kumman haluaisit nyt jos olisit paksuna: tytön vai pojan vaiko kaksoset?

  • Viestiketjun aloittaja elina
  • Ensimmäinen viesti
tuplat
jännää lukea joidenkin "kaksos-katastrofeista", jos ei ole siitä arjesta oikeasti kokemusta.... minulla siis kaksospojat ja jos vielä perheenlisäystä haluisin niin tyttöä tietysti toivoisin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuplat:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasihelmi:
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Tytön ja pojan (kaksoset) :D :heart:
peesi :D
Peesaan :heart:
Peesi myös.
Peesi!
Loppuis ehkä tää mun krooninen vauvakuumeilu ja ikääkin alkaa olemaan niin paljon että ei varmaan tulis tehtyä kaveria yhdelle...

Mulla on ollut jo vuosia vahva tunne että saan kaksoset...

Sekä mun kaikki lapset on olleet tosi helppoja vauvoina niin saisin kokea sem kunnon vauvaelämän ehkä tuplien kanssa.
 
<
Ei ihan mitään väliä kumpi tulis, kaksosia ei ainakaan :) Tyttö siinä mielessä, että saisin antaa yhden aivan ihanan nimen, poika olis "parempi" siinä mielessä että kuopuksen vaatteet menis sit hyvin kiertoon. Molempia meiltä jo löytyy!
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma:
no en oikeasti kuulu tänne vastaamaan, olen siis raskaana ja kolmas tyttö tulossa...ja minusta on ihanaa, kyllähän se ois voinu olla poikakin...mutta myönnettäköön, että ennenkuin tiesin kumpi on tulossa niin aattelin että olispa ihana jos tulis kolmas tyttö :)
Ihan just mun suusta.. =) sama tilanne täällä!!
 
Heh
Joo mulla on 1 ja 2-vuotiaat tyttö ja poika ja haluanko mä mitään tähän just nyt :D Eli tosiaankaan ei tarvi tulla tyttöä eikä poikaa, saati kaksosia vaikka kovin iloinen olen näistä lapsistani :heart:
 
Tyttö, en tiedä miks. Tyttö on jo, koen itteni jotenkin "tyttöjen äidiksi". En kuitenkaan varsinaisesti pettyisi jos tulisi poika. Kaksosia en haluaisi, mutta ottaisin silti vastaan jos tulisivat.

Tosin aika heikot mahikset että olisin raskaana :xmas:
 

Yhteistyössä