Kummallisimmat vieraat jotka teillä on käyneet??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pretty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paskakoura lähmijät vituttaa.

Omani on aina syönyt pöydän vieressä ja syö vieraissakin.
Vituttaa kun on juuri siivonnut kämpän ja kaverin kakarat lähmivät suklaisilla sormillaan joka paikan ja vaeltavat huoneesta toiseen tarjottavat käsissään.

Kaikkea varataan eteen ja kaikkeen kosketaan, mutta ei syödä kuin pieni osa tarjottavista ja loput menevät roskiin :(.

Ei kiitetä pöydästä noustessa.

Lapset lääppivät ja tutkivat kaikki koriste-esineet yms eivätkä vanhemmat tee elettäkään kiletääkseen.

Enkä ole edes hysteerinen siivousmaanikko, on meidän lapsilla sentään tavat. Vieraissa (eikä kotonakaan ) oteta kaikkia koristeita alas hyllyiltä ja leikitä kaukosäätimillä yms :o.

Kyllä jaksan ihmetellä sitä, miten lapsia ei ilmeisesti osata kasvattaa sellaisille tavoille, että ne erottaisi elämistä edes! Tunnen suurta myötähäpeää teitä kohtaan, joilla on ollut näin kamalia ja röyhkeitä vieraita. Olisi kylllä Kaarina Suonperän käytöskoululla tarvetta niin lapsille kuin aikuisille!

Oudoin ja vastenmielisin vieras on ollut kaverini uusi mies. Kehui minua kauniiksi ihan yhtäkkiä porukassa, kesken muiden juttujen. Myöhemmin haukkui minulle kaverini lapset ja kaverini ex miehen. Loppuillan kehuikin itseään, kuinka älykäs ja hieno ihminen on. Ja kaikki suureen ääneen. Valitettavasti tuo mies on kaverini vastuksena vieläkin. =/

Hei, täälläpä on ollut hauskoja vieraita. Mun parhaimmistoa on eräs hyvä ystäväni joka aikoinaan tuli meille ja saattoi jäädä viikoksi jos en väen väkisin kammennut ulos jollain syyllä. Kulki alusvaatteisillaan ja tykkäsi pohdiskella maailman menoa vaikka olisi pitänyt tehdä kaikkea muuta.
Sitten on ollut myös vieraita jotka siivoavat hulluna meillä, pistävät paikat tip top kuntoon. Eräs vieras oli kyllä todella vastenmielinen kun mittaili koko ajan vähäistä omaisuuttamme, hän oli yhden kaverini uusi poikaystävä. Sittemmin paljastuikin että on pientä kleptomaanin vikaa, eikä ihan pientäkään...

Meille tuli kerran sellainen äijä (tutun tuttu) luetuttamaan miehelläni perustettavan yrityksen business plania. Keskustelusta aiheeseen liittyen ei tullut oikein mitään, koska jamppa ravasi pa**lla 15 minuutin välein. Oli kiva kuunnella kun tyyppi ripuloi, wc:ssämme on ohut ovi. Mies olisi voinut siirtää tapaamista, koska oli vatsataudissa. Jouduin pesemään wc:n varmaan 3 kertaa, ennenkuin se ei enää haissut kakalle.

mieheni tädin mies kusi koiran häkkiin kun koirat ei totelleet sen käskyä olla hiljaa. En voinut ku monttu auki kattoa toimitusta mutta jälkeenpäin tämä kyseinen herra sai tuutin täydeltä huutoa niskaansa kun siitä tokenin

Pariskunta tuli lapsosensa kanssa kylään, ja koko sirkus pyöri ipanan ympärillä. Kumpikaan ei tainnut sanoa minulle kokonaista lausetta, kun oli niin kiire antaa virikettä ipanalle ja keskustella tämän kanssa. Molemmat vanhemmat tarvittiin syöttämiseen, leikittämiseen, pukemiseen jne. Muksu kävi onneksi nukkumaan kahdeksalta, mutta sen jälkeen pitikin vältellä puhumista ja puhua kuiskaten, ettei lapsonen herää (vaikka nukkui omakotitalon toisessa päässä suljetun oven takana). Saunominen tai edes iltapalan syöminen ei tullut kysymykseenkään ettei lapsi herää, joten hiivimme sitten vähin äänin nukkumaan klo puoli yhdeksän...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täytyy kyllä sanoa, ettei kovin omituisia vieraita ole käynyt. No joo, yksi hieman kehitysvammainen mies käy joskus hermoille.

