Kummallisimmat vieraat jotka teillä on käyneet??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pretty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hyhhyh:
Alkuperäinen kirjoittaja nenna:
Appi on ollut meillä yhden ainoan kerran yökylässä. Sillon sain katsella livenä ruskeita ja keltasia vauhtiraitoja kalsareissa, pöydässä kaiveli muniaan lapsen ja minun aikana. Söi räkää ja piereskeli ja röyhtäili estotta. Kaikenlisäksi tissutteli kirkasta taskumatista ja röökasi olohuoneessa pokkana, vaikka tehtiin selväksi ettei sisällä sitten polteta. Ei tämä ottanut kuuleviin korviinsa, sano vaan että on aina polttanut sisällä niin polttaa vastakin.
Vauvaa roikotti jaloista kauheella vauhdilla pyörien ympyrää, vauvan kilju hädissään niin tämän mielestä nautti vauhsinhurmasta, poikansa (mieheni) oli kuulemma muksuna samanlainen, isäänsä sitten tuli vauva.
Kun oli lähtenyt ja jättänyt haisevan kämpän jälkeensä, huomasin että perintö-käkikelloni oli viety.

:laugh: :laugh:

:o ei jumaliste! aah! kamalaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
meil ei käy outoja vieraita, meil käy vaan tuttuja :whistle:

Turhaa kuittailua. Kyllä sitä yleensä sanotaan että meille tulee vieraita kylään. En ole koskaan kenenkään kuullut sanovan että meille tulee tuttuja kylään.

ollessani parikymppinen, otin vähän kuin pakon edestä yökylään tuttavani, itseäni hiukan vanhemman melko yksinkertaisen naisen. ilmeisesti jotenkin kehitysvammainen.. aamulla kun heräsin, nainen oli poissa ja ULKO-OVI auki . vessanpytyn reunus oli menkkaveressä ja pistävä hienhaju oli pinttynyt kaikkialle kämppään.. :( oli kyllä viimeinen yökyläily!!

Meille tuli pariskunta muksujensa kanssa halutakseen tutustua meihin kun olimme muuttaneet uuteen paikkaan.lapset olivat noin 7 vuotiaita, nillä ei ollu housuja jalassa.mekot kyllä.meijän muksut sanoivat että tekevät trampalla "pyllyplätsejä" se siis tarkoittaa sitä että hypätään pyllylleen trampalle ja siitä seisomaan.sanoin että olemme juuri lähdössä.kun ne lähti, desinfioin trampan...

Ex-miehen ex-tuttavapariskunta, jotka tulivat peräti yökylään. Laittamani illallinen (kanaa) ei kelvannut, vaan lähtivät ravintolaan syömään. Minua ei pyydetty mukaan. Mulle ei puhuttu juuri ollenkaan. Laittamani aamupalakaan ei kelvannut.

Ärsytti suunnattomasti, kun kaveri lapsineen jätti valot päälle jatkuvasti, vaikka asiasta huomautin... Meni se aika sit kun juoksin perässä sammuttelemassa. En ymmärrä sitä et esim vessassa pitää olla valot jatkuvasti.

Meillä ei mitään kovin outoja vieraita (eikä tuttuja *heh*) käy, mutta yksi kummallinen kyläily muistui näitä lukiessa mieleen. Kuopuksemme oli syntynyt maanantaina ja pääsimme vauvan kanssa kotiutumaan torstaina. Ilmoitimme tekstiviestillä kaikille ystäville, että vauva syntynyt jne. Perjantaina miehen ystävä soitti ja kertoi tulevansa käymään. Vähän ihmeteltiin, kun eivät ole mitään hirveän läheisiä, että miten näin pian haluavat tulla vauvaa katsomaan. Tulivat pe iltana klo 20 (meillä myös 4v ja 6v lapset). Mukanaan heillä oli iso pino tonttiasiakirjoja, joista halusivat mieheni mielipiteitä. Eivät juuri ympärilleen katsoneet, kun vaan niitä tonttijuttuja halusivat tutkia. Parisen tuntia siinä keittiön pöydän äärellä olivat ennenkuin rouva tajusi, että onko teillä vauva ja taitaa olla aika pieni...? Ymmärsi kyllä sitten nolostua ja vähin äänin keräsivät kamppeet ja päästivät meidät rauhottumaan yötä varten. Muutenkaan tää pariskunta ei ikinä ota yhteyttä muuten kuin jos haluavat mieheltäni jotain apua. Aika usein haluavat kuitenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meille tuli pariskunta muksujensa kanssa halutakseen tutustua meihin kun olimme muuttaneet uuteen paikkaan.lapset olivat noin 7 vuotiaita, nillä ei ollu housuja jalassa.mekot kyllä.meijän muksut sanoivat että tekevät trampalla "pyllyplätsejä" se siis tarkoittaa sitä että hypätään pyllylleen trampalle ja siitä seisomaan.sanoin että olemme juuri lähdössä.kun ne lähti, desinfioin trampan...

