Kummallisia ilmiöitä tää raskaus saa aikaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Mies on ollut kaks yötä vasta pois ja äsken kun soitti niin mua alkoi itkettää :o sain kyllä nieleskeltyä itkuni eikä tuo varmaan sitä huomannut. En mä nyt normaalisti ihan parin yön jälkeen vielä tällanen oo :laugh: :laugh: ihan hyvin osataan olla toisistamme kyllä erossa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mun mies kielsi multa raskauden alkuvaiheessa urheiluruudun yms. katsomisen, koska mä vaan pillitin. Oli niin jumalattoman liikuttavaa, kun joku oli taas voittanu jotakin. :whistle:

Ihanaa että joku muukin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Ja jos mä nyt jo kahden yön jälkeen ulvon niin mitähän se mahtaa olla viikon päästä :whistle:

Miehen kiva tulla kotiin, kun ovella vastassa on suoraa kurkkua itkevä vaimo. :laugh:

:saint: noooh, jos pääsee lähtemään vasta viideltä mikä on papereissa ilmoitettu aika niin sitten ei oo odottamassa kun on kuudelta meno naapurikaupungissa :D

Mä itken muutenkin herkästi, mutta mulla nuo raskausajat on ollu ihan kamalia tuon itkun kanssa. Esikoista odottaessa en voinut katsoa juuri mitään ilman vollottamista. Pahin oli sellanen vessapaperimainos, missä oli niin suloinen pörröinen kissanpentu. Kuopusta odottaessa katsottiin miehen kanssa kerran yhtä komediaa, ja mua nauratti niin paljon että se jotenkin kääntyi itkuksi, ja lopulta itkin niin hysteerisenä että oli pakko lopettaa se katsominen.

mulla taas on toisinpäin,saan hirveitä raivareita ja oon eron partaalla joka päivä melkeen... tosi lyhyt pinna ja tuntuu että kaikki on pielessä. esikoisesta oli kans vähä tällaista mut nyt tuntuu etten ees haluis olla raskaana vaik vauvaa haluttiin :( kamalaa tuntea tälleen..

Alkuperäinen kirjoittaja wb:
mulla taas on toisinpäin,saan hirveitä raivareita ja oon eron partaalla joka päivä melkeen... tosi lyhyt pinna ja tuntuu että kaikki on pielessä. esikoisesta oli kans vähä tällaista mut nyt tuntuu etten ees haluis olla raskaana vaik vauvaa haluttiin :( kamalaa tuntea tälleen..

Ei kiva... mulla on tässä tokassa raskaudessa ollut pinna ihan hiton kireellä koko ajan, mutta onneksi isommilta riidoilta on vältytty ja vauvaa odotan kyllä jo ihan into piukalla. Raskaana oleminen tosin jo tympii

mä neuvolassa sanoinki jo ettei mulla´ole vauva kuumetta että odotan aikaa ku se on isompi :( tuntuu kurjalle. ekan vauva-aikaa rakastin mut nyt tuntuu etten jaksa. kai sitä tottuu ajatukseen. nää ajatukset on tullu ihan täs raskausaikana,kovasti toista lasta oon aina halunnu.

Yhteistyössä