**KULLANKERÄT** Tammikuussa

Elppa oih,pienii lisää teillekkii...ihunaa,ja jännää!
Maleha Miul ol 15v asti hiukset alaselkään ja paksut jotta...sit kertalaakist lyhyeks...välil ol jo olkapäille kunnes blondasin ja vetäsin siiliks :D ...Nyt muuttuu lookki aikas useest.
 
Ammu: Eihän meillä sitä vakuutusta ole. :/ Aijottiin ottaa mut se sit unohtu... tai muuten vaan jäi ottamatta.
Jo toisella kertaa lääkäri mainitti et korvalääkärille jos kohta uusii ja nyt oli eri lekuri ja hää sano kans et jos ei kahen vkon aikana ole parantunu ni sit korvalääkärille ja putkihommia...
Olin ihmeissään ku noin äkkiä tarttuivat asiaan. Toivottavsti asiat rullaantuu sit etiäpäinkin pikaisesti jos on tarve.
Kyl me sinne yksityiselle viedään vaikkei ole sitä vakuutusta jos menee mahottomaksi. Maksaa mitä maksaa mutta lapsen ei anneta kärsiä liiaksi... ja vanhemmatkin tässä kärsii samoten!

Missäs te kaikki asutte?

Jos ette omaa kylää tai kaupunkia jostain syystä halua laittaa niin laittakaa lähin oleva.

Me asutaan Raahessa.
 
Hieno tukka Ursu! =) Mä en oo mitään radikaalia vielä tehnyt. Antaa kasvaa vaan. Tällä hetkellä lähtee hiuksia siihen malliin, et maaliskuussa taidan muistuttaa lähinnä Kekkosta :headwall:

Me asutaan turunseudulla :wave:
 
Siitä tapaamisesta:
Oisko ideaa et mentäis vaikka jonnekki hotelliin tai kylpylään?
Kaikki ottaisivat oman huoneen ja voisi tulla perheineen, yksin tai vauvan kanssa.... miten kukanenki haluaa mut tehtäis sit tapaaminen äitien ja vauvojen kesken. Tapaamiseen/kokoontumiseen voisi vaikka varata erikseen jonku tilan sieltä.

Jos tapaaminen olis jossain satojen kilsojen päästä meiltä niin en mielellään lähtis yksin Emman kans. Mies vois olla kuskina ja muutenki apuna. Menot vois olla määränpässä sit erit.

Mökki kokoontuminen vois olla aika hankala järjestää. Mökin täytyis olla iso ja maksukin ois tietty sit sen mukainen. Jonku täytyis kerätä maksu etukäteen jotta sais mökin maksettua ... Pitäis tietää myös etukäteen monta on tulossa ja sen mukaan hommata mökki... Ja entäs jos vauvelit päättää olla itkusia niin eihän siel kukaan sit nuku ja silleesti...

Hotelli tapaaminen olis yksinkertainen järjestää. Aika ja paikka vaan tiedoksi... Kaikki maksaa omansa ja tulee porukalla millä tykkää.

Tulipas sekavasti mut kyl te varmaan ymmärrätte mitä tarkoitan.

Taas kiirusta pitää.

 
terwe terwe, hyvää uutta vuotta, onnea plussanneille, haleja hampaiden tai liikkeelle lähdön ihanuuden kanssa taisteleville ja muuten vaan moikkelis moi kaikille pitkästä aikaa.

Eli siis.

Ei liikuta (peruutetaan, kääntyillään joka suuntaan ympäri, kopsahdellaan takaraivolle, tavotellaan ja noustaan tosin kontilleen), mut ei eteenpäin, vahingossakaan, ilman apua.

joulu oli ja meni, lahjoja tuli ja pukki oli hassu. se siitä

suvi tekee hampaita ja sopivalla lääkityksellä (=suppo) nukkuu n 10-11h yössä, nyt n. kahden päikkärit. TOinen alahammas tuli läpi vissiin viime yönä. Pinsettiotetta harjotellaan, ruispeipää järsii ku vanha tekijä eikä makaronikaan takertunut kurkkuun. Kohti rakeisempaa siis mennään. Sosetta menee n. 340g päivässä ja maitoo siihen päälle jonkii verran, en oo seurannu. Ja nukkuu n. 20-07, kerran pari saattaa joutua työntää tuttia suuhun ja estelemään sitä pään kurkottelua.

