ritva
Sua, saati sun säälittäviä räkänokkiasi ei edes olisi ilman sen miehen pusseja, että revi siitä :hug:Ihan rauhassa säälit, mulla on ainakin lapsilla ihan paras isä. Vaikka ei toki äiti olekaan.
Sua, saati sun säälittäviä räkänokkiasi ei edes olisi ilman sen miehen pusseja, että revi siitä :hug:Ihan rauhassa säälit, mulla on ainakin lapsilla ihan paras isä. Vaikka ei toki äiti olekaan.
Tuota, onko mun mies siis mun isä?Sua, saati sun säälittäviä räkänokkiasi ei edes olisi ilman sen miehen pusseja, että revi siitä :hug:
Okei, tällaiseen heittoon kaivattaisiin nyt jotain lähteitä. Mun biologian tuntemuksen mukaan ne geenit menee kyllä ihan 50-50, kannattaa ehkä tutustua meioosiin ja niiden sukusolujen yhdistymiseen ennen kuin laukoo tuollaisia totuuksia.Sitäpaitsi lapsen geeneistä tulee 60% ÄIDILTÄ ja vain 40% isältä. Mikä onkin ihan ymmärrettävää ja oikeudenmukaista.
Taivaan isästäkö se jalo äiti raskautuu? Että vitut miehestä ja sillee...?
Vittu täällä on latvalahoa sakkia.
Kannattasko vaikka jättää se Jussi-Sirkkuliini ja Heli-Daniel joskus sen ISÄN hoitoon ja mennä itse vaikka intialaiseen päähierontaan.
Voisi auttaa noihin jumiutuneisiin ajatuksiin...Ne lapset hei voi olla silti HENGISSÄ kun palaat kotiin!
On tainnut jäädä muutama bilsan tunti väliin? Kromosomeista tasan puolet on kummaltakin vanhemmalta. Mitokondrio-geenit tulee vain äidiltä, mutta ero on ehkä prosentin luokkaa.Miten niin tärkeimmän? Nainenhan lapsen tekee ja mihin unohtui munasolukin?
Sitäpaitsi lapsen geeneistä tulee 60% ÄIDILTÄ ja vain 40% isältä. Mikä onkin ihan ymmärrettävää ja oikeudenmukaista.
Sä olet itse pehmee kuin vaahtokarkki.En yhtään ihmettele vaikka vanhempasi olisivat sisaruksia, puhut sen verta pehmeitä
vauvat yleesä itkulla ilmottaa että kuka on best.Selittäkääpä nyt että mistä tiedätte että lapsellenne tärkein on äiti eikä isä? vauvat eivät ainakaan osa puhua ja pikkulapsiltakaan ei välttämättä totuutta saa irti. hmm.. puhutteko lapsillenne että "sinä jussi olet 70% minun, 20%mummon ja 10% isän omaisuutta. Minkälaisiin osiin leikataan?
En ihmettele tuotakaan jos äidit eivät isälle perheessä anna arvoa kuin korkeintaan rahan tuojana talouteen ja silloin tällöin lasten leikittäjänä. Onko mikään ihme että isä viihtyy jossakin muualla kuin kotona jos häntä ei edes kaivata siellä.Eikä äiti voi koskaan, ikinä, korvata isää!
Lapsi tarvitsee isää ihan yhtäpaljon kuin äitiä ja isättömyys sattuu yhtälailla, kuin äidittömyys. Ikävää, että moni lapsi joutuu ehjässäkin perheessä lähestulkoon isättömäksi, kun isä ei välitä, eikä halua ottaa osaansa lapsen elämässä täysillä.