Kumma patti alapäässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aquila-chrysaetos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aquila-chrysaetos

Vieras
Aiheesta on jo varmasti keskustelua; mutta tahdoin luoda uuden omiin tarpeisiini.

Minulla on ollut n.2 päivää 1-2cm kokoinen (n. herneen kokoinen, mutta muodosta on hankala saada käsitystä) patti uloimpien häpyhuulten limakalvolla varsin lähellä klitorista. Patti on "liikkuu" ihon sisällä ja on siellä. Kosketusarka on sitä puristettaessa, muttei se vaikuta finniltä, eikä sitä saa puristettua sikäli kun se ei ole aivan pinnassa. Alue on sen ympäriltä hiukan turvonnut.

Olisiko mahdollisesti jonkunlainen rauhastukos/tulehdus? En ole varsinaisessa sukupuoliyhteydessä, sillä olen suhteessa toisen naisen kanssa. Sukupuolitaudeista en täten ole koskaan suuresti ottanut selvää.

En tietenkään pysty sanomaan että onko kyse samasta "ilmiöstä" mutta minulla oli nuorena kerran joku patti ulommassa häpyhuulessa niin että koko häpyhuuli turposi melkein kanamuna kokoiseksi! Ja se oli kipeä - jopa wc-paperin kosketus sattui.
Meni muutama päivä ja kun kerran taas "kurkkasin" ja venytin vähän häpyhuulta niin sepa "repesi" ihan itsestään ja sieltä valui noin teelusikallisen verran mätää.
Sen jälkeen kipu oli poissa ja repeämäkin umpeutui tosi nopeasti.
On minulla senkin jälkeen nyt vanhempana ollut patteja jotka joko kuivuvat pois itsestään tai sitten niistä saa puristettua märkää tai paksumpaa talia.
En ole koskaan ajatellut että ne olisivat mitenkään vaarallisia, lähinnä kai juuri noita talirauhasen tukkeumia.
Mutta seuraa tilannetta.

hei olen 12v. tyttö ja sijaitsee klitoriksen yläpuolella. patti on herneen kokoinen joka on läpikuultava ja kosketus arka painaessa. se on ihan ihon alapuolella ja on kiinni ihossa eikä siitä liiku minnekkään. se on erittäin kova. olisin todella kiitollinen jos kertoisitte mitä asialle voi tehdä.

Aiheesta on jo varmasti keskustelua; mutta tahdoin luoda uuden omiin tarpeisiini.

Minulla on ollut n.2 päivää 1-2cm kokoinen (n. herneen kokoinen, mutta muodosta on hankala saada käsitystä) patti uloimpien häpyhuulten limakalvolla varsin lähellä klitorista. Patti on "liikkuu" ihon sisällä ja on siellä. Kosketusarka on sitä puristettaessa, muttei se vaikuta finniltä, eikä sitä saa puristettua sikäli kun se ei ole aivan pinnassa. Alue on sen ympäriltä hiukan turvonnut.

Olisiko mahdollisesti jonkunlainen rauhastukos/tulehdus? En ole varsinaisessa sukupuoliyhteydessä, sillä olen suhteessa toisen naisen kanssa. Sukupuolitaudeista en täten ole koskaan suuresti ottanut selvää.

Se on mätäpallo ja pitää leikata että se ei räjähdä.

Viimeksi muokattu:
Hei! Minulla on alapäässä klitoriksen yläpuolella patti ihon alla siihen ei satu eikä se kutia. Minulla on ollut hiivatulehdus et en usko et se johtuisi siitä. Sukupuolitauteja minulla ei ole koskaan ollut koska huolehdin terveydestä. Et toivoisin et joku teistä tietäisi mikä mulla on? Se on noin 4mm kokoinen et osaako kukaan sanoa mitään.

Alapää on täynnä talirauhasia, eiköhän se ole tukkeutunut rauhanen. Lämmin vesi voi auttaa puhkeamista. En kyllä suosittele puristelemaan niitä, sen verran hermoja täynnä tuo klitan alue.

Yhteistyössä