Kuka uskaltaisi ottaa vastaan "olet mitä syöt" ja näyttää/kuvailla jääkaapin sisällön??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ole utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä muuten sekoitetaan iloisesti kaks asiaa. Voi olla laiha ja syödä epäterveellisesti ja saada ruoasta muita negatiivisia terveysvaikutteita kuin lihominen.
Ja voi olla hiukan pyöreämpi (ei ylilihava) ja syödä terveellisesti ja olla terve.

Terveeseen ruokavalioon kuuluvat muuten myös rasvat jossain määrin, siis ne paremmat rasvat.

(tää kommentti tuli siitä kun joku sanoi, että ravitsemusterapeutti ei ollutkaan langanlaiha - no so what! Sen työtähän on tietää miten syödä oikein ja neuvoa muita.. ei OLLA laiha. Ja voi tosiaan silti syödä terveellisesti, mutta nipottava kalorinkyttäyskään ei ole pitemmän päälle terveellistä)

Alkuperäinen kirjoittaja tusku:
Hanna Partasesta ja kiloista. Hanna ei ole pyöreä, mitä tv-kuva näyttää. Tv lihottaa ihmistä kahdella-kolmella kilolla, ja livenä Hanna on ihan normaalipainoinen ja -vartaloinen. Yhdessä lehtijutussa näytti suorastaan luikulta. Hanna itse sanoi ihannoivansa tervettä normaalipainoista vartaloa, eikä aio laihduttaa itseään laihaksi tv:n takia. Sittenhän hän näyttäisi tv:ssä normilta ja livenä luikulta. Tää on vaan mun mielipide. =)

Lihottaako nettiki? :) Ja siis ei tuossa mitään, ei ole läski (ite olen) mutta luulisi että tuossa hommassa pitäisi huolta ettei ole ylimääräistä rasvaa esim. käsissä. Mutta terveeltähän toi vaikuttaa.
http://images.google.fi/images?q=%22hanna+partanen%22&ie=UTF-8&oe=UTF-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-GB:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wi

Maitoa 6prk
piimää vajaa purkki
Jogurttia 1 täys ja 2 vajaata purkkia
Limsaa 2 ploa (isoa) - harvinaista
siideriä 7 ploa - ERITTÄIN harvinaista
ruokakermaa 1 prk
kermaviiliä 1 prk
rasvoja (leivän päälle, leivontaan, öljyä)
sinappia, ketsuppia
mehua (tällä kertaa useamman laista)
perunoita
porkkanoita
kiinankaalta
vesimelonia
liemikuutioita
hiillosmakkaraa 1 pkt
porsaan filee leike 1 pkt
hilloa
kananmunia
ruisleipä
viiliä 3 prk
tomaattisosetta
pieni kahvikakun pala
(kurkut ja tomaatit ei jääkaapissa ;) )

pakastimesta löytyy kahta eri kalaa, possun suikaleita, jauhelihaa, ruisleipää, sämpylöitä(?), jäätelöä 2 pakettia, marjoja turhankin paljon, pakastekasviksia aika paljon

No onko hyvä vai huono? :D

Hmm, meiltä taitaa jääkaapista löytyä
-maitoa, suoraan muuten tankista tuotua... Hyi meitä!
-oma tekoista marjajugurttia
-lihaa
-metukkaa ja voileipäkinkkua
-limpparia
- suolakurkkuja
-salaattia
-tomaattia
-kurkkua
-hunajamelonia
-porkkanoita
-perunoita
-maissia
-kotitekosta mehua
Ja sit tietty ketsupit, sinapit lihaliemikuutiot...

Saarnahan tuosta syntys ku ylipainoa on, jos meinaa Partanen tulis kylään... Mutta onneks ei oo kutsuttu!

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:

Et viittis vielä vilautella purkkien ja pakettien etikettejä kun ei oikeen saa selvää mitä mikäkin on :whistle: B)

En mie niin tarkkaan jaksa =) Mutta kinkkuu, maissii, wilhelmii, possunpihvejä, lohta, ruoka floraa, keijua, tomaattia, kurkkua, viiliä ja juustoa sieltä ainakin löytyy.

Senku sais tulla ihan vapaasti katsomaan, mutta siinä vaiheessa ku se iskee kyntensä mun huomisiin safka-aineisiin niin lähtee Partanen partaansa itkien kyllä niskapersotteella metikköön... :xmas:
KATSOA SAA, MUT EI KOSKEA! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Senku sais tulla ihan vapaasti katsomaan, mutta siinä vaiheessa ku se iskee kyntensä mun huomisiin safka-aineisiin niin lähtee Partanen partaansa itkien kyllä niskapersotteella metikköön... :xmas:

Mitäs safkaa aiot sit huomenna loihtia :)

Hahhaa, meidän jääkaappiin voi kyllä kurkata...

