Kukaan ollut lapsen kanssa festareilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helmi79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

helmi79

Aktiivinen jäsen
28.10.2005
3 702
0
36
Missä? Minkäikäisen kanssa? Kuinka sujui?

Mitä yleensä ootte mieltä siitä että vauvan/lapsen ottaa festareille? Riippuuko vanhemmista, festareista?

Kunhan uteliaisuutta kyselen :D Meillä ei ole poika ollut mukana kuin masussa keikoilla ja yksillä festareilla...Ruisrokkiin mieli tekis joskus mennä koko perheen kanssa ihan päiväseltään poikkeen.

En ole ollut. Ja kysymyksiin; riippuu festareista. Itse olen ollut Ruisrockissa eikä se mielestäni todellakaan ole lasten paikka, sellaista känniördäysmenoa että. Tyyppejä makaa pientareilla sammuneina, kännisiä naisia puolialastomina bajamajojen kulmilla ja muuta vastaavaa. Kerran olin pienemmillä rokkifestareilla ja mun todella kävi sääliksi kun oli pari vaippaikäistä vanhemmilla mukana, lähtivät pois vasta festarien loputtua, lapset nuokkui rattaissa, toinen vielä hereillä ja niin väsyneenä että |O

Eli, sopivia ovat festarit joissa käydään lapsen rytmille sopivaan aikaan ja joissa ei esiinny känniördäämistä. Tällaset festarit taitaa olla tosi harvassa, rokkifestarit ei niihin yleensä taitane lukeutua..

No kannattaa ainakin opettaa lapsi käyttämään kuulosuojaimia ennakkoon. Minun piti mennä muksun kanssa tilaisuuteen, missä oli kovaa musaa. Koska kuulosuojaimet eivät pysyneet paikoillaan, meidän oli lähdettävä pois.

Olen samaa mieltä, että örveltämisjuhlat jätän lapsen kanssa väliin (no jätän kyllä muutenkin)

Ilosaarirockissa käytiin vuosi sitten päiväseltään ja oltiin alueella muutaman tunnin ajan. Etäältä kuunneltiin musiikkia ja istuttiin nurmikolla eväitä syöden. Tyttö oli 1,5-vuotias ja viihtyi hyvin sen muutaman tunnin =) Kännissä ördääviä ei lähietäisyydellä ollut, toki vastaan tuli kun alueella käveltiin.

Yhteistyössä