Kumihanskat seksissä

• Viestiketjun aloittaja Suzie
  • Ensimmäinen viesti
hanskatar
Kannattaa ostaa kampaamoliikkeistä sellaisia mustia lateksihanskoja (maksaa jotain 7e 20 paria), ovat sileitä ja minä ainakin naisenakin pidän niiden kosketuksesta. Jotakin hyvää liukkaria sitten mukaan, niin tunne on mitä miellyttävin. On vaikea selittää mikä siinä on, mutta jotenkin kai se liittyy siihen vähäiseen kitkaan ja kumin lämpenemiseen. Itse en kyllä sellaisista tiskihanskoista tykkäisi.

nainen 49
Käytämme miesystäväni kanssa kumihanskoja sänkyleikeissä. miesystävälleni hanskat antavat potkua rakasteluun ja esileikkihin, itse en hanskoista kiihotu mutta suon mielelläni rakkaalleni hanskaleikeistä saadun ilon. Käytämme ihan tavallisia talouskäsineitä sinisistä vaaleanpunaisiin. Hanskoista jää käsiin tuoksu josta en oikein pidä, onko kanssasisarilla hyviä vinkkejä hajuhaitan poistamiseen?

Birgitt@
Harrastamme seksiä noin 2-3 kertaa viikossa ja kumihanskat ovat miehen toivomuksesta aina mukana. Kiihotun myös samalla itse kumihanskoista varsinkin pitemmän esileikin aikana ja kun mies tulee sisälle saamme orkut lähes samaan aikana. Joskus päästän mieheni paineet tekemällä pelkän kumihanska handjobin liukuvoiteen kanssa. Kumihanskoja on noin 10 erilaista ja väristä paria. Mies huolehtii ja ostaa usein uusia kumihanskoja kokeiltavaksi, suosikit ovat normaalia pitempivartiset vihreät 6,5 kokoa olevat nitriilihanskat. Hanskojen tuoksuun en ole kiinnittänyt huomiota koska käytän kumihanskoja päivittäin myös kotitaloustöissä. Lateksikumiset haisee ehkä hiukan mutta ns. muovihanskat ovat hajuttomia.

johanna 28
Minä runkkailen miestäni säännöllisesti kumihanskat kädessä.
Parhaiten nautintoa tuottaviksi olen havainnut Ansellin lateksihanskat.
Käännän ne nurin päin niin että liukas puoli tulee ylöspäin.
Sitten purskautan hanskoille vähän Erioil -voidetta ja lypsän miehen kuiviin.
Sitten hanskat pesuun ja odottamaan uutta käyttökertaa.

johanna 28
Laita ensin käsiin ohuet muoviset tai vinyylikäsineet ja vedät niiden päälle

Laita käsiin ensin ohuet muoviset
tai vinyyliset kertakäyttökäsineet ja
vedät sitten vasta kumihanskat käteen.
Näin kumihanskojen haju ei tartu käsiin

marigold
Olen masturboinut miestäni muutaman kerran kumihanskat kädessä.
Pidän siitä,että käteni pysyvät puhtaina eivätkä sotkeudu spermaan.
Saan myös nautintoa siitä kun pystyn päättämään milloin hän laukeaa.
Joskus kiusoittelen pitkäänkin ennen kuin annan hänen ruiskia spermat
kumikäsineilleni.

monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja marigold:
Olen masturboinut miestäni muutaman kerran kumihanskat kädessä.
Pidän siitä,että käteni pysyvät puhtaina eivätkä sotkeudu spermaan.
Saan myös nautintoa siitä kun pystyn päättämään milloin hän laukeaa.
Joskus kiusoittelen pitkäänkin ennen kuin annan hänen ruiskia spermat
kumikäsineilleni.
Otatko ensin poskeen osan spermasta ja loputko kumihaskoillesi?millaisia hanskoja muuten käytät tässä käsittelyssä.

