Mä taas tunnen pari Marinaa, ja ovat venäläisiä. Mä en ole törmännyt kovinkaan kummallisiin, mutta kerran pisti silmään kastetuissa nimi Damien, ja ihan suomalainen sukunimi.Alkuperäinen kirjoittaja heffalump:Mä en kyllä näe Marinassa tai Miinassa mitään outoa. Marinalla on tietysti tuokin merkitys, mutta ruotsinkielinen nimihän tuo onkin =)
Musta outoja ovat väkisin väänetyt nimet, joissa on tavallisesta nimestä koitettu saada erikoinen :/
Bongasin Lumi Enkelin hiljattain lehdestä ja ihastuin. Vielä nätimpi ois ollut yhteenkirjotettuna.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkupee:Enkeli.
Kainuun sanomissa kerrottiin sisaruksista, joilla molemmilla oli toisena nimenä Enkeli. Vanhempi oli tyttö, Lumi Enkeli (hohhoijaa), pojan etunimeä en muista. Pojan kohdalla oli pitänyt vääntää viranomaisten kanssa tuosta Enkelistä.
Samaa mieltä, ja sitäpaitsi se on latinaa ja tarkoittaa "ei kukaan." Kiva nimi lapselle.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Minä vaan en voi käsittää nimeä Nemo. Se on kuin jostain avaruus-elokuvasta.
Oliko se Pyry?Alkuperäinen kirjoittaja Pikkupee:Enkeli.
Kainuun sanomissa kerrottiin sisaruksista, joilla molemmilla oli toisena nimenä Enkeli. Vanhempi oli tyttö, Lumi Enkeli (hohhoijaa), pojan etunimeä en muista. Pojan kohdalla oli pitänyt vääntää viranomaisten kanssa tuosta Enkelistä.
Minusta Rosina on hauska nimi pienelle tytölle. Se on tavallinen nimi ainakin Italiassa.Alkuperäinen kirjoittaja *:Rosina. Mä en voi mitään mutta mulla tulee mieleen rusina..
Joo, nyt kun aloin miettimään niin taisi olla Pyry!Alkuperäinen kirjoittaja :):Oliko se Pyry?Alkuperäinen kirjoittaja Pikkupee:Enkeli.
Tunnen tuon perheen. Lisäksi heillä Valonia. Valonia nätti nimiAlkuperäinen kirjoittaja outoja on:Olen kuullut Oitelista, Ilmeinista, Joveinista ja Semiliasta. Saman perheen tyttöjä.