Lisään, että käy hermoille siinä mielessä et on jotenkin päälle käyvä "seksuaalisessa" mielessä siis yrittää pussata ja kouria. Joskus kun olin teini-ikäinen tämä levitti kylälle juoruja et me seurustellaan.. sain kuulla siitä sitten paljon myöhemmin.

Vituttaa kun on juuri siivonnut kämpän ja kaverin kakarat lähmivät suklaisilla sormillaan joka paikan ja vaeltavat huoneesta toiseen tarjottavat käsissään.

Kaikkea varataan eteen ja kaikkeen kosketaan, mutta ei syödä kuin pieni osa tarjottavista ja loput menevät roskiin :(.

Ei kiitetä pöydästä noustessa.

Lapset lääppivät ja tutkivat kaikki koriste-esineet yms eivätkä vanhemmat tee elettäkään kiletääkseen.

Enkä ole edes hysteerinen siivousmaanikko, on meidän lapsilla sentään tavat. Vieraissa (eikä kotonakaan ) oteta kaikkia koristeita alas hyllyiltä ja leikitä kaukosäätimillä yms :o.

mua kans ärsyttää kun vaivalla olen valmistanut tarjottavia, vieraat (lapset etenkin) kasaa niitä vinon pinon lautaselle, haukkaa kerran jokaista ja kaikki menee roskiin!!! omille opetan aina että jos jotain ottaa, se syödään ensin ennen kuin otetaan uutta. ihan PERUSsääntö.
ja se on monille lapsille vaikea tajuta että meidän vanhempien makuuhuone ei ole vieraiden käytössä, ovi pysyy kiinni ja sillä siisti! lapset saavat leikkiä lastenhuoneissa ja olohuoneessa.

Appi on ollut meillä yhden ainoan kerran yökylässä. Sillon sain katsella livenä ruskeita ja keltasia vauhtiraitoja kalsareissa, pöydässä kaiveli muniaan lapsen ja minun aikana. Söi räkää ja piereskeli ja röyhtäili estotta. Kaikenlisäksi tissutteli kirkasta taskumatista ja röökasi olohuoneessa pokkana, vaikka tehtiin selväksi ettei sisällä sitten polteta. Ei tämä ottanut kuuleviin korviinsa, sano vaan että on aina polttanut sisällä niin polttaa vastakin.
Vauvaa roikotti jaloista kauheella vauhdilla pyörien ympyrää, vauvan kilju hädissään niin tämän mielestä nautti vauhsinhurmasta, poikansa (mieheni) oli kuulemma muksuna samanlainen, isäänsä sitten tuli vauva.
Kun oli lähtenyt ja jättänyt haisevan kämpän jälkeensä, huomasin että perintö-käkikelloni oli viety.

Just yks päivä kävi miehen kaveri kylässä 6v poikansa kanssa, joka nähtyään kuopuksen leluja olkkarin lattialla ja sohvalla, alkoi päivittelemään kuinka ällöttävää meillä on, ja likaista. Sen sijaan että oisin kuristanu sen kakaran, lähdin kauppaan. Palatessani kakara oli ulkona, oli lähteny kun ei voinut kertakaikkiaan olla meillä kun on niin likaista... Mä kyllä häpeisin itteni hengiltä jos mun kakarat kommentois tollasia kylässä.

Mieleenpainuvimmat vieraat oli vanha lapsuudenaikainen ystava, jonka kanssa yhteydenpito on ollut todella hiljiasta vuosien aikana. Suomesta tuli kaverinsa ja tyttarensa kanssa tanne Englantiin. Matkalaukut oli taynna pussikeittoa, kaurahiutaletta, italianpataa ym,,, Koko viikon aikana en heita saanut ravintolaan, pubiin tai minnekaan ulos syomaan kun "eihan sita tiia mita koiranlihhoo siela syotettaan". Koko viikon uskomaton marina, kun "mitenka sita, kun eihan tialta kotimaista tommaattia sua". Kummasti kuitenkin uskalsivat syoda kotona paikallisista raaka-aineista tehtya ruokaa. Pakettijaatelon (merkki tunnettu suomessakin) kohdalla taas joutui miettimaan. Ollaan seuraavan kerran itse lomalla, jos viela tanne tarjoutuvat.

