Kumman sinä valitsisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rikkinäinen - ehyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rikkinäinen - ehyt

Vieras
A) Kaunis iso koti, auto, raha, ehjä perhe, rakkaudettomuus, katkeruus, viha, riitaisa koti,

B) vuokrakaksio, bussi ja polkupyörä, lapsi jolla kaksi kotia, köyhyys, onnellisuus, tila hengittää, riidaton koti, ......rakkaus?

Kumman sinä valitsisit? Mieti tarkkaan ja yritä vastata mitä oikeasti valitset, eikä vain sitä kumpi kuulostaa korvaan paremmalta.

[QUOTE="miikkis";25319003]Ja miksi näissä aina dissataan rikkaita?

Kumman valitsisit:
A) paljon maallista omaisuutta ja onnea
B) köyhyyttä ja onnettomuutta[/QUOTE]

En dissaa rikkaita. Mietin isoja asioita ja sitä, valitsenko materiaalisen rikkauden, ehjän kodin ja rakkaudettomuuden

vai

niukan toimeentulon ilman rikkauksia, rikkinäisen kodin ja onnellisuuden

köyhyys ei aina tarkoita onnettomuutta, eikä rikkaus onnellisuutta. Minä olen oppinut, että onnellisuuteen tarvitaan paljon paljon muutakin kuin rahaa.

A. Sillä täällä nyt mennään ja yritän käsittää kuinka tähän paskaan olen käteni pistänyt. Voiko oikeasti olla niin,että mies jonka kanssa olen elänyt yli puolet elämästäni onkin täysi paska!! Alkaa paljastua pieniä ja isoja valheita.. Ja selvinpäin on oi onnea ja kunhan kamujen kanssa viinaa vedetään sen harvankin kerran niin tullaan kotiin vittuilemaan vaimolle.

Ystävälleni tästä puhuin sain vastaukseksi,että MITÄ VALITAT KUN MIEHESI JUO VAIN MUUTAMAN KERRAN VUODESSA... no just, vitunko väliä sillä on juoko sen kerran vai satakertaa jos lopputulos on se,että minä saan paskaa niskaan känniseltä äijältä ja sen jälkeen saan monta vkoa kasata itseäni....

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25319071:

no kyllä haluan lapseni itse kasvattaa jos ero tulis. en ymmärrä suoraan sanottuna niitä viiko äitillä viikko isillä!!! voin vaan sanoa että silloin ei äiti välitä lapsistaan jos ne viikoksi isälle lähettää pois jaloista! (lomat yms vkl eri asia)

[QUOTE="unna";25319077]A. Sillä täällä nyt mennään ja yritän käsittää kuinka tähän paskaan olen käteni pistänyt. Voiko oikeasti olla niin,että mies jonka kanssa olen elänyt yli puolet elämästäni onkin täysi paska!! Alkaa paljastua pieniä ja isoja valheita.. Ja selvinpäin on oi onnea ja kunhan kamujen kanssa viinaa vedetään sen harvankin kerran niin tullaan kotiin vittuilemaan vaimolle.

Ystävälleni tästä puhuin sain vastaukseksi,että MITÄ VALITAT KUN MIEHESI JUO VAIN MUUTAMAN KERRAN VUODESSA... no just, vitunko väliä sillä on juoko sen kerran vai satakertaa jos lopputulos on se,että minä saan paskaa niskaan känniseltä äijältä ja sen jälkeen saan monta vkoa kasata itseäni....[/QUOTE]

Minä kasaan itseäni päivittäin. Joka päivä kuulen kuinka olen pilannut kaiken, pilaan mieheni elämän, oman elämäni, lapsemme elämän...en pärjäisi ikinä yksin, en selviäisi, olen kamala ja hirveä, minua vihataan, minulle haistatellaan.
Olen minäkin ollut paha. Olen sanonut haluavani erota, olen rikkomassa perheemme, en rakasta miestäni, en halua häntä lähelleni, olen rikkomassa kaiken, pilaan meidän kaikkien elämän.
Silti jossain sisälläni tunnen, että ehkä silti selviän jos uskallan päästää irti.

no kyllä haluan lapseni itse kasvattaa jos ero tulis. en ymmärrä suoraan sanottuna niitä viiko äitillä viikko isillä!!! voin vaan sanoa että silloin ei äiti välitä lapsistaan jos ne viikoksi isälle lähettää pois jaloista! (lomat yms vkl eri asia)

välittääkö isä lapsistaan jos suostuu moiseen? En ikinä veisi mieheltäni lasta, eikä hän tekisi niin minulle. Ja vaikka kuinka vihaisin miestäni, se ei poista sitä tosiasiaa, että hän on lapseni isä ja lapseni rakastaa häntä.

• Tykkää
Reactions: Horuksen silmä
Ap, olen ollut tuossa tilanteessa (paitsi ilman lapsia, ja se on tietysti iso paitsi). Valitsin B:n ja päivääkään en ole katunut, ehkä aavistuksen sitä etten valinnut jo aiemmin. Valitse sinäkin, ei tuollaista tarvitse kestää. Meillä on vain yksi elämä.

Lapsen isäkin voi haluta lapsensa kasvattaa jos ero tulee. Voisihan silloin mieskin sanoa että lapsella on vain yksi koti ja se koti on hänen luonaan.
Järkevintä kuitenkin on eron tullen laittaa aika 50-50. Silloin saa lapsikin olla yhtä paljon molempien vanhempien luona. Ja sitä varmasti lapsi eniten kaipaa kun perhe on hajonnut.

Alkuperäinen kirjoittaja törkee olet;25319136:
Tuota, itse käsitin että ap miettii että jättääkö miehensä. Ei mitään höpinöitä vaan todellisuutta hänelle.

Ja mistähän ap päättelee että olis köyhänä onnellinen? Jos on paska elämä niin ihan hyvähän sitä on yrittää muuttaa, mut ei kaikki aina mee niinku elokuvissa.

Yhteistyössä