Voi jestas sentään :O

No onhan meilläkin noita ronkelilapsia ollut, mutta mitäpä tuosta,kyselen etukäteen, mistä tykkäävät ja koitan tehdä sellaista sitten. Ap, kuulostat vähän tympiintyneeltä, älä sitten kutsu enää noita vieraita. Lapset nyt vaan on.

Alkuperäinen kirjoittaja Violetta:
Ärsytti suunnattomasti, kun kaveri lapsineen jätti valot päälle jatkuvasti, vaikka asiasta huomautin... Meni se aika sit kun juoksin perässä sammuttelemassa. En ymmärrä sitä et esim vessassa pitää olla valot jatkuvasti.

Meillä on aina vessassa valot (paitsi joskus yöllä ei oo) ja mua suuresti häiritsee, kun vieraat aina sammuttaa ne valot. Jos meillä on jotkut illanistujaiset, olen suosiolla teipannut vessan valokytkimen "päällä"-asentoon.

Miehen työkaveri soitti yks arki-ilta kymmenen jälkeen, et ajaa kohta meidän ohi ja vois poiketa jos ollaan kotona...Mies vähän aikaa kakisteli ja sanoi sit vaan et joo ollaanhan me kotona. Pienellä paniikilla laitoin vaatteet päälle ja retusoin itseäni (en ollut koskaan tavannut ko. työkaveria). No mies tuli, kävi paskalla ja jatkoi matkaa :) Meillä on vielä vessa suht keskeisellä paikalla, joten ne pärinät ja töräykset kyllä kuului ihan koko taloon...Huvittavinta asiassa on se, että meiltä on kilometri huoltoasemalle, joka on auki 24/7. Ja huoltiksen mainoksia on joka paikassa, joten ihan varmasti työkaveri on ne nähnyt. Nykyisin mies viittaakin aina tähän työkaveriinsa "se joka kävi meillä paskalla" -nimellä. Miehen oikeaa nimeä en edes muista :)

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
No oma äiti.
oli tässä yötä meillä, niin ynisee ja vikisee vaan ku ujostelee mun miestäni. kun kysyy että onko nälkä niin ei ole, muta sitten on 5 minuutin päästä tekemässä salaa jotain majoneesileipää, ja kun menen keittiöön ni pelästyy ja selittelee ku tein vaan pienen leivän. sit se on tehny sen leivän suurinpiirtein jääkaapissa ja murusia on hemmetti joka puolella. häpeää tupakanpolttoaan ku pelkää et naapurit kattoo ja kerran ihmettelin ku savu haisee ni tää muija polttaa mein kuraeteisessä. hiukan huusin ja mein äiti vaan inisee, ai mä en huomannu. ja kaikkee tommosta, nii ja salaa käy hakee mun karkkikätköistä karkkeja. ja muka ei ymmärrä ku sanotaan.

Eihän normaali ihminen noin käyttäydy?!?!

Anopillani on aina ollut tapana laittaa mua alas kaikin mahdollisin tavoi, siten saa pönkitettyä huonoa itsetuntoaan. Anoppi on 74-vuotias ja anorektisen laiha.

No, mä olen nyt viimeisilläni raskaana ja todella turvonnut sen lisäksi että painoa tullut 20 kiloa. Anoppi tuli viime viikolla helteillä kylään, käveli olohuoneeseen, totesi että olenpas mä iso ja riisui itsensä alusvaatteisilleen!Toki oli kuuma ja helle ja hiki, mutta siis alusvaatteissa sitten heilui olohuoneessa kun mies tarjoili kahvia. Mies häpesi silmät päästään. Anoppi kertoi että pakko vähän tuulettaa kun niin hiki. Mutta siitähän se juttu kätevästi kääntyi, että oonko ennen nähnyt hänen ikäisellään niin kaposaa peppua. Totesin, että en tosiaan ole. Kun ei ole tapana heilua alusvaatteisilla mummojen kanssa...

