\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:17 pätkätyö kirjoitti:
mulla ollu pätkissä töitä, ja nyt pitäis alkaa äitiys loma mutta oon jo lopen uupunut olemiseen
esikkoa odottelen. Kaverit on ihan outoja, luulee vissiin et oon sairas kun odotan =/ eli eipä niitäkään hirveesti näe.
Hankalinta tää odotus on ollutkin juuri psyykkisesti ja se että en koskaan oo ollu niin yksinäinen kun nyt.
Onpahan nähny tässä kuka on ystävä ja kuka ei. Mutta juu sellaista. On muitakin tyhjäntoimittajia mahapystyssä
no miten tuon tyhjäntoimittajan nyt ottaa

mutta joo, tajuan mitä tarkoitat. Mistä päin olette kun tuntuu että kaikilla on ihan eri systeemi tuossa työkkäritouhussa? Joillekkin tuputetaan vaikka mitä ja joillekin ei taas mitään! Itse olen pk-seudulta ja mulle on annettu info aika ja sen jälkeen aletaan vissiin kartottaa tilannetta uusiks (kaikki alkoi alusta kun en ole ollut pariin vuoteen työkkärin kirjoilla.) Sitten pitää kyllä tuosta raskaudesta sanoa. tosin en tiedä mitä jaksaisinkaan tehdä kun pahoinvointi vaivaa vähän väliä,onneksi nyt alkanut taas vähän loppumaan. Alkuraskaus siis menossa

No täytyy alkaa noiden koirien kanssa käveleee päivisin pitkiä lenkkejä niin kai se aika kuluu

Kyllähän sitä tietty voi ittensä tuntee yksinäiseks muutenkin mut varsinkin kun on yksin kotona ja kaverit on ties missä..