P
pohtii
Vieras
Meillä nuorimman lapsen kummitäti meni naimisiin. Hänen avopuolisoaan ei aikoinaan pyydetty kummiksi, mutta nyt kun ovat naimisissa niin onko tökeröä nyt pyytää kummiksi?
Ajatuksia. miltä sinusta tuntuisi jos myöhemmin pyydetään kummiksi, vaikka aluksi ei "kelvannut" ?
Ajatuksia. miltä sinusta tuntuisi jos myöhemmin pyydetään kummiksi, vaikka aluksi ei "kelvannut" ?