Kukaan muu kiinnittänyt huomiota että viime viikkoina täällä..

Peikkopojan Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
30.05.2007
6 776
0
36
Sateekaaren pää
.. on ollut näin ilta/yöaikaan aivan helvetin tylsää! Ennen täällä sattui ja tapahtui vaikka mitä jännää, oli provoja ja matseja ja vaikka mitä hälinää, jos ei nyt joka yö mutta joka toinen. Nykyään ei ole enää mitään. Mutta silti sitä uskollisenä kinkeää tänne tarkistamaan josko jotain olisi. :laugh: Mä tykkään kun on sopivasti sähinää eikä sellainen turhan lattea ja asiallinen meininki, toki ketään turhia loukkaamatta. Mutta juu, eipä täällä ole enää tänä vuonna jaksanut roikkua samalla tavalla kuin ennen ja tosiaan nykyään jää kyllä enemmän aikaa muille yöllisille toiminnoille, että siitä plussaa. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On varmaan. Ite kaipaan sitä yleistä jutustelua ja vitsailua jota oli öisin ainakin pari vuotta sitten.

Kaipaan kans..Yöllä kun muut nukkuu ja vihdoin on ihan hiljaista voi istahtaa koneelle, eikä täällä oo ketään :(

Mutta juu, mä taidan näillä vikinöillä painua hittohon täältä häiritsemästä tätä autuasta rauhaa, joka palstalla vallitsee. Eli moikat vaan ja yön jatkot teille muille! :wave:

PS: Ja skarpatkaahan jatkoa ajatellen, kesä tulossa ja kaikkee, mä ainakin tahdon sen viime kesäisen meiningin taksin Ibeineen päivineen!! |O

Mä en viimekesäisistä Ibeistä tiedä mitään, mutta itsekseni mietin vaan että vauvapuolen väki on poistunut. Täällä kävi melkoinen kähinä kun ne oli mukana ja siksi tää hiljaisuus ja tylsyys varmaan nyt oikein korostuu...

Mä en eilen päässyt tänne enkä vauva sivuille mutta en tie oliko se mein koneessa vai missä vika. Meillä siis viruskoneella ja isoveli ei sitä saanut korjattua vaikka monta tuntia täällä lauantaina tätä korjas. Poika saanut vähän solmuun tätä ja kun ei välttämättä osaa olla avaamatta kaikkia linkkejä. Niin siksi ajattelin että onko mun koneessa vai näissä sivuissa tai jossain vikaa et on näin hiljaista

Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Mä en eilen päässyt tänne enkä vauva sivuille mutta en tie oliko se mein koneessa vai missä vika. Meillä siis viruskoneella ja isoveli ei sitä saanut korjattua vaikka monta tuntia täällä lauantaina tätä korjas. Poika saanut vähän solmuun tätä ja kun ei välttämättä osaa olla avaamatta kaikkia linkkejä. Niin siksi ajattelin että onko mun koneessa vai näissä sivuissa tai jossain vikaa et on näin hiljaista

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1055599

Ja 2-3 kuukautta sitten täällä oli paljon vilkkaampaa tähän aikaan.

Yhteistyössä