Kukas halua tehdä sellainen pino, otatte juuri nyt itsestä kuva, missä kunnossa ootte

Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja ihanata:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
No, tuo on juuri äsken, sohvalta, kone sylissä. Peitto on siveyssyistä tuossa.


:LOL: Näytän vähän hömelöltä jotenkin. :D
Palstailet alasti:D
:eek: Enkä! Et voi tietää, mitä peiton alla on. Ehkä vaan ruma paita, jonka haluan peittää. :snotty:
 
rohkea harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
no nyt saatte hyvät naurut minä ja rillit ja tukka kun neuvostoliitosta :LOL:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5631559.jpg
OHO! olit VÄHÄ eri näköinen, kun mitä muissa kuvissa joita oot laittanut tänne. Mutta kaunis silti :)

 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
no siinä teille, ihan oma ottama ja puoli päätä poissa, otettu juuri äsken, vähän ylivalottunutkin näköjään B)
Ai säkin olet vaihtanut nikkiä. =)

Minä en laita tänne kuvaani nyt, normaalisti olisin ehkä laittanut, heh, mutta tänpäiväisten kommenttien jälkeen jätän väliin. :whistle:
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
no siinä teille, ihan oma ottama ja puoli päätä poissa, otettu juuri äsken, vähän ylivalottunutkin näköjään B)
Kaunis. Onko oikeasti sulla suvussa romaneita, vai muuten vaan oot tumma? Ja on tommoset kissamaiset silmät. :flower:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
sirkka ilman meikkiä ja ei laitettuna niin kaunis ja mä jos en itseä kuntoon laita olen ruma kuin mikä :xmas:
No et ole! Oon nähnyt sulta meikittömän kuvan kerran ja kaunis olit siinä, oikeasti :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
no siinä teille, ihan oma ottama ja puoli päätä poissa, otettu juuri äsken, vähän ylivalottunutkin näköjään B)
Kaunis. Onko oikeasti sulla suvussa romaneita, vai muuten vaan oot tumma? Ja on tommoset kissamaiset silmät. :flower:
juu, isän puolelta romani...silmät on kyllä oikeasti pyöreät, maalilla saa ihmeitä aikaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
mä jos en itseä kuntoon laita olen ruma kuin mikä :xmas:
Et ole, höpöhöpö. Lasit peittää sinun kasvoja tosi paljon. Sulla on semmonen kaunis hymy ja vähän erikoiset kasvonpiirteet.
mä en lasien kaa ikinä uskalla mennä mihinkään, must tuntu että mä olen kaikist rumin mitä voi olla kun ne on päässä, käytän vain kotona ne :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
no siinä teille, ihan oma ottama ja puoli päätä poissa, otettu juuri äsken, vähän ylivalottunutkin näköjään B)
Ai säkin olet vaihtanut nikkiä. =)

Minä en laita tänne kuvaani nyt, normaalisti olisin ehkä laittanut, heh, mutta tänpäiväisten kommenttien jälkeen jätän väliin. :whistle:
juu, vaihoin nikkiä joku aika sitten...
no jos mä uskallan laittaa omani, mikset sinäkin uskaltaisi? :)
vähät typeristä harmaista ja niiden mielipiteistä
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
mä jos en itseä kuntoon laita olen ruma kuin mikä :xmas:
Et ole, höpöhöpö. Lasit peittää sinun kasvoja tosi paljon. Sulla on semmonen kaunis hymy ja vähän erikoiset kasvonpiirteet.
mä en lasien kaa ikinä uskalla mennä mihinkään, must tuntu että mä olen kaikist rumin mitä voi olla kun ne on päässä, käytän vain kotona ne :D
Mulla oli lasit ennen, mut ku en niitä käyttänyt, niin menin silmäleikkaukseen. Kun en nähnyt mitään, niin olin ihan hajamielinen. Kiva nyt, kun näkee. :) Mutta ei laseissa ole vikaa, kyllä sä voit niissä poistua kotoakin ihan hyvin.
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:
Suzyanne, kuinka monta kertaa sun pitää vinkua..on kuultu jo sataan kertaan.
No hei, kyllä oikeasti loukkaa... Kato ku jos joka kerta joku heittää jotain ihan ylitörkeetä kommenttia, niin kyllä se tuntuu. Osa ihmisistä pystyy näytellä, ettei tunnu missään, mut kyl tänäänkin Susku sai semmosta kommenttia, että. :( Tosi pahalta tuntuu semmosta edes lukea. Ja kun oikeasti on hyvännäköinen nainen.
 
tiuku
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:
Suzyanne, kuinka monta kertaa sun pitää vinkua..on kuultu jo sataan kertaan.
No hei, kyllä oikeasti loukkaa... Kato ku jos joka kerta joku heittää jotain ihan ylitörkeetä kommenttia, niin kyllä se tuntuu. Osa ihmisistä pystyy näytellä, ettei tunnu missään, mut kyl tänäänkin Susku sai semmosta kommenttia, että. :( Tosi pahalta tuntuu semmosta edes lukea. Ja kun oikeasti on hyvännäköinen nainen.
Joo se on kuultu tänään jo sataan kertaa. Tarviiko sitä jankuttaa sataan kertaan aina uudestaan ja uudestaan vähän niinkuin hei säälikää mua.
 

Yhteistyössä