nainen 33v
Mieheni kans olen kokeillut kondomin kans mut enämpi tuntuu tykkäävän pelkästä latex hanskasta.....
Susanne noi seksikaupan mustat pitkät hanskat on tosi seksikkäät ja kiihottavat noissa rakastelu puuhissa,niillä on muuten kiva tehä esileikit myös naiselle.Meillä on noi saksassa valmistetut hyvin ohuet.Alkuperäinen kirjoittaja Susanne81:Millaiset kumihanskat ovat seksikkäät ja millaiset ovat Ansellit ? Minulla on pitkät rakennekynnet. Olen aina luullut että pitkät kynnet ovat seksikkäät, niin on moni mies on sanonut, myös nykyinen. Silti miesystäväni haluaa että puen kumihanskat käsiini kun harrastamme seksiä. Aluksi olin hieman pettynyt kun seksikkäät kynteni eivät näy kumihanskan alta. Lisäksi hänestä parhaimmat ovat tavalliset keltaiset marketista ostetut keittiöhanskat, minusta olisi juhlavaa käyttää pitkiä mustia seksikaupan kumihanskoja. Tosin minua tämä ei haittaa, siistimpi juttu tehdä esimerkiksi handjob liukuaineen kassa kumihanskoilla , kuin ilman.
Kävin katsomassa sivuilta, pitkät käsineet maksoi 30 ja puolipitkät 24,50. Olisi kiva yllättää miesystäväni näillä. Onko pitkä malli vaikea pukea ja riisua , kannattako valita isompi koko ?Alkuperäinen kirjoittaja seikkailia 67:Olen ostanut vaimolleni mustat, sekä punaiset kumihanskat sex shop finland:sta.
Ne on erittäin seksikkäät, kun vaimo niiden lisäksi pukee sukkanauhat ja sukat ylleen. Sitten kun runkkaa minua ne hanskat kädessä, niin se vasta tekee gutaa.
Perunajauhoja pitkän hanskan sisälle ja mies vetää käteesi hanskat ja silikonia pintaan,niin kiiltää.normaali koko saksalaisissa ohuissa hanskoissa.Alkuperäinen kirjoittaja Susanne81:Kävin katsomassa sivuilta, pitkät käsineet maksoi 30 ja puolipitkät 24,50. Olisi kiva yllättää miesystäväni näillä. Onko pitkä malli vaikea pukea ja riisua , kannattako valita isompi koko ?Alkuperäinen kirjoittaja seikkailia 67:Olen ostanut vaimolleni mustat, sekä punaiset kumihanskat sex shop finland:sta.
Ne on erittäin seksikkäät, kun vaimo niiden lisäksi pukee sukkanauhat ja sukat ylleen. Sitten kun runkkaa minua ne hanskat kädessä, niin se vasta tekee gutaa.
Minä ostin vaimolleni kyynärpäähän asti olevat kumihanskat. Hän laittaa talkkia niiden sisään, niin silloin ne menee mukavasti käteen. Ne ovat S-kokoa ja ne myötäilevät tasaisesti kädessä hänellä. Kun hän riisuu ne, niin autan kääntämällä ne nurinpäin, mutta talkkia ei kannata laittaa liikaa, koska pois ottaessa talkki pöllähtää pitkin pieluksia ja tulee kamala sotku.Alkuperäinen kirjoittaja Susanne81:Kävin katsomassa sivuilta, pitkät käsineet maksoi 30 ja puolipitkät 24,50. Olisi kiva yllättää miesystäväni näillä. Onko pitkä malli vaikea pukea ja riisua , kannattako valita isompi koko ?Alkuperäinen kirjoittaja seikkailia 67:Olen ostanut vaimolleni mustat, sekä punaiset kumihanskat sex shop finland:sta.
Vielä pieni lisäys edelliseen kirjoitukseeni. Osta Latexan valmistamat kumihanskat. Ne on ohutta materiallia ja tuntuu kestävän myös hyvin ja ne on myös muotoiltu käden mallin mukaisesti. Sex shop Finlandista saa kumihanskoja mustia, sekä punaisia ja sieltä saa myös kiilloitusaineen. Sitten suosittelen sellaista talkkia, joka on hajustettu, varsinkin jos ei tykkää kumihanskan tuoksusta kun ne ovat uudet. Älä osta liian isoa kokoa, koska niistä häviää seksikkyys pois. Latexa on turvallinen merkki kumiasusteissa, joten ne ovat myös miellyttävät käyttää. (Vaimoni sanoi näin)Alkuperäinen kirjoittaja Susanne81:Kävin katsomassa sivuilta, pitkät käsineet maksoi 30 ja puolipitkät 24,50. Olisi kiva yllättää miesystäväni näillä. Onko pitkä malli vaikea pukea ja riisua , kannattako valita isompi koko ?Alkuperäinen kirjoittaja seikkailia 67:Olen ostanut vaimolleni mustat, sekä punaiset kumihanskat sex shop finland:sta.
PVC-hanskat ei oikein kestä pesua tai rasvaa, on myös kokemuksia niistä. Kumihanska on kestänyt todella hyvin, vaikka se on aika ohutta kumia, Ja vaimoni mielestä niissä on parempi tuntuma kosketellessa, kuin PVC-hanskassa. Hän tykkää, että pitää olla tuntumaa myös käsissä, vaikka on hanskoilla verhoiltu.Alkuperäinen kirjoittaja Susanne81:SexShopissa oli myös PVC-käsineitä. Kestääkö PVC-käsineet vettä tai pesua ? Voiko käyttää hanskojen kanssa liukuainetta ja voiko ne pestä vesipesulla käytön jäkeen.
Spermaa kestää kylläkin ja saippua pesun kiillotuksessa kestää siliconia.Alkuperäinen kirjoittaja Susanne81:SexShopissa oli myös PVC-käsineitä. Kestääkö PVC-käsineet vettä tai pesua ? Voiko käyttää hanskojen kanssa liukuainetta ja voiko ne pestä vesipesulla käytön jäkeen.
hei susanna kokeilleppa viledan kumihasnkoja ne on tosi hyviä ja menee käden mukaisesti ja kun ne kastuu ne rupeaa kiiltämään ja ne kiihottavat kokeille ihmeessäAlkuperäinen kirjoittaja Susanne81:Kävin katsomassa sivuilta, pitkät käsineet maksoi 30 ja puolipitkät 24,50. Olisi kiva yllättää miesystäväni näillä. Onko pitkä malli vaikea pukea ja riisua , kannattako valita isompi koko ?Alkuperäinen kirjoittaja seikkailia 67:Olen ostanut vaimolleni mustat, sekä punaiset kumihanskat sex shop finland:sta.
Arvaas, mihin niitä hanskoja oli sitä ennen käytetty...Alkuperäinen kirjoittaja Eräs mies -74:Kerran baarista pääsin saattamaan erästä tyttöä kotiin ja lopuksi pääsin sen kanssa sänkyyn. Aloin kovin ruinaamaan sexsiä ja sanoin että en ole pitkään aikaan saannut sitä. Likka sanoi mene vessaan vetämään käteen jos noin kovin haluttaa. Sanoin tule mukaan vessaan seuraksi. Yllätyin kun tämä sanoi mennään ,et päästään nukkumaan.
Vessassa sanoin autatko tässä hommassa. Huomasin kun se otti vessanlavuaarin
alta keltaiset kumihanskat ja sanoi et " hanskat käsissä ,hän voi runkata sinua".
Sain kumihanskaa ja voin sanoa että tuntui ihan mukavalta.