kukaan jättänyt ketään jota rakastaa yli kaiken?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zalina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zalina

Vieras
minulla ja miehellä menee tosi huonosti, vaikuttaa siltä että mieheni ei enää rakasta minua vaikka toista väittää..meillä on kaksi pientä lasta,toinen vielä pieni vauva. mieheni ei anna perheelle enää mitään huomiota, vain työ,juopottelu ja uni mahtuvat elämään. olen sanonut että kaipaan hänen huomiotaan ja lapset tietenki myös. tänäänkin mies on nukkunut klo.14 eteenpäin ja nukkuu varmasti aamuun asti. joi perjantain ja lauantain. huomenna menee taas töihin. tuntuu että tämä suhde ei tästä parane ja ero voisi olla viisain kaikkien kannalta, mutta kuinka jätän ihmisen jota rakastan edelleen todella paljon, edellinen eroni oli helppo koska tunteeni silloista miestäni kohtaan vain katosivat, miksi nyt ei voi mennä samoin.

mieheni siis väittää rakastavansa minua, mutta kun kysyn että kuinka hän sen rakkauden minulle osoittaa ja miten osoittaa arvostusta, niin hänen mielestään tuo ei ole oikea kysymys edes. minä arvostan häntä ja hänen tekemäänsä työtä perhettämme kohtaan ja pystyn hänelle kertomaan miten asian osoitan, miksi hän ei voi kertoa samaa minulle. tuntuu että sydän räjähtää, kun ajattelenkin eroa ja varsinkin sen jälkeistä aikaa, olisin varmaan todella rikki ja totakai sillä olisi myös vaikutus lapsiin, joille en ikinä halua mitään pahaa, mitä minä teen.. :(

Liekö liian vaikea aihe tälle illalle.
itse olin erossa se jätetty ja tunteita oli ihan pirusti vielä jäljellä. Ei siinä vaan voinut mitään, pakko oli yrittää ymmärtää, että minut_on_jätetty. Paluuta ei ole entiseen. Alussa olin hölmö ja ruikutin miestä takasin..sitten tuli viha ja se vasta oli vahva. Sitten taisi olla katkeruus ja semmosia... et aika skaala oli. Aika paransi haavat, sitten myös alkoi uusi suhde, noin 2v erosta.

Anteeksi, en osaa auttaa sua. Mutta pakko ihmetellä, miten voit arvostaa tälläistä miestä : mieheni ei anna perheelle enää mitään huomiota, vain työ,juopottelu ja uni mahtuvat elämään.
tänäänkin mies on nukkunut klo.14 eteenpäin ja nukkuu varmasti aamuun asti. joi perjantain ja lauantain.

Sen ymmärrän, että rakkaus ei lopu noihin asioihin, mutta arvostat? Sitä en käsitä. Anteeksi, toivottavasti en loukkaa.

arvostan miestäni edelleen siksi koska tiedän että jossai siellä sisimmässä on ne tunteet joiden avulla hän osaa olla hellä ja huomaavainen puoliso ja isä, nyt tuntuu niin kauhealta, kun ne osoitukset on hävinneet..haluaisin niin kovasti saada sen ajan takaisin, mutta tilalle on tullut niin erilainen mies..

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:
Liekö liian vaikea aihe tälle illalle.
itse olin erossa se jätetty ja tunteita oli ihan pirusti vielä jäljellä. Ei siinä vaan voinut mitään, pakko oli yrittää ymmärtää, että minut_on_jätetty. Paluuta ei ole entiseen. Alussa olin hölmö ja ruikutin miestä takasin..sitten tuli viha ja se vasta oli vahva. Sitten taisi olla katkeruus ja semmosia... et aika skaala oli. Aika paransi haavat, sitten myös alkoi uusi suhde, noin 2v erosta.

onko teillä lapsia? jos on niin miten he ottaneet asian?

Minä olen aikoinaan jättänyt pojan joka rakasti minua ja jota minä rakastin yli kaiken. Syynä oli ikäero, en varmaan ole koskaan ketään miestä rakastanut niin paljon kuin rakastin häntä.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Minä olen aikoinaan jättänyt pojan joka rakasti minua ja jota minä rakastin yli kaiken. Syynä oli ikäero, en varmaan ole koskaan ketään miestä rakastanut niin paljon kuin rakastin häntä.

jos rakkautta oli molemmin puolin eikö olisi kannattanut jatkaa ikäerosta huolimatta? anteeksi kun utelen, mutta kadutko eroa?

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Ootko koskaan katunut tuota päätöstäsi?

Minä jätin aikanaan miehen jota rakastin enemmän kuin ketään koskaan.
Muutama kuukausi oltiin erossa, keretiin just yhteinen kämppä myymään kun sit ruvettiin puimaan asioita jotka oli ollu mein suhteessa ongelmana, ja moni näistä asioista osoittautuikin että oli väärinkäsityksiä ym.
Nyt siis ollaan oltu taas yhdessä reilu kolme vuotta josta kohta 1v naimisissa ja meillä on kohta 2v täyttävä "rakkauden hedelmä" :heart: :heart:

Mut oikeesti. Mä olen edelleenkin sitä mieltä että se ero oli meille se mitä me siihen tarvittiin.Mä en usko että me oltais nyt näin onnellisia jos sitä eroa ei olis silloin tullut.
Tarvittiin omaa aikaa ja tilaa ajatella asioita huomataksemme että se ero ei millään lailla helpottanut elämää kun kerta rakastaa toista niin paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Minä jätin aikanaan miehen jota rakastin enemmän kuin ketään koskaan.
Muutama kuukausi oltiin erossa, keretiin just yhteinen kämppä myymään kun sit ruvettiin puimaan asioita jotka oli ollu mein suhteessa ongelmana, ja moni näistä asioista osoittautuikin että oli väärinkäsityksiä ym.
Nyt siis ollaan oltu taas yhdessä reilu kolme vuotta josta kohta 1v naimisissa ja meillä on kohta 2v täyttävä "rakkauden hedelmä" :heart: :heart:

Mut oikeesti. Mä olen edelleenkin sitä mieltä että se ero oli meille se mitä me siihen tarvittiin.Mä en usko että me oltais nyt näin onnellisia jos sitä eroa ei olis silloin tullut.
Tarvittiin omaa aikaa ja tilaa ajatella asioita huomataksemme että se ero ei millään lailla helpottanut elämää kun kerta rakastaa toista niin paljon.

olen ajatellut myös että jos ero olisi ainut keino saada mies älyämään mitä menetämme siinä jos eroaisimme, mutta aphoin pelkään että siinä ei käy niin..miksi rakkauden pitää satuttaa.. ;(

Mä olen jättänyt mun exän vaikka rakastin yli kaiken ja vieläkin, mutta mistään vaan ei tullut mitään...esim mies ei koskaan sanonu mulle rakastavansa mua vaan sanoi sen meidän äidille, että kyllä mä rakastan tuota tyttöä niin paljon että kukaan ei tiedä, mies olis hakenu mulle vaikka kuun taivaalta jos olisin pyytäny, mutta missään hällä ei ollut mitään omaa mielipidettä vaan kaikki oli, että miten sää vaan haluat ja ihan miten vaan yms...se rakkaus pysyy aina :heart: mutta ei voi väkisin yrittää :(

Yhteistyössä