Juho on yhä hengissä, uhmaiästä huolimatta. Se on yhtä mitä? ja miksi? ja ärrrrr koko miäs.

ja me miehen kanssa huudetaan toisillemme kun ei muutakaan keksitä.
Ja Juho kysyy että" tappeletteko te, juhoa vähän pelotti kun isi hakkas vessan ovee"... ja sit minä yritän rauhotella sitä ja itseäni samalla kun toivon että ei koko ukkoa tulis enää ollenkaan takasin kun kerran tajus häipyä. Nyt on sit tällanen vaihe. ei tarvi ku huokasta niin tulee ydinsota. Mut on näitä nähty, ne tulee ja menee ja se siitä. Ei tässä erotakaan auta, kun ei se siitä parane. Eipä siitä kai sen enempää. Ovi on molemmin puolin asuntoa, kyllä niistä pääsee jos ei jaksa.

En ole raskaana, enkä haluakaan tulla. Nää kaks kullanmurua riittää mulle. Ja tällä menolla ei todellakaan ole pelkoa vahinkolaukasuista... grrr...

Äitee on toipunut syövästä kutakuinkin niin hyvin ku mahdollista, tällä hetkellä terve ja työkykyinen.

Töihin palaan taloudellisen ahdingon edessä viimeistän syyskuussa, vaikka en haluaisikaan. Mutta miehen työ on katkolla kesäkuun alusta, joten pakko se on pelata varman päälle, ettei jouduta ojaan asumaan koko sakki.

Muuten menee ihan mukavasti. Painoa on rapiat 100 kiloa, joten siinä olis todella tavotetta yhdelle keväälle... on se 30kg kerran ennenki lähteny ku tarpeeks vitutti, lähtee se nytkin. Ehkä. Toivottavasti.

Pukki toi nintendo wiin ja fitin, mullahan ei muuta olekaan ku aikaa joogata täällä päivät pitkät. Pah.

Mutta pitää koittaa taas ahkerammin käydä, kun kerran juho vaatii että istun tässä koneella sen aikaa et se nukahtaa... (näköyhteys sänkyyn)... et aikaa on, sen nukahtaminen ku kestää sen kolme varttia, hyvällä tuurilla

Velv



 
Oi hei siistii, tapaaminen, ehdottomasti!!! Yää, sit mie oon taas plösö, en tuukkaa... :'( Noeisentään. Käyn vähän ylikierroksilla, miten voi spagetti ja jauhelihakastike ja fetasalaatti ja kylmä kokis olla näin hyvää?!?!?!?! Diu diu diu diu!!!! ...nyt väsyttää...

Ursu makee keesi! :) :)
 
heipsis! tapaaminen ois tosi kiva juttu...mun paikalle tulo riippuu aikas paljon paikasta ja ajasta..

me siis ollaan vihdistä! ja kyllä hotelli / kylpylä ois parempi.. tosin pelkkä hotelli vois olla paljon halvempi..
 
Ok,asia täl selvä...tulen tapaamiseen oli se mökki,kylpylä tahi hotelli :D Miehelle tuos tapaamisest mainitsin nii totes et "tietty menet".

Sit sellasta otsikkoasiaa ku tänä vuon syntyy uudet kesäkuiset nii pitäskö laittaa vuosi 2008 tuohon mei perään?

Kielletty siul syykin olla pikkase suurentunu/pyöreämpi tapaamisessa,mut miul ei ja silti oon :ashamed: ...ilkiänkö ees tulla :/ !!!??? No tuun kuitekii B)

Nyt painun miehein viekkuu unille...viimune kainaloyö taas moneen moneen pvään/yöhön :(
 
Ursu hei, pitää olla jotain mitä keinuttaa, eiks? :LOL: ;) Enkä mie nyt tosissaan kuitenkaan :D

Mutta asiaan, myö asutaan siis edelleenkin Vantaalla, joten ainakin pk-seutu ok, muistakin voidaan keskustella ja vitsit, nyt alkoi tehdä mieli heti heti kylpylään :D Viimeemmäksi ollut viimeisilläni Turun Caribiassa laskemassa liukumäkeä miehen kanssa, ja se oli kyllä ihan loistoreissu! Irtiotto silloin tällöin ei tee pahaa kelleen, siitä ollaan varmaan kaikki samaa mieltä ;) ?
 
Me tullaan kans pojun kans ainaki hotellitapaamiseen! Miehellä on nyt tammikuun jälkeen niin kauheest töitä, et taitaa jokainen lauantai olla työmaalla - et kahdestaan tultais! (ja lupa tuli). Tosin ilman ajokorttia junamatkustus on ainut.. Voishan sitä tietty äidin ottaa mukaan lapsenvahdiks, jos haluu illalla käydä jossai lähellä siiderillä.

(PS. en todellakaan oo mikään alkkis, elkää niin luulko. Kerta kuukauteen käyn jossain, ja silloinkin juon max. 4-5 annosta koko illan aikana; satun vaan olemaan hypersosiaalinen pöllö, joka nauttii joskus ns. vastuuttomasta ajasta).

