kukaan matkustanut spanairin koneella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

noona

Jäsen
26.10.2008
255
0
16
ollaan ilmeisesti lähdössä äkkilähdöllä kanarialle. lennot olisi spanairin koneella. kuuluuko yleensä lennoilla ruokailut vai onko ne maksulliset? ja onko koneessa enemmän vai vähemmän jalkatilaa kuin finnairilla? tai ihan vaan muuutenkin tilaa enemmän vai vähemmän? kyselen tyhmiä, mutta kun en nyt äkkiseltään mistään tietoa löytänyt..

Olen matkustanut ja tuntuu etten nyt muista yhteenkään kysymykseesi vastausta :ashamed:
Mutta ruoan kyllä olen jokaisella lennolla aina saanut mutta toki muutoksia noihinkin asioihin tulee joka vuosi.

Hauskaa lomaa :flower:

Kuuluu ruokailut matkan hintaan ja meidän 1 vuotias sai jopa oman eväs nyssäkän jossa oli mm. banaania, pilttiä ja mehua. Juomat maksoivat, siis alkottomatkin. Yhtäahdasta oli kuin kaikissa muissakin lentokoneissa.

toivottavasti ei oo ainakaan ahtaampaa. vaikkei mullakaan pituutta ole kuin 173, niin siltikin vaikea saada jalat tungettua jotenkin mukavasti niissä finnairin koneissa. ja on se kuuskin tuntia vähän turhan pitkä aika istua jalat ihan solmussa.. no omapahan on valintani kun sinne matkalle on kert pakko lähteä mut :D

Lomalennot on sillipurkkeja :D ja saman valmistajan koneilla ne Spanairit ja Finnairit lentää, oleellisia eroja ei siis ole.

Lomalennoilla juomat taitaa yleensä maksaa, reittilennoilla ei. Mun mielestä noilla lennoilla tarjotaan sapuskaa.

Me ollaan käyty Spanairin lennoilla kerran Kanarialla. Lennon aikana tarjottiin lounas ja vielä ennen perille saapumista joku voileipä välipalaksi. Palvelu oli paljon ystävällisempää, kuin yleensä Finnarin lennoilla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Lomalennot on sillipurkkeja :D ja saman valmistajan koneilla ne Spanairit ja Finnairit lentää, oleellisia eroja ei siis ole.

Lomalennoilla juomat taitaa yleensä maksaa, reittilennoilla ei. Mun mielestä noilla lennoilla tarjotaan sapuskaa.

Mutta penkkien tiheys on firmakohtaista.Ainakin reittilennolla oli tilaa.

Viime kesänä lennettiin spanairilla. Mukavasti meni :)

Mut koneesta se ei ole kiinni vaan nimenomaan lomalennoilla tarjoillaan sapuskaa, ja kuuluu hintaan. Se pitäis kyllä lukea kentolipussakin. Reittilennoilla tietääkseni lämminruokatarjoilua ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Mutta penkkien tiheys on firmakohtaista.Ainakin reittilennolla oli tilaa.

Reittilennoilla onkin yleensä tilavampaa kuin lomalennoilla.

Yhteistyössä