Kukas halua tehdä sellainen pino, otatte juuri nyt itsestä kuva, missä kunnossa ootte

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
mä jos en itseä kuntoon laita olen ruma kuin mikä :xmas:
Et ole, höpöhöpö. Lasit peittää sinun kasvoja tosi paljon. Sulla on semmonen kaunis hymy ja vähän erikoiset kasvonpiirteet.
mä en lasien kaa ikinä uskalla mennä mihinkään, must tuntu että mä olen kaikist rumin mitä voi olla kun ne on päässä, käytän vain kotona ne :D
Mulla oli lasit ennen, mut ku en niitä käyttänyt, niin menin silmäleikkaukseen. Kun en nähnyt mitään, niin olin ihan hajamielinen. Kiva nyt, kun näkee. :) Mutta ei laseissa ole vikaa, kyllä sä voit niissä poistua kotoakin ihan hyvin.
Onko toi leikkaus hirveä? Mua pelottaa hirveästi mennä sinne ja mun näkö on todella huono
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Onko toi leikkaus hirveä? Mua pelottaa hirveästi mennä sinne ja mun näkö on todella huono
Ei se niinkään oo... Ensin testataan, että voiko sitä tehdä. Ja leikkaukseen saa rauhottavaa lääkettä ja se auttaa kyllä paljon. Sitä ei sit oikeestaan ahdistakaan ollenkaan, vaan tuntuu vaan kivalta ja iloiselta ja vähän väsyneeltä.

Silmäleikkaukset onnistuu nykyisin todella hyvin.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:
Suzyanne, kuinka monta kertaa sun pitää vinkua..on kuultu jo sataan kertaan.
No hei, kyllä oikeasti loukkaa... Kato ku jos joka kerta joku heittää jotain ihan ylitörkeetä kommenttia, niin kyllä se tuntuu. Osa ihmisistä pystyy näytellä, ettei tunnu missään, mut kyl tänäänkin Susku sai semmosta kommenttia, että. :( Tosi pahalta tuntuu semmosta edes lukea. Ja kun oikeasti on hyvännäköinen nainen.
Kiitos, se tosiaan sattui, mutta nyt ihan oikeesti annan olla, totta harmaa puhui. Se siitä sitten, koirat haukkuu ja karavaani kulkee. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:
Suzyanne, kuinka monta kertaa sun pitää vinkua..on kuultu jo sataan kertaan.
No hei, kyllä oikeasti loukkaa... Kato ku jos joka kerta joku heittää jotain ihan ylitörkeetä kommenttia, niin kyllä se tuntuu. Osa ihmisistä pystyy näytellä, ettei tunnu missään, mut kyl tänäänkin Susku sai semmosta kommenttia, että. :( Tosi pahalta tuntuu semmosta edes lukea. Ja kun oikeasti on hyvännäköinen nainen.
Joo se on kuultu tänään jo sataan kertaa. Tarviiko sitä jankuttaa sataan kertaan aina uudestaan ja uudestaan vähän niinkuin hei säälikää mua.
laitas kuvas esille niin mä arvostelen sen samantien kaunistelematta, katotaan paljonko sua hymyilyttää sen jälkeen :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Onko toi leikkaus hirveä? Mua pelottaa hirveästi mennä sinne ja mun näkö on todella huono
Ei se niinkään oo... Ensin testataan, että voiko sitä tehdä. Ja leikkaukseen saa rauhottavaa lääkettä ja se auttaa kyllä paljon. Sitä ei sit oikeestaan ahdistakaan ollenkaan, vaan tuntuu vaan kivalta ja iloiselta ja vähän väsyneeltä.

Silmäleikkaukset onnistuu nykyisin todella hyvin.
Mutta sattuko se, mä en tiedä miks mä pelkään siitä, jotenkin vaan tuntu että pelottava tai epämielyttävä se on =)
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Onko toi leikkaus hirveä? Mua pelottaa hirveästi mennä sinne ja mun näkö on todella huono
Ei se niinkään oo... Ensin testataan, että voiko sitä tehdä. Ja leikkaukseen saa rauhottavaa lääkettä ja se auttaa kyllä paljon. Sitä ei sit oikeestaan ahdistakaan ollenkaan, vaan tuntuu vaan kivalta ja iloiselta ja vähän väsyneeltä.