Heh, hauskoja ja kamalia vieraita joillain :D

Yks mies, jonka kanssa olin ihan vaan ystävä, änkes mun luokse aika usein. Kerto kuinka kaunis ja plaapplaap mie oon vaikka olin tehnyt selväks ettei mua kiinnosta olla hänen kanssaan kun ystävät. No juu, yks ilta sitten se tuli käymään nopeesti kahvilla, kello oli ehkä kahdeksan... Siinä juotiin kahvit ja jutusteltiin ja jossain vaiheessa mua alko tympäseen sen seura, ja alko väsyttämäänki. Sanoin et pitäs varmaan mennä nukkumaan... Kello näytti puoltayötä. Mutta eihän se tajunnu. Kello kävi ja telkastakin loppu jo ohjelmat ja se mies laittaa videoo pyörimään et kahtotaan vielä.

Loppujen lopuks kello oli aamulla 5 eikä se vieläkään tajunnu lähtee, vaikka olin jo pyytänyt poistumaankin, ... mie en voinu muuta kun leikisti nukahtaa sohvalle niin sitten se vasta suostu lähtemään.

Oli ehkä pikkasen rasittava vierailu. Niinjoo, mie asuin vielä sillon lapsuudenkodissani ja olin vahtina samalla pikkusiskolleni ja pikkuveljelleni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
No oma äiti.
oli tässä yötä meillä, niin ynisee ja vikisee vaan ku ujostelee mun miestäni. kun kysyy että onko nälkä niin ei ole, muta sitten on 5 minuutin päästä tekemässä salaa jotain majoneesileipää, ja kun menen keittiöön ni pelästyy ja selittelee ku tein vaan pienen leivän. sit se on tehny sen leivän suurinpiirtein jääkaapissa ja murusia on hemmetti joka puolella. häpeää tupakanpolttoaan ku pelkää et naapurit kattoo ja kerran ihmettelin ku savu haisee ni tää muija polttaa mein kuraeteisessä. hiukan huusin ja mein äiti vaan inisee, ai mä en huomannu. ja kaikkee tommosta, nii ja salaa käy hakee mun karkkikätköistä karkkeja. ja muka ei ymmärrä ku sanotaan.

Eihän normaali ihminen noin käyttäydy?!?!

Eikä normaali aikuinen lapsi huuda äidilleen.

Pakko kopsata tänne yksi parin kuukauden takainen avautuminen, pahoittelen jos joku nyt joutuu lukemaan tämän vuodatuksen kaksi kertaa :D

Meillä kävi yksi puolituttu nuori nainen, 22 v. taitaa olla neidolla ikää. Kyseinen neito on opiskelija ja rahaa on tosi vähän, ja on viimeiset pari vuotta kulkenut, aina kuin olen hänet nähnyt, kulahtaneessa t-paidassa ja trikoohousuissa, jotka ovat niin pienet että saumat rutisee, ja sitä sitten valitteli useaan kertaan. Noh, minä olen viime aikoina kutistunut jonkin verran, ja kotona odotti 4-5 muovikassillista vaatetta joka on menossa kirppikselle ja/tai UFFiin, ja sanoin että jos huvittaa niin hän voi käydä kaivelemassa parhaat päältä, jos vaan löytää jotain oman makunsa mukaista... ymmärrän kyllä hyvin että 10 vuotta nuoremman ja minun vaatemakuni ei kaikilta osin kohtaa.

Noh, eilen hän sitten tuli käymään, ja iski heti muovikassien kimppuun. Vaatteet oli pesty ja siististi laskostettu, mutta tämä ihminen avasi ne ja heitteli ympäriinsä, itselleen kelpaavat sohvalle ja ei-kelpaavat LATTIALLE isoon kasaan. Naureskeli vaan että "sulle tulee aikamoinen viikkaaminen, mä olen siinä niin surkea" ja jatkoi vaatteiden heittelyä. Osa ei-kelpaavista heitettiin lattialle "hyi!" -huudahdusten kera, ja yhdet ihan siistin näköiset Lindexin perusfarkut saivat aikaan yököttelyä :O Joo, ymmärrän että makuja on monia, mutta...