Onpa monella ollut epämiellyttäviä vieraita! Terapeuttista huomata, etten ole ainoa.

Siirsimme viime kesänä kastajaisia niin, että sukulaiseni perheineen voisi osallistua niihin. Ennen kastajaisia he olivat meillä yötä. Eka ilta meni vielä ok,mutta mies ei halunnut tehdä meidän kanssamme mitään, vaikka ohjelmaakin oli järjestetty. Hän lähti sitten pyöräilemään mukanaan tuomansa extravieras -joka hänkin kyllä on sukua ja itse asiassa sen vierailun ainoa positiivinen asia- ja haukkui tälle kuinka likaista Suomessa on. Mielenkiintoinen kommentti tyypiltä, jonka kotimaassa jätteet heitetään suoran ojaan heti keskustan ulkopuolella.

No, sitten he käyttivät lastemme vaatteita omallaan sen kummempia kyselemättä ja kun mukana oli vain pari vaihtovaippaa eli meiltä otettiin täydennystä. Ongelma oli siis vain siinä, että kumma kyllä lupaa ei voinut kysyä.

Kun mies sitten laittoi poikansa ilman vaippaa sohvalle ja tämä pissasi sille ja puolisoni huomautti asiasta niin hänelle naurettiin päin naama ja tämä ylimielinen paska päätti sitten suurieleisesti raahata pesueensa mukanaan.

Olin aika kauhuissani, koska oli ilta enkä tiennyt minne pieni, alle 1v lapsi ja hänen äitinsä -ja se mäntti- yhtäkkiä menisivät, koska ei ollut tietoa meneekö busseja vielä.

Lähtiessään tyyppi haukkui sohvani, kissani, kämppäni, puolisoni ja jopa toista lastani. Suureen ääneen hän ilmoitti tulleensa meidän vuoksemme -vaikka itse olivat itsensä meille kutsuneet ja aikataulut oli tosiaan sen mukaan järjestetty miten heille sopi. No, paras lahja tyypiltä olikin olla poissa kastajaisista, ne onnistuivat mainiosti ilman ylimääräistä stressitekijää.

Miehestä puolisoni ei ole mututuntumalla hyvä vanhempi vaikka ei tätä lapsia hoitamassa ollutkaan nähnyt, koska hänhän ei halunnut viettää aikaa seurassamme. Hän taas itse myönsi, ettei koskenut vauvaan kun tämä oli ihan pieni vaikka hän kuitenkin oli se, joka oli vanhempainvapaalla ja lapsen äiti kävi töissä. Tämä iljetys myös poltti ihan lapsen vaunujen vieressä.

Onneksi he julistivat, etteivät toiste enää meille tule.

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Pariskunta tuli lapsosensa kanssa kylään, ja koko sirkus pyöri ipanan ympärillä. Kumpikaan ei tainnut sanoa minulle kokonaista lausetta, kun oli niin kiire antaa virikettä ipanalle ja keskustella tämän kanssa. Molemmat vanhemmat tarvittiin syöttämiseen, leikittämiseen, pukemiseen jne. Muksu kävi onneksi nukkumaan kahdeksalta, mutta sen jälkeen pitikin vältellä puhumista ja puhua kuiskaten, ettei lapsonen herää (vaikka nukkui omakotitalon toisessa päässä suljetun oven takana). Saunominen tai edes iltapalan syöminen ei tullut kysymykseenkään ettei lapsi herää, joten hiivimme sitten vähin äänin nukkumaan klo puoli yhdeksän...

Toikin tuntuu NIIN tutulta. Yksi kavereistani on samanlainen, oma poikansa 6v keskeyttää vähän väliä meidän keskustelun, pojalle puhutaan ja leikitetään ja höslätään ja minä lapsineni olen kuin ilmaa vain. Eikä kyse tosiaan ole hänen enää pienestä lapsestaan.

