Kulmalävistys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potkuri85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla oli vas kulmassa lävistys ja mulla se ei kasvanut ulos. mulla se ei ´vaan parantunut. se tulehtui ja sinne kertyi mätää joka loppujen lopuski kapseloitui. hoidin ja tein kaiken ohjeiden mukaan mutta se ei vaan parantunut. tuosta on aikaa jo lähemmäs 7v ja edelleen on silmäkulmassa nähtävissä pienet arvet.

sama kävi kielilävistyksen kanssa. kielessäni on jo 10v ollut sellainen viiva/arpi... miksi sitä nyt voisi sanoa... mutta kun näytä kieltä, ei se ole tasainen tavallinen kieli vaan keskellä sitä on iso vekki joka ei koskaan lähde pois. lävistäjä näiden kahden lävistyksen jälkeen sanoi minulle ettei mun kannata ottaa niitä lisää koska mun kroppa hylkii niitä.

sillä ei oikeesti oo merkitystä paranemisen kannalta koska sen ottaa. itellä on kulmakoru ollu nyt jotain 9 kuukautta. makso 40e (otin tapin) ja rengas ois ollu 35e.. otin siis tampereella putka tattoos nimisessä paikassa, suosittelen. =)

mun mielestä ei sattunu yhtään ja oli nopeesti ohi. venytys osio tuntu vähäsen mut ihan siedettävästi :D on kerenny kerran tulehtuunkin tässä 9 kuukauden aikana kun oli nikkelikoru kulmassa.. ja siis en tiennyt että mullakin on nikkeliallergiaa niin se toki sit sattu vähän enemmän.. mutta nyt taas täysin puhdas läväri eikä merkkiäkään uloskasvusta (y)

ja kun ottaa lävärin ainakin mää sain puhdistusohjeet mukaan + ohjeet suolaliuosta varten (jos lävistys pääsee ärtymään, tulehtumaan ym.) ja vedellä on just hyvä puhdistaa.. ite puhdistin aluks aamuin illoin ja nykyään en juurikaan enää.. aina välillä saatan desinfioida (aika harvoin) tai puhdistaa vedellä. korun vaihto on helppoa mutta pallot on helppo hukata, joten kannattaa olla varovainen! eikä korua myöskään tulisi vaihtaa n. 2 kuukauteen joka kestää paranemiseen..

Kannattaisko OIKEESTI ottaa sellanen kulmalävistys ku täytän kahen kuukauden päästä 11 enkä tiiä mitä tekisin sen asian kans, ei kai se satu, kestin korvikset eikä ollu ees paha.

Ei sattunut juuri yhtään. Otin sellaisen pienen renkaan, joka alkoi kyllä heti kasvamaan ulos, samalla myös "valui alaspäin". Otin pois ennenkuin kasvoi kokonaan ulos. Kiva se oli niin kauan kuin sitä kesti, mutta en vaivautuisi ottamaan uudestaan enää, ettei tarvi tunkea kulmaa täyteen reikiä. Nykyinen reikä ei juuri erotu.

Yhteistyössä