Noh, ihminen sitten istui sohvalla katselemassa kun laskostin kelpaamattomat vaatteet takaisin kassehin, ja lopulta jouduin vielä laskostamaan ja pakkaamaan hänelle nekin vaatteet mitä hän halusi (kaksi isoa kassillista kelpasi). Onnistui sitten vielä kinuamaan itselleen rintaliivit, kun tuli ilman, ja valitteli miten ei enää mahdu omiinsa ja miten rankkaa on olla koko ajan ilman liivejä, kun on ainakin E-kuppi. (Noh, ne olivat minulle ehkä vähän isot, niin...)

Ja sitten... noh, hän ei olisi millään lähtenyt kotiin! Jäi meille kuudeksi tunniksi valumaan, vaikka olin jo etukäteen sanonut että minun pitäisi ehtiä tehdä työjuttuja ainakin muutaman tunnin, ja vaikka yritin kaikilla tavoilla vihjata että nyt olisi aika lähteä. Sanoin suoraan että nyt pitäisi alkaa tehdä töitä. Kyselin mihin aikaan hänen oli tarkoitus olla seuraavassa kyläpaikassa (johon siis oli menossa). Otin esiin työpaperit ja läppärin. Aloin tehdä kotitöitä. Sanoin että mies tulee kohta kotiin ja nyt pitää laittaa hänelle ruokaa. Huomautin että hei, sade taukosi, nyt olisi varmaan mukava hetki ajaa pyörällä. Tarjouduin auttamaan häntä kiinnittämään muovikassit pyörän tarakalle. Ei onnistunut. Neitokainen istui sohvassa kuin kiinniliimattu. Lopulta jouduin valehtelemaan toisen menon, että sain hänet pihalle! *huokaus* Ja silloinkin hän näytti loukkaantuvan, kun kohtalaisen suorasanaisesti sanoin että nyt pitää lähteä.

Ja naisen lähdettyä tajusin että hän ei sanallakaan kiittänyt vaatteista.

mulla yks kaveri kouluajoilta tuli käymään kylässä. Silloin oli esikoinen ja odotin toista lastamme viimeisillään. Mies oli töissä teki pitkää päivää silloin. No tää muija tuli meille iltapäivästä joskus 4-5 aikaan ja heti tullessa kysyi missä mieheni on. Vastasin töissä. Kysyi et milloin tulee kotiin. En tiennyt. Siinä 8 aikoihin aloin vihjailla lapsen nukuttamisesta, että vois jo alkaa lähtöä tekemään... ei mitään. Kyseli välillä tuskasena että missä se sun mies viipyy. Laitoin lapselle iltapalaa, harjasin hampaita jne. Tyyppi vain istuu eikä näytäkkään siltä että voisi lähteä. Kello on jo reilusti yli yhdeksän.. No sitten mieheni soittaa ja sanoo että on pian kotona! Tää tyyppi heti kysyy et oliko se mun mies! Sanoin et joo oli ja on tulossa kotiin, sanoin vielä et mun on nyt pakko alkaa laittaa lasta nukkumaan (jos viimein älyäis lähteä). No tää muija kaivaa meikkipussin ja alkaa kauheella kiireellä ja jännityksissään MEIKKAAMAAN ja laittamaan hiuksia meidän eteisessä, kiskoo vaatteitaan ja katsoo näyttääkö peppu hyvältä :D kyselee siinä vielä et vissiin ihan kohta tulee se sun mies ja entisä nopeemmin pöyhötti tukkaansa ja puuteria viuhko :D mies tuli ja tää nainen villiinty ihan täysin! Sanoin sille kovana et nyt tosissaan sun pitää lähtee et saan lapseni nukkumaan, niin sit häipyi, kun sai näyttäytyä miehelleni :D eipä oo kyseinen vieras enää kylässä käynyt!

