Kummasta omenasta parempi mehu, valkeakuulas vai kaneliomena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Samallahan se mehuksi menee, kun keittää sosetta, ettei tartte laittaa sitä sokeria niin paljoa. =)

Mä teen soseen niin, et pistän omenalohkot vesitilkkaan ja sitten sosemyllyn läpi. En siis mehumaijalla.

Alkuperäinen kirjoittaja omppu:
Samallahan se mehuksi menee, kun keittää sosetta, ettei tartte laittaa sitä sokeria niin paljoa. =)

Mä teen soseen niin, et pistän omenalohkot vesitilkkaan ja sitten sosemyllyn läpi. En siis mehumaijalla.

:p on muuten törkeen hyvää.
Se on muuten hyvä keino käyttää jos on vähän kurttusia ihan tavan omenoitakin ettei mee hukkaan :)

mehuasemalla mua ohjeistettiin että paras mehu tulee kun laittaa 2 tai 3 lajiketta sekaisin ja saa olla vielä himpun raakojakin, ainakin osa. mitä kovempi omenalajike sitä enemmän tulee mehua. jauhosista ompuista tulee vähemmän ja sameampaa mehua.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

Se on muuten hyvä keino käyttää jos on vähän kurttusia ihan tavan omenoitakin ettei mee hukkaan :)

Niin, eikä tartte kuoriakaan tai poistaa tarkkaan siemenkotiakaan, kun kaikki roska jää myllyn toiselle puolelle. Laiskan naisen tapa :)

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

Niin, eikä tartte kuoriakaan tai poistaa tarkkaan siemenkotiakaan, kun kaikki roska jää myllyn toiselle puolelle. Laiskan naisen tapa :)

ai hemmetti..onneks tuli ostettua eilen omppuja..pakko se on mehua tirauttaa :p
Mikä parasta siinä ei oo mitään ylimäärästä :p

hitto nyt mie hokasin..hei kotimaisia omppuja...mieshän pystyy juomaan sitä omppumehua(ulkolaisia omppuja ei pysty syömään mut suomalaisia kyllä ).

Yhteistyössä