Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jannella alkaa TAAS sometauko 😂 Veikkauksia kehiin kauanko tämä some"tauko" tällä kertaa kestää? Itse veikkaan puoli vuorokautta 😂

"Olen täällä Facessa ollut super aktiivinen somettaja. Nyt on korkea aika minun ottaa hiukan SOME TAUKOA. Tämä astuu voimaan Torstai LIVEN jälkeen. Verkkosivuillani ( www.jpkh.fi ) ilmoitan mahdollisista muutoksista jne. Sen verran on paljon muuta tekemistä etten vaan nyt ehdi täällä olla päivittämässä elämää. :)"

vierailija
Hyvä heille. Siltikin ovat kertoneet asioita minulle potilaista. Ei ne kaikki noudata sitä. Voit jankuttaa tästä taivaan tuuliin, mutta minä kerron sinulle, että minulle lääkärit ja sairaanhoitajat ovat kertoneet potilaista asioita, muttei nimillä tietenkään.
En olekaan jankuttanut , laitoin vain tiedon. Nimien mainitseminen rikkoo sopimuksen.

vierailija
Hostellissa en ainakaan käytä heidän lakanoita.
Näin sen dokumentin hotelleista. Siivoojilla on n 20 min aikaa siivota yksi huone. Se on mahdotonta ehtiä putsaamaan kaikki kunnolla. Ja kyllä on huomattukin joissain hotelleissa. Viimeinen pisara oli kun sain selville ettei petivaatteita oltu vaihdettu ollenkaan, kun minä ja seuralaiseni sai huoneen. Sitten tietysti saatiin meidän hotelli aika ilmaiseksi. Eli nyt aina omat petivaatteet mukaan.

vierailija
Jannella alkaa TAAS sometauko Veikkauksia kehiin kauanko tämä some"tauko" tällä kertaa kestää? Itse veikkaan puoli vuorokautta

"Olen täällä Facessa ollut super aktiivinen somettaja. Nyt on korkea aika minun ottaa hiukan SOME TAUKOA. Tämä astuu voimaan Torstai LIVEN jälkeen. Verkkosivuillani ( www.jpkh.fi ) ilmoitan mahdollisista muutoksista jne. Sen verran on paljon muuta tekemistä etten vaan nyt ehdi täällä olla päivittämässä elämää. "
Mitä sinä nyt sitten pystyt elämään tämän tauon ajan kun sinua jo noin hermostuttaa että tänne piti tulla siitä kertomaan?

vierailija
Jannella alkaa TAAS sometauko Veikkauksia kehiin kauanko tämä some"tauko" tällä kertaa kestää? Itse veikkaan puoli vuorokautta

"Olen täällä Facessa ollut super aktiivinen somettaja. Nyt on korkea aika minun ottaa hiukan SOME TAUKOA. Tämä astuu voimaan Torstai LIVEN jälkeen. Verkkosivuillani ( www.jpkh.fi ) ilmoitan mahdollisista muutoksista jne. Sen verran on paljon muuta tekemistä etten vaan nyt ehdi täällä olla päivittämässä elämää. "
Etköhän ole yksi, joka tästä tekee veikkauksia.

vierailija
Näin sen dokumentin hotelleista. Siivoojilla on n 20 min aikaa siivota yksi huone. Se on mahdotonta ehtiä putsaamaan kaikki kunnolla. Ja kyllä on huomattukin joissain hotelleissa. Viimeinen pisara oli kun sain selville ettei petivaatteita oltu vaihdettu ollenkaan, kun minä ja seuralaiseni sai huoneen. Sitten tietysti saatiin meidän hotelli aika ilmaiseksi. Eli nyt aina omat petivaatteet mukaan.
Minä ja mieheni ollaan jouduttu vaihtamaan hotellihuonetta monta kertaa, kun se ei ole ollut siivottu kunnolla. Nyt sitten itse siivoan huoneen uudestaan, kun en luota enää niihin siivoojiin, kun heillä ei vain ole aikaa tehdä sitä kunnolla. Se on hyvin stressaavaa työtä. Aikarajat ovat mahdottomia heille.

vierailija

Ei varmaan kauaa kestä, max torstai keskiyöhön asti, jos nukahtaa ennen sitä, tauko loppuu kun herää. Ainakin lukee viestit.

vierailija
Minä ja mieheni ollaan jouduttu vaihtamaan hotellihuonetta monta kertaa, kun se ei ole ollut siivottu kunnolla. Nyt sitten itse siivoan huoneen uudestaan, kun en luota enää niihin siivoojiin, kun heillä ei vain ole aikaa tehdä sitä kunnolla. Se on hyvin stressaavaa työtä. Aikarajat ovat mahdottomia heille.
On sulla hommaa, siivota hotellihuone mennessäsi sinne.

vierailija
Potilaista ei saa kertoa mitään muille, ei edes ilman nimeä. Jos teille on hoitaja tai lääkäri kertoneet potilaista, ovat he rikkoneet salassapitovelvollisuutta. Hoitoalan salassapitovelvollisuus sitoo vaikka vaihtaisi työpaikkaa. T. Alalla

vierailija
Potilaista ei saa kertoa mitään muille, ei edes ilman nimeä. Jos teille on hoitaja tai lääkäri kertoneet potilaista, ovat he rikkoneet salassapitovelvollisuutta. Hoitoalan salassapitovelvollisuus sitoo vaikka vaihtaisi työpaikkaa. T. Alalla
Minä juuri tätä mielipidettä olen yrittänyt viestiä mutta tyrmätään. Itsekin monessa paikassa työskennellyt ja sopimus tehty usein. En todellakaan rikkoisi sitä, töitä olisi vaikea saada.

vierailija
Täällä jannefanit suuttuu kirjoittajalle, joka kertoo mitä aikoo tehdä. Mikseivät sitten hermostu Janneen kun ilmoittaa pitävänsä sometaukoa? Eihän sitä tarvitsisi kertoa kenellekään, ketään ei kiinnosta jne., aina kirjoitatte. Kaksinaamaista.

vierailija
Täällä jannefanit suuttuu kirjoittajalle, joka kertoo mitä aikoo tehdä. Mikseivät sitten hermostu Janneen kun ilmoittaa pitävänsä sometaukoa? Eihän sitä tarvitsisi kertoa kenellekään, ketään ei kiinnosta jne., aina kirjoitatte. Kaksinaamaista.
Kyllä se kiinnostaa faneja. Siis ihan oikeasti nyt. Mietitkö yhtään mitä kirjoitat tänne vai haluatko ottaa osaa muuten vaan?

Yhteistyössä