Z
zalina
Vieras
minulla ja miehellä menee tosi huonosti, vaikuttaa siltä että mieheni ei enää rakasta minua vaikka toista väittää..meillä on kaksi pientä lasta,toinen vielä pieni vauva. mieheni ei anna perheelle enää mitään huomiota, vain työ,juopottelu ja uni mahtuvat elämään. olen sanonut että kaipaan hänen huomiotaan ja lapset tietenki myös. tänäänkin mies on nukkunut klo.14 eteenpäin ja nukkuu varmasti aamuun asti. joi perjantain ja lauantain. huomenna menee taas töihin. tuntuu että tämä suhde ei tästä parane ja ero voisi olla viisain kaikkien kannalta, mutta kuinka jätän ihmisen jota rakastan edelleen todella paljon, edellinen eroni oli helppo koska tunteeni silloista miestäni kohtaan vain katosivat, miksi nyt ei voi mennä samoin.
mieheni siis väittää rakastavansa minua, mutta kun kysyn että kuinka hän sen rakkauden minulle osoittaa ja miten osoittaa arvostusta, niin hänen mielestään tuo ei ole oikea kysymys edes. minä arvostan häntä ja hänen tekemäänsä työtä perhettämme kohtaan ja pystyn hänelle kertomaan miten asian osoitan, miksi hän ei voi kertoa samaa minulle. tuntuu että sydän räjähtää, kun ajattelenkin eroa ja varsinkin sen jälkeistä aikaa, olisin varmaan todella rikki ja totakai sillä olisi myös vaikutus lapsiin, joille en ikinä halua mitään pahaa, mitä minä teen..
mieheni siis väittää rakastavansa minua, mutta kun kysyn että kuinka hän sen rakkauden minulle osoittaa ja miten osoittaa arvostusta, niin hänen mielestään tuo ei ole oikea kysymys edes. minä arvostan häntä ja hänen tekemäänsä työtä perhettämme kohtaan ja pystyn hänelle kertomaan miten asian osoitan, miksi hän ei voi kertoa samaa minulle. tuntuu että sydän räjähtää, kun ajattelenkin eroa ja varsinkin sen jälkeistä aikaa, olisin varmaan todella rikki ja totakai sillä olisi myös vaikutus lapsiin, joille en ikinä halua mitään pahaa, mitä minä teen..