Silmäleikkaukset onnistuu nykyisin todella hyvin.
Mutta sattuko se, mä en tiedä miks mä pelkään siitä, jotenkin vaan tuntu että pelottava tai epämielyttävä se on =)
No tuota, silmät puudutetaan, eikä ne tunne yhtään mitään. Ja siis ei laiteta puudutuspiikkiä, kuten minä pelkäsin, vaan puuduttavia tippoja. ;)

Jälkikäteen saattaa silmät tuntua aika väsyneiltä, mutta kun sen jälkeen menee nukkumaan, niin ei ne oikeestaan kipeäksi tule. Mä näin heti leikkauksen jälkeen jo paremmin, vaik ne käski kyl pitää silmät kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
no nyt saatte hyvät naurut minä ja rillit ja tukka kun neuvostoliitosta :LOL:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5631559.jpg
Onksulla Savanna aina minihame päällä?
ei, mulla on kylmä sen takia pitkä tunikka päällä :LOL:
Sulla on kivannäköinen tukka ja lasit. :)
tukka on hirveä sielä, noin en ainakaan ulos uskalla mennä ikinä edes lähikaupaan :D tai olin mä kaupassa noinkin ollut :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Onko toi leikkaus hirveä? Mua pelottaa hirveästi mennä sinne ja mun näkö on todella huono
Ei se niinkään oo... Ensin testataan, että voiko sitä tehdä. Ja leikkaukseen saa rauhottavaa lääkettä ja se auttaa kyllä paljon. Sitä ei sit oikeestaan ahdistakaan ollenkaan, vaan tuntuu vaan kivalta ja iloiselta ja vähän väsyneeltä.

Silmäleikkaukset onnistuu nykyisin todella hyvin.
Mutta sattuko se, mä en tiedä miks mä pelkään siitä, jotenkin vaan tuntu että pelottava tai epämielyttävä se on =)
No tuota, silmät puudutetaan, eikä ne tunne yhtään mitään. Ja siis ei laiteta puudutuspiikkiä, kuten minä pelkäsin, vaan puuduttavia tippoja. ;)

Jälkikäteen saattaa silmät tuntua aika väsyneiltä, mutta kun sen jälkeen menee nukkumaan, niin ei ne oikeestaan kipeäksi tule. Mä näin heti leikkauksen jälkeen jo paremmin, vaik ne käski kyl pitää silmät kiinni.
Entäs laaserilla siitä tehdää, eikö? Mut koskevatko ne neulalla esim silmät?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Onko toi leikkaus hirveä? Mua pelottaa hirveästi mennä sinne ja mun näkö on todella huono
Ei se niinkään oo... Ensin testataan, että voiko sitä tehdä. Ja leikkaukseen saa rauhottavaa lääkettä ja se auttaa kyllä paljon. Sitä ei sit oikeestaan ahdistakaan ollenkaan, vaan tuntuu vaan kivalta ja iloiselta ja vähän väsyneeltä.

Silmäleikkaukset onnistuu nykyisin todella hyvin.
mäkin olen menossa lähiaikoina silmäleikkaukseen, esitutkimus on 3 helmikuuta...mun likinäköä ei voi laseroida, koska miinuksia on niin paljon, pitää kuulemma laittaa joku linssi silmän sisään... :/
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Entäs laaserilla siitä tehdää, eikö? Mut koskevatko ne neulalla esim silmät?
Silmään siis ei tule neuloja ollenkaan. Mulle tehtiin niin, että puudutettiin ensin tipoilla, sitten semmosella laitteella leikattiin silmän pinnasta ihan ohut läppä, joka avattiin siitä kuin ovi. Sitten laserilla muutama kymmenen sekuntia. Mitään kipua ei tuntunut. Sitten laitettiin läppä-ovi takaisin kiinni.

Ja se läppä siis nappaa silmään sitten kiinni ihan muutamassa sekunnissa, ettei tarvitse pelätä, että se alkaisi sitten repsottaa leikkauksen jälkeen.
 

Yhteistyössä