Kuka voi rehellisesti myöntää ajattelevansa, että lapset kuuluu enemmän äidille kuin isälle?

• Viestiketjun aloittaja Huutia
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";22363394]Kyllä se nyt vaan on fakta että kuka synnyttää niin sen ne lapset myös luonnollisestikin ovat.
Isästä ei periaatteessa kukaan edes voi olla varma.[/QUOTE]

On varmasti! mutta osaatko lukea?

ritva
[QUOTE="vieras";22363369]Mua huolestuttaa niiden äitien lapset, jotka hullunkiilto silmissä täällä selittää, että äiti on aina lapselle rakkaampi. Ei kuulosta kovin terveeltä.[/QUOTE]

No älä. Sama juttu kävi mielessä.
Varmasti lapsena jääneet vaille huomiota ja kehuja nämä itsensä jakkaralle tyrkkäävät hirviömammat.Voi mies parkoja :D

"vieras"
Aikamoisia miestenvihaajia täällä. Puhutte ihan pokkana, että naiset on arvokkaampia ja tärkeämpiä kuin miehet. Ja perustelette tämän vain biologialla. Toiv. ette toitota pojillenne, ettei hänen lapsensa ole yhtä paljon hänen kuin vaimonsa. Ettekä tekään ole yhtä tärkeitä mummoja lapsenlapsellenne kuin ÄIDIN äiti. Muistakaa se.

nature calls
[QUOTE="vieras";22362733]Raakaa ehkä, mutta näin ajattelen.

Mies antaa (tärkeimmän) mutta loppujen lopuksi kuitenkin niin pienen panoksen.[/QUOTE]

Miten niin tärkeimmän? Nainenhan lapsen tekee ja mihin unohtui munasolukin?
Sitäpaitsi lapsen geeneistä tulee 60% ÄIDILTÄ ja vain 40% isältä. Mikä onkin ihan ymmärrettävää ja oikeudenmukaista.

"vieras"
[QUOTE="vieras";22363405]Aikamoisia miestenvihaajia täällä. Puhutte ihan pokkana, että naiset on arvokkaampia ja tärkeämpiä kuin miehet. Ja perustelette tämän vain biologialla. Toiv. ette toitota pojillenne, ettei hänen lapsensa ole yhtä paljon hänen kuin vaimonsa. Ettekä tekään ole yhtä tärkeitä mummoja lapsenlapsellenne kuin ÄIDIN äiti. Muistakaa se.[/QUOTE]

Tää oli hyvä, pisteet kotiin!

ritva
[QUOTE="vieras";22363394]Kyllä se nyt vaan on fakta että kuka synnyttää niin sen ne lapset myös luonnollisestikin ovat.

Taivaan isästäkö se jalo äiti raskautuu? Että vitut miehestä ja sillee...? :LOL:
Vittu täällä on latvalahoa sakkia.
Kannattasko vaikka jättää se Jussi-Sirkkuliini ja Heli-Daniel joskus sen ISÄN hoitoon ja mennä itse vaikka intialaiseen päähierontaan.

Voisi auttaa noihin jumiutuneisiin ajatuksiin...Ne lapset hei voi olla silti HENGISSÄ kun palaat kotiin! :eek::eek::eek:

"vieras"
Sitäpaitsi lapsen geeneistä tulee 60% ÄIDILTÄ ja vain 40% isältä. Mikä onkin ihan ymmärrettävää ja oikeudenmukaista.
Okei, tällaiseen heittoon kaivattaisiin nyt jotain lähteitä. :D Mun biologian tuntemuksen mukaan ne geenit menee kyllä ihan 50-50, kannattaa ehkä tutustua meioosiin ja niiden sukusolujen yhdistymiseen ennen kuin laukoo tuollaisia totuuksia.

"vieras"

Et vastannut kysymykseen. Piti perustella, millä perusteella voit faktana väittää, että jokaisessa perheessä äiti on AINA lapselle isää rakkaampi? Vaikka isä olisi hoitanut lasta enemmän.

Dna-testit on varmoja isästä. Biologinen äiti ei muuten aina synnytä lasta, oletko kuullut munasolunluovutuksesta?

"vieras"
Taivaan isästäkö se jalo äiti raskautuu? Että vitut miehestä ja sillee...? :LOL:
Vittu täällä on latvalahoa sakkia.
Kannattasko vaikka jättää se Jussi-Sirkkuliini ja Heli-Daniel joskus sen ISÄN hoitoon ja mennä itse vaikka intialaiseen päähierontaan.

