O
omppu
Vieras
Mehulingolla olisi tarkoitus tehdä ja kyselen, jos joku tietäisi, että tuleeko jommasta kummasta parempaa mehua vai onko maku melko sama molemmista?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Samallahan se mehuksi menee, kun keittää sosetta, ettei tartte laittaa sitä sokeria niin paljoa. =)
Alkuperäinen kirjoittaja omppu:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Samallahan se mehuksi menee, kun keittää sosetta, ettei tartte laittaa sitä sokeria niin paljoa. =)
Mä teen soseen niin, et pistän omenalohkot vesitilkkaan ja sitten sosemyllyn läpi. En siis mehumaijalla.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja omppu:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Samallahan se mehuksi menee, kun keittää sosetta, ettei tartte laittaa sitä sokeria niin paljoa. =)
Mä teen soseen niin, et pistän omenalohkot vesitilkkaan ja sitten sosemyllyn läpi. En siis mehumaijalla.
on muuten törkeen hyvää.
Se on muuten hyvä keino käyttää jos on vähän kurttusia ihan tavan omenoitakin ettei mee hukkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja omppu:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja omppu:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Samallahan se mehuksi menee, kun keittää sosetta, ettei tartte laittaa sitä sokeria niin paljoa. =)
on muuten törkeen hyvää.
Se on muuten hyvä keino käyttää jos on vähän kurttusia ihan tavan omenoitakin ettei mee hukkaan![]()
Niin, eikä tartte kuoriakaan tai poistaa tarkkaan siemenkotiakaan, kun kaikki roska jää myllyn toiselle puolelle. Laiskan naisen tapa![]()