Leena 32v
Siis kumihanskat ovat minustakin kiihoittavat käyttää ja tyydytän niillä usein itseni. Mutta kaikeen huippu on että kun olen yksin kotona ja tiski tai siivous tuntuu tylsältä, puen päälleni perhoskiihoittimen ja vedän kumihanskat käsiini ja alan tiskaan tai siivouspuuhiin. Saan tiskin aikana useat orkut peräkkäin ja niin voimakkaina että astiat evät pysy käsissä ja tiskaus pitää lopettaa.

monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja Leena 32v:
Siis kumihanskat ovat minustakin kiihoittavat käyttää ja tyydytän niillä usein itseni. Mutta kaikeen huippu on että kun olen yksin kotona ja tiski tai siivous tuntuu tylsältä, puen päälleni perhoskiihoittimen ja vedän kumihanskat käsiini ja alan tiskaan tai siivouspuuhiin. Saan tiskin aikana useat orkut peräkkäin ja niin voimakkaina että astiat evät pysy käsissä ja tiskaus pitää lopettaa.
tykkääkö Leena pitkistä sexi kumihanskoita ja sukista?entä miespuolisesta perhosesta.

Leena 32v
tykkääkö Leena pitkistä sexi kumihanskoita ja sukista?entä miespuolisesta perhosesta.[/quote]

Ei ole tullut kokeiltua pitkiä kumihanskoja ja sukkia, ihan vaan tavallisia kumihanskoja ja tietinkin tähän aikaan vuodesta on kiva käyttää nahkahanskoja. Tietenkin pidän mutta perhonen on syntymäpäivälahja miesystävältä joka on useamman päivän viikossa työmatkoilla.

monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja Leena 32v:
tykkääkö Leena pitkistä sexi kumihanskoita ja sukista?entä miespuolisesta perhosesta.
Ei ole tullut kokeiltua pitkiä kumihanskoja ja sukkia, ihan vaan tavallisia kumihanskoja ja tietinkin tähän aikaan vuodesta on kiva käyttää nahkahanskoja. Tietenkin pidän mutta perhonen on syntymäpäivälahja miesystävältä joka on useamman päivän viikossa työmatkoilla.

[/quote]
Onko Leena minkälainen pito nahkahanskoissa kumihanskoihin verrattuna?Kokeilehan joskus noita pitkiä kumisia.

ansell
Alkuperäinen kirjoittaja johanna 28:
Tekisipä minunkin vaimoni noin...Ansellit kyllä tunnen.

nainen 36
Onks kukaan nainen laittanu ANSELLIN hanskaa kullin päälle runkannu sit? Minä olen ja mies oli lentoon lähtiä kokemuksesta ; ) Tilkka ruoka öljyä ensin hanskan sisälle ni jo toimii!

monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja johanna 28:
Mitä se johanna kumintuoksu haittaa kyllähän kondomikin täytyy käsin tai suulla rullata jöötin päälle.nuissa sexikaupan hanskoissa ja sukissa onkin voimakas kumintuoksu

Vinkkiä
Tyttökaveri on aina vihannut käyttää kumihanskoja. Minua on harmittanut tämä, koska aina kun näen hyvännäkoisen naisen kumihanskat käsissä minulla alkaa panettamaan. Kaikki muuttui syksyllä kun ostin hänelle syntymäpäivälahjaksi rakennekynnet-lahjakortin kauneushoitolaan. Rakennekynsien laiton jälkeen hän on tekijän suosituksesta alkanut käyttää kumihanskoja aina kun lotraa pesuaineiden kanssa. Uskomattoman seksikästä seurata kun hän vetää kumihanskat käsiinsä ja alkaa tiskaamaan astioita ! Seuraavaksi pitäsi uskaltaa ehdottaa käsihoitelua kumihanskat käsissä. Miten kannattaisi tehdä aloite ettei koko homma menisi pipariksi ?

Mies-75
seurustelin erään likkan kanssa jolla oli tapana laittaa kumihanskat käteen ,kun alkoi
antamaan käsihoitoa. Kun ensinmäisen kerran alkoi kädettämään,niin kysyi et haittaako jos hän laittaa kumihanskat käteen. Täytyy myöntää et tuntui ihan hyvältä ja samalla enenmän kiihottavalta. Kiihottavaa oli myös katella kun se veti kumihanskoja käteen . Olis kiva tietää onks muitakin naisia joilla on tapana käyttää
kumihanskoja käsin tyydyttäessä ?

Yhteistyössä