Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lispetti:Labbis on sitten yksi vilkkaimmista ja luupäisimmistä koirista ekat pari vuotta. Todellinen kouhottaja.
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:kultsin haluaisin :heart:
mies kohta hajoo mun kanssa ku jatkuvasti keksin kaikkea mitä haluta
nim. ikuinen lapsi :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lispetti:Labbis on sitten yksi vilkkaimmista ja luupäisimmistä koirista ekat pari vuotta. Todellinen kouhottaja.
Onko näin? Miten se ilmeneè? Onko sellainen kiltti kuitenkin, ettei töni lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Kumpi on helpompi kouluttaa? Entäpä turkin hoito?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lispetti:Labbis on sitten yksi vilkkaimmista ja luupäisimmistä koirista ekat pari vuotta. Todellinen kouhottaja.
Onko näin? Miten se ilmeneè? Onko sellainen kiltti kuitenkin, ettei töni lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:kultsin haluaisin :heart:
Niin munkin mies![]()
Pääsin yli vauvakuumeesta niin alkoi koirakuume..![]()
No ei, on tuo koira ollut jo pitkään mielessä ja harkinnassa...
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:kultsin haluaisin :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Kumpi on helpompi kouluttaa? Entäpä turkin hoito?
Juu, samat kysymykset mullakin mielessä..
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Kumpi on helpompi kouluttaa? Entäpä turkin hoito?
Juu, samat kysymykset mullakin mielessä..
Sori kun änkeän sun ketjuus kyselemään!Kiinnostaa vaan itseäkin!
![]()