Alkuperäinen kirjoittaja maija:
mulla yks kaveri kouluajoilta tuli käymään kylässä. Silloin oli esikoinen ja odotin toista lastamme viimeisillään. Mies oli töissä teki pitkää päivää silloin. No tää muija tuli meille iltapäivästä joskus 4-5 aikaan ja heti tullessa kysyi missä mieheni on. Vastasin töissä. Kysyi et milloin tulee kotiin. En tiennyt. Siinä 8 aikoihin aloin vihjailla lapsen nukuttamisesta, että vois jo alkaa lähtöä tekemään... ei mitään. Kyseli välillä tuskasena että missä se sun mies viipyy. Laitoin lapselle iltapalaa, harjasin hampaita jne. Tyyppi vain istuu eikä näytäkkään siltä että voisi lähteä. Kello on jo reilusti yli yhdeksän.. No sitten mieheni soittaa ja sanoo että on pian kotona! Tää tyyppi heti kysyy et oliko se mun mies! Sanoin et joo oli ja on tulossa kotiin, sanoin vielä et mun on nyt pakko alkaa laittaa lasta nukkumaan (jos viimein älyäis lähteä). No tää muija kaivaa meikkipussin ja alkaa kauheella kiireellä ja jännityksissään MEIKKAAMAAN ja laittamaan hiuksia meidän eteisessä, kiskoo vaatteitaan ja katsoo näyttääkö peppu hyvältä :D kyselee siinä vielä et vissiin ihan kohta tulee se sun mies ja entisä nopeemmin pöyhötti tukkaansa ja puuteria viuhko :D mies tuli ja tää nainen villiinty ihan täysin! Sanoin sille kovana et nyt tosissaan sun pitää lähtee et saan lapseni nukkumaan, niin sit häipyi, kun sai näyttäytyä miehelleni :D eipä oo kyseinen vieras enää kylässä käynyt!

M-i-t-ä h-e-l-v-e-t-t-i-ä!! AAArgh että joillakin voi olla pokkaa olla noin idiootteja ja röyhkeitä..

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Mun sisko. He aina olivat syöneet ennen tuloa ja meillä ei muuta kuin vähän närppi, vaikka yökylässä olivat. Samoin seuraavanakaan päivänä ei voinut syödä, kun ovat menossa pitsalle ennen kotimatkaa. Muutenkin istuivat vain sohvalla ja tuntui koti kovin vieraalta itsellekin aina kun kyläilivät.
Oudon tästä tekee se, että ollaan yhdessä kasvettu ja mä oon aivan vastakohta kun tutuilla kyläilen.
Outoa, kun kyseessä on siskosi, mutta muuten ei outoa ollenkaan. Mieheni kertoi omasta lapsuudestaa, että vanhemat tappeli aina ruokalaskuista. Sitten jos kävi vieraita, niin oli kauhea valitus siitä, miten vieraat söivät - ei tietenkään vieraiden jälkeen vaan ennen ja jälkeen. Miehelleni on jäänyt tästä kammo syödä vieraissa paikoissa. Useiden vuosien ajan ruokailutilanteet olivat hänelle kammottavia kyläpaikoissa. Minuunkin tämä on vaikuttanut. Anoppilassa en haluaisi syödä ollenkaan, vaan aina yritämme käydä syömässsä ennen sinne menoa. Ehkä siskosi mies on saanut samanlaisen kasvatuksen?

Alkuperäinen kirjoittaja maija:

:o *Pitäis olla sellainen leuka tippuu viis metriä hymiö kans*

Vanha koulukaverini kävi kylässä. Edellistä tapaamisesta oli yli 10 vuotta aikaa. Hän ei ollut ollenkaan kiinnostunut meidän kuulumisista eikä muistakaan jutusta, vaan halusi puhua omia juttujaan museoista yms. Mieheni yritti päästä keskusteluun mukaan, mutta kaveri ohitti täysin mieheni sanomiset eikä reagoinut niihin muuten kuin lyhyellä hiljaisella hetkellä.

Kun vein kaveriani vierailun jälkeen juna-asemalle, hän sanoi, että olisi kiva tavata uudestaankin siten, että hänen miehensäkin on mukana. Hän kertoi, että hänen miehensä osaa puhua kouluttamattomienkin kanssa :) Tällä hän viittasi mieheeni, jolla ei ole yliopistokoulutusta. Oikeasti se oli kyllä kaverini, jolla oli keskusteluopit täysin hukassa. Emme ole tavanneet tuon jälkeen.

Yhteistyössä