Kullin lepomitta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erkka_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Erkka_

Vieras
Aina puhutaan kullin koosta erektiossa ja siitä minkäkokoinen tuntuu parhaalta. Mutta onko kullin lepomitalla mitään merkitystä? Itseäni ainakin hävettää se että vehkeeni on levossa kutistumisasteesta riippunen 3-7 cm, siis tosi surkeen näkönen tökö. Miehet ainakin tsiigaavat suihkuissa ym. toistensa vehkeitä. Baiset taas näkee ne enemmän tai vähemmän seisovina. Kysynkin nyt sekä miehiltä että naisilta, kumpi pituus on tärkeämpi, lepo- vai erektiopituus. Ja kumpi mielestänne hävettää miestä enemmän, se että oma muna lerppana on pienempi kuin toisilla miehillä vai se että vehje on kovana keskivertoa pienempi mutta silloin ei ole muita näkemässä kuin nainen ja mies.

Kyllä se kullin koko riippuu varsinkin juhlakuntoon saattamisesta hyvin paljon naisesta. Mikäli nainen haluaa kunnolla parrua perseeseen, niin jotainhan hänen on tehtävä myös sen eteen, eikä odttaa, että jolu mies panis mua ja tekis mut onnelliseksi.

Mä olen ottanut käyttööni periaatteen, että jos nainen ei saa kulliani seisomaan, niin olkoot ilman ja eläköön puuteessa, tai käyttäköön jotain korvaavaa.