kumman haluaisit nyt jos olisit paksuna: tytön vai pojan vaiko kaksoset?

  • Viestiketjun aloittaja elina
  • Ensimmäinen viesti
molemmat
Mul on jo molemmat ja heillä keskenään sointuvat nimet. Mitään muita nimiä en ole niin halunnut kuin noita kyseisiä ja muita nimiä en edes keksi. Jos tulisin raskaaksi(mitä en kyl tee) niin haluaisin kaksoset, että voisin miettiä aivan uudentyyppiset keskenään sointuvat nimet heille.
 
Mä en haluaisi tällähetkellä kumpaakaan.
Mutta jos vahinko olis käynyt ja mitään ei olisi enää tehtävissä haluaisin enempi että tulisi poika.
kaksoset olisi kamalaa. Mun mummoni on joskus sanonut ystävällisesti mulle lapsista puhuttaessa ettei toivoisi kaksosia pahimmalle vihamiehelleenkään (hän sai kaksoset reilu 50 v sitten, ei kai ollut mitään auvista onnea :xmas: )
 
Kaksoset, tyttö ja poika. Mutta, jos tulisi vain yksi niin ei väliä, ehkä poika koska tuo eka on niin ihana tai ehkä sittenkin tyttö kun yksi poika jo on.

Ei oikeestaan mitään väliä, kunhan vain tulisin raskaaksi :D
ja synnyttäisin mahdollisimman terveen vauvan! =)
 
elli
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja elli:
pojan palleron, ne vaan on paljon ihanampia kuin tytyöt ;) <3
En usko =)
usko pois, on ne :)
En todellakaan usko :LOL:
Mä tulen rakastamaan mun kolmea lasta kyllä yhtä paljon :heart:
Onko sulla pelkkiä poikia?
Ei mulla oo yhtään, mutta oon ollu vuosia päiväkodissa töissä ja nähny paaaaljon erilaisia lapsia ja kyllä ne pojat vaan on sulattanu mun sydämen enempi, ei niissä tytöissäkään mitään vikaa tietenkään ole, mutta pojan halusin jos nyt lapsen saisin :)
 

Yhteistyössä