Kukaan ei käy meillä kylässä! :(

  • Viestiketjun aloittaja Mia
  • Ensimmäinen viesti
Mia
Kellään ei ole koskaan aikaa käydä meillä kylässä. :'(
Aina kun leivon (muutaman kerran viikossa), soitan tai viestittelen ystäville/kavereille, ja pyydän kahville ja pullalle, mutta koskaan kukaan ei ehdi. Pyydän toki muutenkin heitä käymään, mutta ei ole aikaa...

Itse opiskelen, käyn töissä, harrastan, hoidan lapset, siivoan ja teen ruuan, mutta kyllä mä ehdin siltikin kyläilemään ystävieni luona erityisesti jos pyytävät!

Kaikki kyllä kehuvat, että olen ihana ystävä ja hirmuisen tärkeä ja blaa blaa, mutta miksei heitä koskaan näy täällä? :( Tuntuu, että olen niin helvetin yksin.
 
hei
Elä välitä,ei meilläkään käy ketään.Itse kyllä käydään,koska muutenhan ei nähtäis ketään! Meillä on vissiin niin vastenmielinen koti tai pahat tarjottavat tai jotain,kun kukaan ei halua tulla vastavierailulle.Vuosien varrella olen lakannut yrittämästä. =(
 
josvoisjakaa
No täällä sitten käy porukkaa jo ihan liiaksikin :/

En tiedä miten tämän sanoisi, kiva on kun meistä tykätään jne. mutta joskus jo riittäisi. Ei ole kivaa kun joka ilta joku porukka tulee "kylään." Varsinkin nyt kesällä. Kyllä mekin vieraista tykätään mutta välillä olis ihan kiva jos menis vaikka viikko ihan omalla porukalla.

Taitaa olla mun oman sosiaalisuuden vika. Pitänee alkaa olla "epäsosiaalisempi."
 
eikä täälläkään koskaan ketään
Meilläkään ei kukaan käy, mutta syy on se että olen liian ujo saamaan ystäviä. Siskon luokse tuppaudun joskus, kun hän ei koskaan käy meillä, mutta välimatkan takia ei tule sielläkään käytyä usein. Matkaa on kuitenkin noin 150km
 
Mia
Tuntuu myös kurjalta, ettei anoppi ja appikaan käy meillä - viimeisten kolmen vuoden aikana ovat käyneet kaksi kertaa. :/ Välimatkaa on hurjat 20 kilometriä. Nuo kaksi kertaa ovat olleet lasten synttärit, onneksi edes silloin käyvät. Tähän väliin on myös pakko sanoa katkera huomautus, että toisen poikansa ja tämän vaimon + lasten luona käyvät muutaman kerran viikossa (anopin puheiden mukaan).
 
välttelijä
tapellaanko teillä ja siksi kaverit ei halua käydä kylässä? minä en siksi halua käydä kaverini luona kun he aina tappelevat ja vittuilevat toisilleen miehensä kanssa. todella noloa olla aina kuuntelemassa ne riidat.
 
Mia
Alkuperäinen kirjoittaja välttelijä:
tapellaanko teillä ja siksi kaverit ei halua käydä kylässä? minä en siksi halua käydä kaverini luona kun he aina tappelevat ja vittuilevat toisilleen miehensä kanssa. todella noloa olla aina kuuntelemassa ne riidat.
Emme riitele/tappele/vittuile toisillemme varsinkaan muiden kuullen.
 
josvoisjakaa
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
No juu, ei täälläkään pahemmin kyläile kukaan. :/
Ihan tosiko? Mä oon saanu susta tosi sellasen sosiaalisen olosen ihmisen kuvan, jos näin voi sanoa =)
Vaikea kuvitella että sulla ei käy ketään kylässä.
 
Mia
Alkuperäinen kirjoittaja josvoisjakaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
No juu, ei täälläkään pahemmin kyläile kukaan. :/
Ihan tosiko? Mä oon saanu susta tosi sellasen sosiaalisen olosen ihmisen kuvan, jos näin voi sanoa =)
Vaikea kuvitella että sulla ei käy ketään kylässä.
Itsekin olen tosi sosiaalinen ja puhelias ja niin edelleen, mutta eipä niitä kylästelijöitä vain näy.
 
sadenarkomaani
Ei meilläkään oikeen kukaan käy. Me itse käydään miehen äidillä ja mun vanhemmilla joka viikko ainakin kerran. Molempiin tunnin ajomatka. Parhaalla ystävälläni ei ole autoa käytössä ja asuukin niin syrjässä ettei usein meille pääse. Sukulaiset tulee, kun on jotain juhlia ja kutsun. Ehkäpä on vikaa mussakin, kun en ole kaikkia viitsinyt meille ikuisen remontin takia kutsua kylään muutamaa äitikaveria.
 
vieras
meillä käy kans paljon vieraita. Jokapäivä on nytkin viikon aikana joku kaveri käyny, parhaimpina päivinä pari eriporukkaakin.
Olen sosiaalinen ja meillä jostain syystä vieraat viihtyy, ovat aina useamman tunnin kylässä kun tulevat. Meidän kotikin on ihan on perus kerrostalo kämppä, joten siinäkään ei voi olla syy miksi vieraat meillä viihtyy.
mutta mä tykkään vieraista ja pyytelen,j os eivät itse tajua tarjoutua heitä usein kylään! :)
 
niin se on
Ei käy paljon meilläkään. Mutta hei ap, sen olen huomannut, ettei nykyään kukaan enää pääse lyhyellä varoitusajalla. -Tai uskalla tulla. Aina pitää sopia kolme viikkoa etukäteen ja sittenkin saa varautua siihen, että edellispäivänä peruuntuu, kun joku on sairastunut tai auto on rikki tai ovat vaan niin väsyneitä... Mut aina silloin tällöin onnistaa :)

Ja sit voit kokeilla myös sitä ainakin sinkkkujen suhteen et soitat ja kysyt onko kotona ja jos on saatko käväistä kylässä. Sanot, ettei sotkut sua haittaa ja tuot tuoreet pullat mukanasi.

 
ei käy meilläkään
Sen olen huomannut, että ne joilla on lyhyt matka tai auto käytössään, ovat laiskimpia kyläilijöitä. Minä käytän julkisia ja joskus harvoin meillä on vuokra-auto pidempiä reissuja varten. Silti kaikki aina olettavat, että meidän on jotenkin helpompi lähteä kylään. Sen olen myös huomannut, että oletus on, että Helsingistä on helpompi lähtee kylään muualle, kuin että kyläilijä tulisi itse Helsinkiin (vaikka siis ajomatka olisi 15min Kehällä).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei käy meilläkään:
Sen olen huomannut, että ne joilla on lyhyt matka tai auto käytössään, ovat laiskimpia kyläilijöitä. .
ihan totta muuten :eek:

Mun kaveripiirissä myös niin että autolliset eivät koskaan kyläile kun eivät jaksa, viitsi eivätkä kerkeä kun on niin pitkä matka ja bensa maksaa.. autolla kestää 20 minuuttia, eikä bensaa sille matkalle paljon mene, mulla taas sinnepäin julkisilla kestää sellaiset 1,5 tuntia eikä ne seutuliputkaan ilmaisia ole
 

Yhteistyössä