Ähtäri, hotelli Mesikämmen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NipaNippuside
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NipaNippuside

Vieras
Onkos kukaan käynyt Ähtärin Mesikämmen-hotellissa? Minkäsmoinen paikka on? Onko hyvä?

Tarkoituksena olisi lähteä hotelliin yöksi miehen ja 1 v. pojan kanssa:) Käydään myös katsastamassa Ähtärin eläinpuiston asukit=)

Me käytiin pari vuotta sitten (lapsi 1.5v) ja ihan kiva paikka oli. Eihän se uusi luxus-hotelli ole, mutta tosi kiva kun pääsi äkkiä hotelliin eläinpuistokierroksen jälkeen.

Olen ennen asunut ihan siinä mesikämmenen lähellä. En tosin koskaan ole siellä yöpynyt joten en osaa siitä kyllä oikein mitään kertoa. Uimassa siellä lapsina aina käytiin, aikalailla perus uimahalli. Eläinpuistossa käytiin kans monta kertaa vuodessa ja pidin sitä huippupaikkana. Toissa kesänä kävin ekaa kertaa korkeasaaressa ja sen rinnalla ähtärin eläinpuisto on aika kuollut paikka.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Me käytiin pari vuotta sitten (lapsi 1.5v) ja ihan kiva paikka oli. Eihän se uusi luxus-hotelli ole, mutta tosi kiva kun pääsi äkkiä hotelliin eläinpuistokierroksen jälkeen.

Kiitos vastauksesta:) Mä oon kanssa käsittänyt, ettei se mikään luxus-hotelli ole (tai nyt kai sinne on tehty joitakin upouusia huoneitakin)... Mutta ehkäpä me sinne silti mennään, kun on niin kätevä sitten siitä mennä eläinpuistoon ja Tuurin kyläkauppaan:)