Kummalliset etunimet

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
kinuski
Alkuperäinen kirjoittaja heffalump:
Mä en kyllä näe Marinassa tai Miinassa mitään outoa. Marinalla on tietysti tuokin merkitys, mutta ruotsinkielinen nimihän tuo onkin =)

Musta outoja ovat väkisin väänetyt nimet, joissa on tavallisesta nimestä koitettu saada erikoinen :/
Mä taas tunnen pari Marinaa, ja ovat venäläisiä. Mä en ole törmännyt kovinkaan kummallisiin, mutta kerran pisti silmään kastetuissa nimi Damien, ja ihan suomalainen sukunimi.
 
Enkeli.

Kainuun sanomissa kerrottiin sisaruksista, joilla molemmilla oli toisena nimenä Enkeli. Vanhempi oli tyttö, Lumi Enkeli (hohhoijaa), pojan etunimeä en muista. Pojan kohdalla oli pitänyt vääntää viranomaisten kanssa tuosta Enkelistä.

 
jääenkeli
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkupee:
Enkeli.

Kainuun sanomissa kerrottiin sisaruksista, joilla molemmilla oli toisena nimenä Enkeli. Vanhempi oli tyttö, Lumi Enkeli (hohhoijaa), pojan etunimeä en muista. Pojan kohdalla oli pitänyt vääntää viranomaisten kanssa tuosta Enkelistä.
Bongasin Lumi Enkelin hiljattain lehdestä ja ihastuin. Vielä nätimpi ois ollut yhteenkirjotettuna.
Aina löytyy näitä "hohhoijaa" tyyppejä, jotka vaan eivät pysty sulattaman muita nimiä kun niitä kalenterista tuttuja. Joihin Lumi nykyisin kuuluu.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkupee:
Enkeli.

Kainuun sanomissa kerrottiin sisaruksista, joilla molemmilla oli toisena nimenä Enkeli. Vanhempi oli tyttö, Lumi Enkeli (hohhoijaa), pojan etunimeä en muista. Pojan kohdalla oli pitänyt vääntää viranomaisten kanssa tuosta Enkelistä.
Oliko se Pyry?
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkupee:
Enkeli.

Kainuun sanomissa kerrottiin sisaruksista, joilla molemmilla oli toisena nimenä Enkeli. Vanhempi oli tyttö, Lumi Enkeli (hohhoijaa), pojan etunimeä en muista. Pojan kohdalla oli pitänyt vääntää viranomaisten kanssa tuosta Enkelistä.
Oliko se Pyry?
Joo, nyt kun aloin miettimään niin taisi olla Pyry!
 

Yhteistyössä