Kukaan kokeillut tongue splittiä? Eli kielenhalkaisua ns liskokieli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mokonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mokonen

Vieras
Tuonhan voi toteuttaa siimatekniikalla itsekin, tai sitten menemällä tatuointi&lävistys paikkaan (3 paikkaa tekee suomessa tongue splittejä.) Kukaan kokeillut?

Itse haluaisin mennä kesätöitten jälkeen ottamaan tuon kun on muutaman viikon loma, ei tarvitsisi kärsiä työ/kouluaikana.

no siis ei tietenkään voi vain kokeilla että hei onks tää kivaa ei ookkaa kasvatan takas. :D taino periaatteessa kasvaahan se takas yhteen jossei niitä puoliskoja aluksi erottele. Mutta sori, huono sanavalinta vissii.

Ei vaikuta puheeseen kun halkaisu on parantunut. Ensimmäisen kuukuaden ajan vaikuttaa jonkun verran, kun kieltä turvottaa toimenpiteen vuoksi ja mikäli sinulla on entuudestaan s tai r- vika, se voi jonkin verran korostua halkaisun jälkeen mutta oikein tehty halkaisu ei vaikuta puheeseen, maistamiseen tai kielen liikkuvuuteen mitenkään. Kieli toimii kuten ennenkin, ellei puoliskoja halua erikseen liikuttaa.

Kahdella kaverilla on halkaistu kieli.
Suosittelen sua oikeasti harkitsemaan asiaa pitkään esim vuoden ennen kuin menet sen tekemään. Äläkä missään nimessä itse ala halkaisemaan vaan mene sinne liikkeeseen. Pelkästään tuo, että mainitsit siimasta niin kertoo susta sen, ettet todellakaan vielä tiedä mitä olet tekemässä...
Halkaistu kieli on hieno, mutta harkitse tosiaan pitkään.

Mitähän vitun HIENOA on halkaistussa kielessä. Kertoo vaan, että "hei olenpas oikein vitunmoinen paukapää." Siihen päälle lävistykset ja huonot koulutodistukset... että morjens

tosiaan kielen voi halkaista itse ja se ei tarkota että vedetään vaan puukolla puoliksi,vaan se on kivuton ja aikaa vievä juttu. Siima laitetaan kielikorun reijästä ja solmitaan tiukalle kielen eteen, siimaa kiristetään välillä ja se alkaa halkaista kieltä. mutta tosiaan aikaa vievä homma. enkä kyllä suosittele itse tai liikkeessä halkaisemaan kieltä ihan hetken mielijohteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Miestietää;24604701:
Mitähän vitun HIENOA on halkaistussa kielessä. Kertoo vaan, että "hei olenpas oikein vitunmoinen paukapää." Siihen päälle lävistykset ja huonot koulutodistukset... että morjens

sitä, et kaks kieltä on hieno juttu, ei ehk sun mielestä mut joittenki muitten mielest on. ja tarviiks olla huono todistus et omistaa läväreitä? samalla tavalla kielenhalkasu on kehonmuokkaus niiku silikoonitissit

[QUOTE="...";27448728]sitä, et kaks kieltä on hieno juttu, ei ehk sun mielestä mut joittenki muitten mielest on. ja tarviiks olla huono todistus et omistaa läväreitä? samalla tavalla kielenhalkasu on kehonmuokkaus niiku silikoonitissit[/QUOTE]

pennut nukkumaan, että jaksatte huomenna heti aamusta sossujonoon!

[QUOTE="...";27448728]sitä, et kaks kieltä on hieno juttu, ei ehk sun mielestä mut joittenki muitten mielest on. ja tarviiks olla huono todistus et omistaa läväreitä? samalla tavalla kielenhalkasu on kehonmuokkaus niiku silikoonitissit[/QUOTE]

Tosin kielenhalkaisu rumentaa kaikissa tapauksissa.

[QUOTE="...";27448728]sitä, et kaks kieltä on hieno juttu, ei ehk sun mielestä mut joittenki muitten mielest on. ja tarviiks olla huono todistus et omistaa läväreitä? samalla tavalla kielenhalkasu on kehonmuokkaus niiku silikoonitissit

Tosin kielenhalkaisu rumentaa kaikissa tapauksissa.
[/QUOTE]
Eihän kukaan ihminen kulje kieli ulkona ja huutelemassa, että: "Kattokaa mun kieltä, saatte olla mitä mieltä lystäätte!" Ja toiseksi, ME OLLAAN ELÄMÄSSÄ JA TEKEMÄSSÄ ASIOITA IHAN ITTEEMME VARTEN!!! eikä miellyyttämässä muita. Periodt!!!

t. 17v feministi

Yhteistyössä