Kukas halua tehdä sellainen pino, otatte juuri nyt itsestä kuva, missä kunnossa ootte

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
No, tuo on juuri äsken, sohvalta, kone sylissä. Peitto on siveyssyistä tuossa.

:LOL: Näytän vähän hömelöltä jotenkin. :D
Miten joku voi olla noin suloinen?? Oon kateellinen, varsinkin kun sulle sopii noi vaaleat hiukset! Itsekin haluaisin vaaleat hiukset mut ne ei sovi mulle :/
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Miten joku voi olla noin suloinen?? Oon kateellinen, varsinkin kun sulle sopii noi vaaleat hiukset! Itsekin haluaisin vaaleat hiukset mut ne ei sovi mulle :/
Elä ihmeessä! Olet suloinen ja vaikka mitä. Sulle sopii tummat hiukset arvaa vaan, miten hölmöltä mulla tummat näyttäs. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5631833.jpg

Jättikuva taas,kaamea,viimeyön synttäreitä viettänyt,väsynyt,lähes meikitön naama :LOL:
Kauniit hiukset sulla on ainakin :) .
Ihan kuin leijonan harja. :)
Lapset sanoo leijonaksi :saint: kaavailin värjääväni mustaksi mutta tytöt ovat sitä mieltä,että näytän sitten pelottavalta peikolta... :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Miten joku voi olla noin suloinen?? Oon kateellinen, varsinkin kun sulle sopii noi vaaleat hiukset! Itsekin haluaisin vaaleat hiukset mut ne ei sovi mulle :/
Elä ihmeessä! Olet suloinen ja vaikka mitä. Sulle sopii tummat hiukset arvaa vaan, miten hölmöltä mulla tummat näyttäs. :|
Ei varmana näyttäis, ihan varmana olisit vähintään yhtä upea tummilla hiuksilla!
 

Yhteistyössä