Kulmalävistys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potkuri85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On ollu. Rengas kasvaa helpommin ulos kuin tappi. Se on myös yksilöllistä, joillain kasvaa joillain ei. Sattu ihan sikana mua, joitain taas ei, joten sen tietää ku koittaa. Oli kuitenki kivun arvoista.. Makso missä mä kävin muistaakseni 50?

Alkuperäinen kirjoittaja EläintarhanHoitaja:
On ollu. Rengas kasvaa helpommin ulos kuin tappi. Se on myös yksilöllistä, joillain kasvaa joillain ei. Sattu ihan sikana mua, joitain taas ei, joten sen tietää ku koittaa. Oli kuitenki kivun arvoista.. Makso missä mä kävin muistaakseni 50?

kuuluko siihen se koru mukaa, ja jos kuulu, saiko sen valita?

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Onks kellään? tai ollu?

Pitääkö paikkaansa että se kasvas nopeesti ulos?
Sattuuko mite paljon ku ottaa, ja paljo se maksaa?

Nyt kolmatta kertaa. 2 x kasvanut ulos. Rengas.
Nipistää hetken, kivun kestää.30 e omalla korulla :D .

Up.

Onko kenelläkään kokemusta kulmalävistyksestä, joka ei olisi kasvanut ulos? En ole vielä ottanut ensimmäistäkään, mutta erinäisistä syistä tarvitsisin nyt ylikilttiin ulkonäkööni "vioitusta", ainakin joksikin aikaa...

Mulla on ollu kulmalävistys v. 2002 asti. 2003 otin pois ja vuosi sitten (07) huvikseen kokeilin et vieläkö koru menee reikään ja menihän se! Nyt siis koru taas paikoillaan.. Laitto sattui vähän.

Mulla ollut kaksi kertaa. samassa kohtaa.
Eikä kasvanut ulos kummallakaan kerralla ja rengas oli käytössä molemmilla kerroilla.
Ekan joutusin ottamaan pois kun menin catering allalle opiskelemaan ja käytännön tunneilla ei saanut olla lävistys koruja. Päätin sit ottaak okonaan pois.
Toisella kerralla siitä hävis se pallo siitä korusta enkä sit jaksanu mennä ostaa uuttaa korua, otin renkaan pois ja annoin mennä umpeen.
Oon miehelle täs puhunu et jos kävis ottamassa täs lähiaikoina taas kulmaan lävistyksen.

Niin ja lisään että laittaminen ei sattunut yhtään.
En tiedä että mitä nyt maksaa ku siitä edellis kerrasta on kolme vuotta ku mulla on ollut kulmakoru.

Oli muutama vuosi sitten, en muista mitä maksoi (muutaman kympin?) ei kasvanut ulos, muttei koskaan parantunutkaan. Eli kaikki rasvat ja muuta pakkelit mitä naamaani pistin, sai sen aina tulehtumaan. N. vuoden jaksoin, sitten annoin kasvaa umpeen.

mul on :wave: otin tammikuun alus,parantu tosi nopeasti..itseasiassa muiden mielestä näytti,kun ois ollu kauemminkin..maksoin siitä 40 ?..ei ole ollut ongelmia lävärin suhteen..puhdistanut olen vain ja ainoastaan vedellä aamuin illoin suihkussa ollessa..

Miulla tällä hetkellä kaksi kulmista... Kolmannen otin pois kun oli niin pienestä kiinni eikä näyttäny nuiden kahen rinnalla hyvältä... Ei siis kylläkään ollu kasvanu pihalle vaan oli alunperinkin laitettu tosi pienestä kiinni... Kuhan nää kaks paranee kunnolla niin sit otan sen kolmannen uudestaan tuohon...

*muoks* Kaks vanhinta kulmista makso muistaakseni 40? koruineen ja tuo uusin 29,90? koruineen. Nykyään käyn lävistykseni ottaa yhessä ja samassa paikkaa... Toi 29,90? on aika yleisesti lävistyksen hinta tuossa liikkeessä, jos ei joitain tarjouksia oteta huomioon... Industrialin sain 15?, normisti se maksaa tuolla 40? :)

Yhteistyössä