Kumman valitsisit: perheen vai täydellisen seksielämän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "La Perla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"La Perla"

Vieras
Kumman valitsisit: Perheen, eli lapsia ja miehen, joka on täydellisen perhekeskeinen, rakastava, hyvä ihminen mutta onneton suutelija, mutta muuten seksi toimisi, myös suuseksi vai hyvän suutelijan, hyvää seksiä mutta ei lapsia.

Jos joku ihmettelee miksi juuri nämä vaihtoehdot, niin ovat omasta elämästäni.

Tiesitko, etta on vahan epatodennakoista,jos suuteleminen ei ole miellyttavaa niin parisuhdettakaa ei juuri synny noiden ihmisten valilla
Tietysti poikkeuksia on.
Onnistuneet suudelmat ovat usein juuri alkavan parisuhteen perusta.

Valitsisin perheen ja opeteltas miehen kanssa sit yhdessä molempia tyydyttävä seksielämä.

Kiitos jokaiselle vastaajalle.

Sulle erikseen, että muuten onkin tyydyttävä, mutta kun ei mies vaan osaa suudella, se on kamalaa. Onneksi suu toimii alakerrassa sentään.

Tämän vaihtoehdonhan valitsin sillä edellinen mies ei halunnut lapsia. Silti joskus harmittaa ja suututtaa kun kaipaan kiihkeää suutelua. Olin siinä meinaan hyvä! Hyvän miehen kanssa siis.

onko se nyt noin mustavalkeeta?
Hyväkin seksielämä ja intohimo "laantuu" ja muuttaa ajan kanssa muotoaan. Ei se 50v säily samana vaikkei lapsia olisikaan. Toisaalta taas lapset saattaa latistaa tai muuttaa seksielämää' hetkeksi (väsymys, imetys, henkinen puoli yms) mutta jossain vaiheessa se taas saattaa palautua ja roihahtaa liekkeihin uudelleen.

onko se nyt noin mustavalkeeta?
Hyväkin seksielämä ja intohimo "laantuu" ja muuttaa ajan kanssa muotoaan. Ei se 50v säily samana vaikkei lapsia olisikaan. Toisaalta taas lapset saattaa latistaa tai muuttaa seksielämää' hetkeksi (väsymys, imetys, henkinen puoli yms) mutta jossain vaiheessa se taas saattaa palautua ja roihahtaa liekkeihin uudelleen.

Täytyy kyllä kokemuksella sanoa että vaikka kuinka roihuais ja kipinöis, ei se mies osaa pussata ku se ei osaa pussata. Minä tässä harkitsen vakavasti tällästä salasuhdetta.

Perhee..., seksi ei välttämättä vähene perheen myötä, mutta sen tarpeellisuus elämässä ei enään ole niin isolla sijalla (paitsi tietty lapsentekovaiheessa) Mutta siis äkkinäinen pikapanokin riittää lapsiperheen tohinoissa, kun taas jos kaksin vain elelisimme olisi aikaa ja nautintoa enempääkin.

Mä valitsin perheen. Meidän seksielämä oli kyllä ihan hyvää, mutta pieni lapsi ja mun synnytyksen jälkeinen masennus on vienyt sen aika olemattomiin. Tässä tilanteessa mua ei kyllä edes haittaa, että mieskään ei jaksa tai halua niin paljon seksiä, vaan muu on tärkeämpää, koska masennus on aika hyvin onnistunut viemään itseltäni halut. Tilanne varmaan kyllä muuttuu vielä, ja ehkä meillä on tulevaisuudessa perheen lsiäksi täydellinen seksielämä :)

[QUOTE="La Perla";25380643]Kumman valitsisit: Perheen, eli lapsia ja miehen, joka on täydellisen perhekeskeinen, rakastava, hyvä ihminen mutta onneton suutelija, mutta muuten seksi toimisi, myös suuseksi vai hyvän suutelijan, hyvää seksiä mutta ei lapsia.

Jos joku ihmettelee miksi juuri nämä vaihtoehdot, niin ovat omasta elämästäni.[/QUOTE]

No mulla on tuo eka. Suutelun vaje on ihan pientä kaikkeen muuhun plussaan verrattuna. Näillä menty jo 17 vuotta eikä kaduta pätkääkään.
Joskun ihan puistattaakun ajattelee miten paljon huonommin olisi voinut valita. Enkä siis tarkoita että tämä valinta on huono vaan ne muut ehdokkaat...

Yhteistyössä