Kullankerät 2008 Heinäkuussa

Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
No pirskattu, johan pomppas. Tuli kaks viivaa eilen :$

(Tämä ei vielä julkista tietoa - joten jos joku tuttu lukee, niin HYS)
Onnea :flower: =)

Täällä kotohommia tehty aamu ja nyt mietinnässä että mitä kivaa sitä keksis :) ois kiva lähtee kaupungille mutta tylsä taapertaa siellä pojan kanssa kahestaan. Täällä kaupungissa ku mulla ei oo kamuja ni ei voi ketää pyytää ees mukaan... tai sitte ootettava miestä kotio töistä että lähtis meiän kanssa... mutta ei sekään oo aina kiva shoppailla miehen kanssa... elämää ei siis oo tääläkään paljon muuta ku koti ja työt ja netti :D
 
Vautsi! Onnea Elppa!! Ja mies tietty kans! :flower: :flower: =)

Sydäri Kyllä Sofia ainakin nukkuu pääasiassa vielä kahdet päikkärit: aamupäivällä ja iltapäivällä. Vuorokauden unimäärä lähentelee 15 tuntia.

Tosi mukava kuulla Rebelistä! Oltiinkin jo hiukan huolissamme B) Hienoa, että unikoulusta oli apua, ja toivottavasti saatte nyt unirytmin jälleen kohdalleen.

äää Joko saitte tulokset lääkäristä?
 
Elppa:
No pirskattu, johan pomppas. Tuli kaks viivaa eilen :$
Isosti onnea!

Pieni shokki tosiaan.
Niin no... eihän sitä millään voi arvata, mitä "siitä" seuraa :whistle: :heart:

Meillä kaikki entisellään, ei ole erottu (eikä vissiin erotakaan ) ja mua ottaa päästä.
No sen verran uuttakin, et ajattelin vaihtaa työpaikkaa (naapurikuntaan ei sen kauemmas), ens viikolle sovittu haastattelu, josko vaikka vakipaikan saisi. Että sellasia.

Noon joo... Rebel kiva ku kävit. Tervetuloa toistekin! :D
 
No kylhän se shokki saa olla :D TOsin eilen tokaisin miehelle että "no kyl kai tän ties, kun pikku pikku pippeli menee pikku pikku pimppiin" :D

Kiva kuulla rebelistä :) Mä teinkin jo viime viikolla utelupuhelun, että missä sitä kupataan!

Ammulle tsemppiä ha(i)astatteluun :flower:
 
Kiitos tsempityksistä! Saa nähdä, miten tsemppaan itseni, mulla on ko päivänä töitä 7-16 ja haastattelu sovittu klo 17 jälkeen, aika omituinen aika minusta. Mut mikäs siinä, vuorotyötähän täs ollaan menossa tekemään, eli ei parane kelloa liikaa tuijotella.

Täällä onkin jo monta noita raskautuneita :heart: Taidetaan me "never again"-joukot jäädä vähemmistöksi. Mikä ei ole huono juttu, kun vauvat on niin kivoja.
 
Onnittelut Elpalle!! :flower: :flower: :D
Tsemppiä Ammulle uuden työpaikan hakuun!

Ja kiitokset kaikille. Yritän taas käydä täällä teitä moikkaamassa, ainakin silloin tällöin. :)

Lisään nyt viel tähän loppuun kuvan meijän pienestä kesämiehestä: http://www.aijaa.com/v.php?i=4480999.jpg
Kuva on otettu jo yli kuukausi sitten, mutta ei nyt näytä parempaakaan olevan sittemmin otettu.

Ja ketkäs kaikki täällä on jo uudelleen raskautuneet?? Mun muistiin mahtuu kielletty, wiivi, sydänkäpynen ja nyt Elppa.Muita?? :)
 
Nettipimento takana, huh. :snotty: :wave:

Elpalle paljon onnea! :flower:

Meillä ollaan nyt sitte kans kipeenä, sekä äiti että laps. :| No, elämä on.

Maanantaina ultra. Vähänks jänskättää! :whistle: Sydänäänet on kyl jo kuultu, mut silti... :xmas:

Pari kuvaa vielä pakko laittaa;
Tanssijan poika B)

Mummolan pihalla huudeltin naapurin pojille:

Tältä päivältä räkänokka:

:heart:

rypäle rv11 ja risat ja Toivo 1v :heart:
 
Voi Elppa ONNEA!! :heart: :flower:

Mulla on ehkä kauhein vauvakuume ever! Mä niiiiiiiiiin haluisin semmosen nyytin. Mut vaan sen nyytin. Mut se kasvaa. Niin että ehkä ostan vaikka Baby Bornin meille :xmas: Onneks te muut sikiätte niin ei mun tarvi enää, kyllä meille riittää nuo 2. Tota lausetta oon toistellu itelleni jo monta viikkoo...mut kai tää tästä :)

rebel kiva kuulla, että menee jo paremmin noiden öiden kanssa =) Jos nyt ei lasketa kipeenä olemista ja helteitä.

päikkäreistä helteillä Venla nukkui normaalia pidemmät päikkärit, mut nyt kun on ollu viileempää, päikkäreitä ei neiti suostu nukkumaan välttämättä ollenkaan. Jee :| Siinä meni se ainoa hiljainen hetki päivässä...

Mut nyt mä meen vetään piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkän tupakan, ja sit nukkuun, niin saan taas huomisen päivän sykkiä joka suuntaan sunnuntaisten juhlien takia. WUHUU!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja abloom:
Alkuperäinen kirjoittaja hennuli86:
Tiivari meillähän on siis nyt vasta Venlan 1-v synttärit, ja samalla neiti kastetaan :)
Saatan vähän tungetella mutta miksi nyt vasta kastetaan?
Pah, et sä mitään tungettele, saahan tuota kysyä :)
Mutta siis esikoinen kastettiin aikanaan myöskin 1v-synttäreiden yhteydessä, se kylläkin johtui siitä ettei me pystytty pitään ristiäisiä aiemmin :/ Ja Venlan syntyessä päätettiin että hänetkin kastetaan sitten samalla perinteellä :)

Mä oon niiiiiiiiiiiiiiiiiin poikki. En oo ehtiny edes syömään tänään mitään...toinen kakkupohja vasta tulossa uunista, sit se kakku pitäis vielä kasata...hiphip huraa. Itepä oon tähän ryhtyny :xmas:
 

Yhteistyössä