Tampere?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Elppa No voi kauhia, että ihan SIITERILLE?!? :LOL: Lapset pois tuollaasilta.
Noku kaikki lukee asiat erilailla kun ne itse kirjottaa :ashamed:
Rivienvälistälukeminen on taitolaji :hug:

Niin on muuten oikeinkirjoituskin, ja epäilen että tuo ensimmäinen sana on hyvin pahasti viturallaan, mutta syytän sairaalloista väsymystä ja yleistä typeryyttä siitä :D
 
niin ja siis wannabe Lappeenrannassa tääl asutaan, mie oon enempi jonku hotellitapaamisen kannalla, miun hiukset, eikä myöskään iho kestä kovinkaan hyvin puljailua :ashamed:
jos häät ei ois semmosta yhen parin juhlaa, niin kutsuisin teiät kaikki sinne treffeille :D
 
Mulle on aivan sama olisko tapaaminen joillain mökillä, hotellissa tahi kylpylässä. Paikalle Rasmuksen kanssa tullaan varmasti! :) Niin ja Elppa ja Alex pääsee kyllä meijän kyydillä, kun miltei naapureina asustellaan (sikäli kuin mikäli vaan saadaan tavarat samaan autoon sopimaan :D ).

Hieno tukka Ursulla! :) Mäkin tahdon kampaajalle. Viimeks on käyny kolme kuukautta sitten, mut kun mulla on niin järkyttävää vauhtia kasvavat hiukset, niin kyllä ne olis jo niin kovasti keritsemisen tarpeessa.

Noista nukkumisista ja nukkumistavoista ootte jutelleet. Meillä Rasmus nukkuu aina vaan öitä huonosti. Välillä vähemmän, välillä enemmän kitisten. Nyt tietysti lisäriesana vielä tuo yskäkin. Hampaita ei näy vieläkään, mitenkään ei korviansa aristele, ei vaikka niitä sillain oon painellukin (yks mun kaveri sanoi, et korvatulehduksessa lapsen korvat tulee sillain painoaroiksi, paineen tunne???) eli en tiedä mistä tuo ainainen rauhattomuus ja kitinä vaan johtuu. Nyt kun ukko on nukkunu melkein kaks viikkoa sohvalla (yskii iltaisin ja öisin niin paljon), niin oon nyt sortunu aika monena aamuyönä ottamaan Rasmuksen joskus 5-6 aikoihin loppuyöks viereeni nukkumaan, kun en jaksa sitä kokoaikaista tuttirallia aina vaan. Kummallisesti se pikkumies valtaa aina koko sängyn loppupeleissä itselleen!! :eek: :D Mä oon aina jossain reunalla huonossa asennossa ja Rasmus nukkuu kädet levällään unipussissaan siellä keskellä sänkyä! :heart:

Vaipoista juttelitte kans tässä myös päivänä muutamana. Mä vaihdoin vajaa kuukaus sit pamperseista libero up&go-vaippoihin, koska Rasmuksen pyllyyn, vatsaan ja reisiin tuli eka jotain näppyä ja sit koko pylly ihan punaiseksi. Liberoihin vaihdolla rauhoittui heti. Tänään kyllä havaitsin jotain näppyä taas pyllyssä. Toivottavasti oli vaan jotain ohimenevää, ettei mitään isompaa riesaa sit tuu. Ja eihän noita vaippamerkkejä sit jää enää kuin muumivaippa ja sit se eko, jonka koin jotenkin hirveen kankeaksi ja paksuksi.

Niin ja kiva kuulla Velvistä! On ihana kuulla, et äitisi voi niin paljon paremmin.

Rebel ja Rasmus (pari päivää vajaa 7kk)
 
Musta tuo Elpan ehdotus Tampereesta on hyvä. Ajankohta vois mun mielestä olla vaik maalis-huhtikuussa. Mulle käy kyl aikasemminki, mut ajattelin et saatais sit siihen mennessä varattua kaikki mukaan tulijat itsellemme ja kullankerille tilaa ja aikaa kalenteristakin. :)
 
Tampere kuulostaa oikein hyvältä :wave:

Ai niin, sitä mun piti Elppa kysymäni, kun mainitsit äitisi eronneen (lähiaikoina?)...niin ettekö te olleet siellä Kiinassa juuri äitisi ja isäpuolesi luona...? Vai oonko ymmärtänyt väärin? Vaikka toisaalta, mitäpä asia mulle kuuluu. Perusutelias vaan :whistle:
 

Yhteistyössä