K
kokemuksia
Vieras
Nyt kun Åbokin näkyy olevan paikalla... ja tietysti kaikilta halauisin kokemuksia kuulla. Kannattako lähteä leikki-ikäisen kanssa ja miten siellä sujuu kulkeminen, kun rattaita ei enää käytetä? Onko pitkät välimatkat, paljon ihmisiä?