Kukaan käynyt GDANSKissa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen pariin otteeseenkin käyny ja olen kyllä fani. Puola itsessään on jo todella kiehtova maa ja Gdansk on erittäin kaunis kaupunki. Itse olen siellä ollut kyllä kesällä ja kyllä se paikka on Itämeren Riviera mun mielestä: Pitkät kauniit rannat ja vieressä on Molo (jossain mittakaavassa pisin laituri). Tärkeä satamakaupunki tuo paikka on, satamaakin siis riittää. Mä kyllä suosittelen, kulttuurinkin ja tutustumisen kannalta ottaen ja vielä kun noin halvalla saatte lennot. Menkää ihmeessä. Halpa maa! :)

Muistaakseni on erittäin edullinen maa, en tosin tiiä mikä on tilanne nykypäivänä, että onko hintataso noussut samaan tahtiin kuin muuallakin. Olen siis itse ollut viimeksi siellä vuosituhannen vaihteessa ja mä en ikävä kyllä muista yhtään mitä sieltä tuliaisiks toin :(
Mutta edelleen, mä diggasin ja ollaan itse ajateltu ensi kesänä lähteä kiertämään eurooppaa, niin kyseinen paikka on taatusti reitin varrella :D

Kannattaa mennä ;) Ruoka on edullista jopa ns. paremmissa paikoissa. Tosi paikallisissa se on vielä edullisempaa, mutta eksoottisempaakin. Toki sellaistakin kannattaa kokeilla. Ostosten teko on myös edullista, mutta mitään erityistä ostettavaa en tiedä. Itse ostin kenkiä, vaatteita, laukun.... Varsinkin kesällä tosi kaunis. Hotelleista kannattaa ottaa joku, jolla on edes muutama tähti, ettei siisteystaso yllätä ;)

Yhteistyössä