Kuka uskoo että on jotain kun kuolee?

  • Viestiketjun aloittaja noin se on
  • Ensimmäinen viesti
Elämä loppuu. Mää uskon niin. Kuoleman jälkeen on samanlaista, ku ennen elämää.

Jotenki tuntuu, että monille ajatus elämän jatkumisesta kuoleman jälkeen tuntuu lohduttavalta ja tekee kuolemasta jotenkin kesyn ja sellasen välivaiheen tavallaan. Hei ei me kuollakaan, me päästäänki taivaaseen ja sielä on kivaa. :eek:

Toisaalta puupäisimmät vois pistää uusintakierrokselle elämään. :/
 
vieras
Kyllä mä uskon. Tän todellisuuden takana on toinen todellisuus, aina välillä siitä saa viitteitä ja häivähdyksiä jo täällä maan päällä. Ja mä uskon myös, että kuoleman jälkeen ei ole vain jokin vaan Joku, joka kyllä on läsnä jo täällä, tässä ja nyt.
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Kyllä mä uskon. Tän todellisuuden takana on toinen todellisuus, aina välillä siitä saa viitteitä ja häivähdyksiä jo täällä maan päällä. Ja mä uskon myös, että kuoleman jälkeen ei ole vain jokin vaan Joku, joka kyllä on läsnä jo täällä, tässä ja nyt.
Mikä/kuka se Joku on?
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Uskon iänkaikkiseen elämään ja vastaavasti myös iänkaikkiseen kadotukseen. Jeesus on tie elämään, rauhaan ja iloon :)!
Onneks mä en usko..se olis mun kohdalla sitten tuo iänkaikkinen kadotus.
Mutta vahvasti veikkaan että rauhassa saan mädäntyä mullan alla matojen seurana. Vailla seuraavaa elämää taikka toista todellisuutta..
 
jännäää
Joku tietoinen henkienergia on oltava, tiedekään ei oo osannu selittää ruumiistapoistumisen ilmiöitä kun esim. leikkauksessa on sydän pysähtyny mutta leijunu yläpuolella ja osaa kertoa mitä on tehty, mitä esineitä ympärillä ollu jne.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Uskon iänkaikkiseen elämään ja vastaavasti myös iänkaikkiseen kadotukseen. Jeesus on tie elämään, rauhaan ja iloon :)!
Onneks mä en usko..se olis mun kohdalla sitten tuo iänkaikkinen kadotus.
Mutta vahvasti veikkaan että rauhassa saan mädäntyä mullan alla matojen seurana. Vailla seuraavaa elämää taikka toista todellisuutta..
Mut eiks tuo kuulosta kauheelta, et sulla sit ois tuo kadotus? jos on pikkuinenkin mahdollisuus et kadotus on, eikö kannata ottaa asiasta selvää?
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja jännäää:
Joku tietoinen henkienergia on oltava, tiedekään ei oo osannu selittää ruumiistapoistumisen ilmiöitä kun esim. leikkauksessa on sydän pysähtyny mutta leijunu yläpuolella ja osaa kertoa mitä on tehty, mitä esineitä ympärillä ollu jne.
On olemassa Jumala, on olemassa Saatana, on olemassa henkivallat ja tuo kokemus, mikä sulla on ollut, on varmasti tapahtunut. Mä olen kokenut kans vastaavan ennen uskoon tuloani.
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Uskon iänkaikkiseen elämään ja vastaavasti myös iänkaikkiseen kadotukseen. Jeesus on tie elämään, rauhaan ja iloon :)!
Onneks mä en usko..se olis mun kohdalla sitten tuo iänkaikkinen kadotus.
Mutta vahvasti veikkaan että rauhassa saan mädäntyä mullan alla matojen seurana. Vailla seuraavaa elämää taikka toista todellisuutta..
Mut eiks tuo kuulosta kauheelta, et sulla sit ois tuo kadotus? jos on pikkuinenkin mahdollisuus et kadotus on, eikö kannata ottaa asiasta selvää?
Mua ei hirvitä yhtään. Niin makaa kuin petaa, ja jos tässä aletaan kristillisten oppien mukaan elämään, niin todellakin se on mun kohdalla tuo kadotus.
 
Eräs joka haluaa uskoa.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Uskon iänkaikkiseen elämään ja vastaavasti myös iänkaikkiseen kadotukseen. Jeesus on tie elämään, rauhaan ja iloon :)!
Ottakaa ihmiset raamattu käteen.Sieltä se totuus löytyy!Ikävä lukea tuollaisia kommentteja joissa ihmiset pistää leikiksi taivaan ja kadotuksen.Kumpikin näistä on totisinta totta!Ja se olisi parempi uskoa todeksi sekä tehdä ratkaisunsa(ottaa jeesus elämänsä herraksi) ajoisa,sillä kun elämä loppuu meitä JOKAISTA kohtaa tuomio herran valtaistuimen edessä!Tämä maailma vain on tehnyt hullutuken uskosta ja Jeesuksesta,mutta sääliksi käy niitä ihmisiä jotka siitä hullutuken tekevät.Sillä niin taivas kuin helvettikin ovat yhtä todellisia kui tämä maailma,mutta jokainen henkilökohtaisesti päättä kumpaan on matkalla...??!!
 

Yhteistyössä