älä laita enää paskaa tarjolle

perhe jossa oli 3 kauhukakaraa. penskat juoksi suoraan ovesta kengät jalassa sisälle eivätkä tervehtineet. pyysin lapsia sitten itse riisumaan kengät kun lasten äiti ei huomannut. lapset tonkivat joka kaapin ja hyllyn, kyselivät kaikkia (myös yksityisiä ) asioita ja urkkivat minkä ehtivät. kysyin lapsilta että ottavatko maitoa vai mehua, vanhin käveli jääkaapille, avasi sen ja totesi että ottaisi tuota limsaa ylähyllyltä. sanoin että se ei ollut tarjolla ja suljin jääkaapin. vain oman nuorimmaisen vessaan, yksi lapsista uteli että mihin menen. lapsi vastasi että menee kakalle johon vieras lapsi (kouluikäinen) totesi että haluaa tulla katsomaan. sanoin että meillä käydään vessassa ihan rauhassa ilman yleisöä. kun katoin pöytää, lapset roikkuivat vieressä ja napsivat tarjottavia ennen kuin sain niitä pöytäänkään! suureen ääneen luettelivat mistä tykkäävät ja mistä eivät. hotkivat ja ahmivat pöydässä ihan kun ei ennen olisi ruokaa nähneetkään. hävetti sen äidin puolesta, vaikka se ei itse mitään erikoista lapsiensa käytöksessään huomannutkaan. totesi vain että hänen lapsensa ovat reippaita ja oma-aloitteisia!!! ARGH!!!

taidat puhua mun ystävän lapsista, käyttäytyvät ihan samalla lailla. äiti taas oli niin ihana persoona muuten ja hyvää seuraa, että yritin sietää lapsetkin

Alkuperäinen kirjoittaja ihqu suku:
Alkuperäinen kirjoittaja öööö:
Majoittuivat asuntovaunussa meidän ikkunan alle. Sähköpiuha ikkunasta meille sisälle. Syömässä kävivät aina meillä ja muistivat kehua, kuinka edullista lomailua se on, kun kiertävät sukulaiset ja tuttavat tällä tavalla.

Niin, ja asutaan siis kerrostalossa.

onkohan kyseessä mun serkku miehineen. lapseton pari, molemmat ihan kohtuu palkkasissa hommissa jo ainaki 10 vuotta. ja tyyli on juuri tuo. joko ilman vaunua tai vaunulla. katsovat vieraanvaraisuuteeen kuuluvaksi kaiken syötävän lisäksi myös pyykkinsä pesun ja muun huollon, saunat, suihkut ja eväät. ihan hirveä pariskunta joten meille ei ole ollut vastaanottoa enää vuosiin ei tule myöskään.

meillä on kyllä vieraille tarjottu aina suihku ja sauna, ja pitkän matkan vieraille, jotka useamman päivän majoittuvat, tarjotaan myös pesukoneen käyttö-mahdollisuus

Tutut, jotka olivat meillä viikonlopun, ja alvariinsa valittivat miten paljon meillä syödään koko ajan ja kuitenkin kiitivät lähimpään mäkkäriin/pizzeriaan/roskaruokapaikkaan mättämään muonaa suihinsa kun vaan mahdollista oli. Ja meillä olisi saanut ihan tavallista ruokaa ihan tavallisilla ruoka-ajoilla eli ihan normimeninki.

Senverran tuosta kylässä syömisestä että jos meille tulee vieraita ja mä olen nähnyt sen vaivan että ruokin ne,ne saa luvan penskoineen syödä sitä mitä tarjotaan.
Meillä ei todellakaan lähdettäis krantulle kakaralle lihapullia ostamaan jos olis muuta ruokaa tarjolla,sais olla ilman josei kelpaa.
Meillä myös syödään keittiössä ja saan suuni avattua siinä vaiheessa jos joku koittaa kiikuttaa ruokaa sieltä johonkin muualle.
Rasittavia vieraita mullakin on käynyt joskus mutta lopetin ne heti alkuunsa.
Mulle ei vaan ksokaan sopinut.
Erikoisin vieraani taisi olla poikani kuningaspyton tässä kuukausi takaperin,pelkäsi mua yhtä paljon kun mä sitä :P

Yhteistyössä