Voisi auttaa noihin jumiutuneisiin ajatuksiin...Ne lapset hei voi olla silti HENGISSÄ kun palaat kotiin! :eek::eek::eek:
:D

"vieras"
Miten niin tärkeimmän? Nainenhan lapsen tekee ja mihin unohtui munasolukin?
On tainnut jäädä muutama bilsan tunti väliin? Kromosomeista tasan puolet on kummaltakin vanhemmalta. Mitokondrio-geenit tulee vain äidiltä, mutta ero on ehkä prosentin luokkaa.

dude.
Selittäkääpä nyt että mistä tiedätte että lapsellenne tärkein on äiti eikä isä? vauvat eivät ainakaan osa puhua ja pikkulapsiltakaan ei välttämättä totuutta saa irti. hmm.. puhutteko lapsillenne että "sinä jussi olet 70% minun, 20%mummon ja 10% isän omaisuutta. Minkälaisiin osiin leikataan?

"vieras"
Selittäkääpä nyt että mistä tiedätte että lapsellenne tärkein on äiti eikä isä? vauvat eivät ainakaan osa puhua ja pikkulapsiltakaan ei välttämättä totuutta saa irti. hmm.. puhutteko lapsillenne että "sinä jussi olet 70% minun, 20%mummon ja 10% isän omaisuutta. Minkälaisiin osiin leikataan?
vauvat yleesä itkulla ilmottaa että kuka on best.

"vieras"
[QUOTE="vieras";22363432]On tainnut jäädä muutama bilsan tunti väliin? Kromosomeista tasan puolet on kummaltakin vanhemmalta. Mitokondrio-geenit tulee vain äidiltä, mutta ero on ehkä prosentin luokkaa.[/QUOTE]

Bilsantunnit oli sillon kun ei tiede ollut vielä näin pitkällä. Nykyään tiedetään todidtetusti, että GEENEISTÄ 60% tulee äidiltä. Sillon kun mä olen ollut bilsantunneilla, niin luultiin vielä että se menee fifty/fifty.

"vieras"
[QUOTE="vieras";22363446]Bilsantunnit oli sillon kun ei tiede ollut vielä näin pitkällä. Nykyään tiedetään todidtetusti, että GEENEISTÄ 60% tulee äidiltä. Sillon kun mä olen ollut bilsantunneilla, niin luultiin vielä että se menee fifty/fifty.[/QUOTE]
No hei, pistäs nyt sitten tulemaan joku lähde tälle väitteelle! Mä opiskelen edelleen enkä silti ole tähän törmännyt.

dude.
[QUOTE="vieras";22363442]vauvat yleesä itkulla ilmottaa että kuka on best.[/QUOTE]

Mun sylissä lapsi rauhottu paremmin kuin äitinsä sylissä, niin vauvana kuin nykyäänkin.
Vai tarkotitko että mitä enempi vauva itkee, niin sitä parempi ja tärkeämpi vanhempi on?

Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22363259]Ei isä voi koskaan korvata äitiä.[/QUOTE]

Eikä äiti voi koskaan, ikinä, korvata isää!

Lapsi tarvitsee isää ihan yhtäpaljon kuin äitiä ja isättömyys sattuu yhtälailla, kuin äidittömyys. Ikävää, että moni lapsi joutuu ehjässäkin perheessä lähestulkoon isättömäksi, kun isä ei välitä, eikä halua ottaa osaansa lapsen elämässä täysillä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";22363449]No hei, pistäs nyt sitten tulemaan joku lähde tälle väitteelle! Mä opiskelen edelleen enkä silti ole tähän törmännyt.[/QUOTE]
No ylläri, ettei mitään lähteitä tälle väitteelle löydy. Mä painun nyt nukkumaan, mutta tsekkaan vielä aamulla tämän ketjun.

Leukistinen aksolotli
Äiti synnyttää, ok. Ei se raskaana olo ja synnyttäminen merkitse paljoakaan, vaan enemmän merkitsee lapsen elämässä se kohtelu, mitä lapsi saa. Ei se synnyttäminen riitä pyhittämään yhtään mitään. melkeempä kuka vaan kadunnainen voi raskautua tai teinipoikakin kykenee siittämään. Vanhemmuus on asia erikseen.

Eikä äiti voi koskaan, ikinä, korvata isää!

Lapsi tarvitsee isää ihan yhtäpaljon kuin äitiä ja isättömyys sattuu yhtälailla, kuin äidittömyys. Ikävää, että moni lapsi joutuu ehjässäkin perheessä lähestulkoon isättömäksi, kun isä ei välitä, eikä halua ottaa osaansa lapsen elämässä täysillä.
En ihmettele tuotakaan jos äidit eivät isälle perheessä anna arvoa kuin korkeintaan rahan tuojana talouteen ja silloin tällöin lasten leikittäjänä. Onko mikään ihme että isä viihtyy jossakin muualla kuin kotona jos häntä ei edes kaivata siellä.

Yhteistyössä