Kumman nimissä teillä on autot?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Selkeää
Minä omistan oman autoni omissa nimissäni ja mies omansa omissa nimissään.

Maksan oman autoni huollot, renkaat ynnä muut. Mutta siitä pitää mainita, että mies pesaisee välillä munkin auton, imuroikin sen joskus samalla kuin omansa, ja totta puhuen, hän usein käy myös vaihdattamassa mun renkaat kun mulle työn puolesta sopii päiväajat niin huonosti.

Maira harmaana
Kun oli kaksi autoa, oli toinen miehen nimissä ja toinen minun eli meillä oli omat automme, nyt ei omisteta kuin yksi auto ja sen omistajiksi on meidät molemmat merkitty.

Kaikki autot ovat miehen nimissä.Pääsääntöisesti yksi niistä minun käytössäni, mutta joskus ajan toisellakin.Kolmanteen mulla ei riitä kortti. Pakettiauto sekin, mutta luokitellaan kuorma-autoksi auton painon vuoksi.Mies ajaa yleensä sillä.

Molemmat omistaa omansa ja huolehtii myös niiden kuluista. Se pesee, vie huoltoon ja katsastukseen ja vaihtaa tai vaihdattaa renkaat, joka ehtii. Pääsääntöisesti kumpikin huolehtii oman autonsa sisäpuhdistuksesta.

Mies omistaa, minä olen haltija. Vaihdettiin minut haltijaksi, koska siten autovakuutus minun nimelle ja sai siis keskitettyä vakuutukset ja alennusta vakuutuksista. Meidän kaikki vakuutukset on minun nimellä.

"xXx"
Minä ykkösomistaja ja mies kakkosomistaja. Vakuutukset ja huollon tiedot mun nimissä. Mä sitä autoa eniten käytän ja hoidan huoltoon viennit ja rengasostot, katsastukset ym.

Yhdessä se tosin on maksettu ja naimisissa ollaan joten eiköhän se yhteistä omaisuutta ole.

Yhteistyössä