täti
Siskon tyttö on Petriina Pikku mussukka, ihana nimiAlkuperäinen kirjoittaja bud:Petriina! Ihan hirvee!
Siskon tyttö on Petriina Pikku mussukka, ihana nimiAlkuperäinen kirjoittaja bud:Petriina! Ihan hirvee!
Eiks Jormatta ois aika kähee?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pitäiskö mun sitten joskus tosiaan jos saan tytön, tehdä siiitä Lauriina, kun Lauri meillä jo on..? Kas kun ei Jormiina
maamiina ja jalkaväkimiinaAlkuperäinen kirjoittaja .:Mä oon aina pitäny nime Miina jotenkin omituisena.
meijän naapuri....Alkuperäinen kirjoittaja minä:Jossain näin nimen Akuliina.
miksi Nina???Alkuperäinen kirjoittaja tyhmät nimet:LUMI ENKELI JA NINA
Mercedes oli aluksi tytön nimi muuten! sitten vasta laitettiin autolleAlkuperäinen kirjoittaja vilpusteri:Nuuka ja Otsooni, jotka molemmat poikia. Tytöt; Mercedes ja Chevrolet jotka on siskoksia.
tarkoittaa rajan takaa nenääAlkuperäinen kirjoittaja nina:miksi Nina???Alkuperäinen kirjoittaja tyhmät nimet:LUMI ENKELI JA NINA
HÖPÖ HÖPÖ...Alkuperäinen kirjoittaja tyhmät nimet:tarkoittaa rajan takaa nenääAlkuperäinen kirjoittaja nina:miksi Nina???Alkuperäinen kirjoittaja tyhmät nimet:LUMI ENKELI JA NINA
Avaruus? Ei taida klassikot olla kovin tuttuja?Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Minä vaan en voi käsittää nimeä Nemo. Se on kuin jostain avaruus-elokuvasta.
Ei kaikki ole viettäneet lapsuuttaan nenä Jules Vernen kirjoissa kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja toinen suunta:Avaruus? Ei taida klassikot olla kovin tuttuja?Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Minä vaan en voi käsittää nimeä Nemo. Se on kuin jostain avaruus-elokuvasta.
Mä taas kutsuin pyjamaa piuksi kun en osannut sanoa pyjama.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Piu. Mun tulee aina vaan mieleen, kun pikkuveli aikoinaan ammuskeli leikkipyssyllä ja hoki piu,piu,piu...
Niila oli mielestäni myös vähän outo kun kuulin sen ensimmäisen kerran, mutta ihan kiva kylläkin. On ilmeisesti vanha lappalaisnimi.Alkuperäinen kirjoittaja Luontonimiä:Hilla,Lakka,Kaisla ja nää oli sisaruksia kaikki. Mielestäni Rasmus ( nalle) on tosi outo samoin Niila.