Sieltä löytyy jopa: Maitoa, oivariinia, juustoa, kinkkuleikkelettä, salaatinlehtiä, tomaattia, kurkkua, perunoita, ketsuppia, rypsiöljyä, kananmunia ja yksi lenkkimakkara. Ois vissiin aika käydä kaupassa ;)

Ei jaksa, kun jääkaappi on nyt tupaten täynnä juhannusostoksia. Sata euroo humahti kauppaankin.. Aika terveellistä silti, väittäisin, mitä nyt makkaraa tietysti on ja paketti pekonia. Alkoholia ei latkita nyt yhtään.

kyllä voi tulla kurkkimaan, löytyy mm maitoo, viilii, maitorahkaa, jogurttia, reajuustoa, broileria, salaattia, kurkkua, tomaattia , whissyä , munia, mehukeittio...
Sellasta mm... :p :p :p

Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:

Mitäs safkaa aiot sit huomenna loihtia :)

Mä mitään sen kummempaa meinaa loihtii :D Mut jos se vie mun ainukaiset jauhelihat, niin tyhjästä on paha ruokaa laitella :D eli jauhelihaahan siellä ja partasen makuun TODELLA epäterveellistä... :D

Lasagnea aion siis tehä ja kaapissa komeilee tuhti annos vielä juustoraastettakin :D

Jahas, voishan tuota yrittää luetteloa laatia. Kuvaa en jaksa ottaa...
1l rasvatonta luomumaito, 1l kevyt luomumaito, kevytkerma. Litra hedelmäjogurttia, puoli pakettia VOITA!!! Eilisen fetasalaatin jämät, porkkanalettuja, KERMAjuustoa, 1 kananmuna, kevyt kermaviili, ruohosipulia, jääsalaattia, 2 suippopaprikaa, 4 tomaattia, 2 kurkkua, pussillinen porkkanoita, muutama uusi peruna, raparperipiirakkaa, vaniljakastiketta, aurinkokuivattuja tomaatteja, vihreitä oliiveja, kapriksia, hillosipulia, omatekoisia hilloja, friss-omenamehuvissy, ketsuppia, kasvisliemikuutioita, balsamiviinietikkaa, sinappia...
Olikohan tuossa kaikki... :whistle:

- 3kpl porsaan sisäfilettä kermapippurimarinadilla
-3 pss uusia perunoita
-2 salaattia, 3 kurkkua, pussillinen tomaatteja, neljä paprikaa, punasipulia
-omenoita, hunajameloni
-Edamjuusto 1kg, kaksi purkkia fetajuustoa, aurajuusto
-herkkusieniä, neljä maissintähkää, pekonia, iso paketti grillinakkeja
-Grillimakkaraa kaksi pakettia
-4 pll limpparia
-3 l tuoremehuja, 12 x 2 pillimehupaketteja
-jauhelihapaketti
-perunasalaatti, punajuurisalaatti, italiansalaatti
-keskeneräinen tuorejuustokakku, johon tulee uusia mansikoita (jotka jääkaapissa)
-kalkkunaleike, kinkkua ja metukkaa
-kultarypsi-levitettä
-öljyä, sinappia, ketsuppia, jalapenoja, kurkkusalaattia, ruokaöljyä
-avattu vauvan ruokapurkki
-8 prk vanukkaita
-8 prk rahkoja
-8 prk jugurtteja
-valion mustikkakeitto, valion vadelmakeitto
-edellisenpäivän ruuantähteet
-kokonainen ananas
-energiajuomapulloja, useita erilaisia
-Kuohuviinipullo, baileyspullo
-salaatinkastikkeita (ranskalainen ja kevytsinappi)
-Creme fraiche ja 5% ruoka"kerma"

ööö..olikohan tuossa suunnilleen kaikki..Jotain aivan varmasti jäi puuttumaan.. =)

Mä en osallistuisi ohjelmaan mutta jos se meille mua ohjeistamaan tulis ilman kameraa ja koko kansan valvovaa silmää, niin ei kun vaan ottaisin opikseni ja toivottavasti karistaisin kiloja. Musta ei ois noloa eritellä meiän ruokia mutta olisi noloa esitellä painoaan ja läskejään kaikille :ashamed:

Sais tulla toki kattoon! Siellä on tällähetkellä, näin ulkomuistista lueteltuna:
*sinistä maitoa
*rasvatonta maitoa
*rasvasta jogurttia litran purkissa
*rasvasta jogurttia pikkupurkeissa
*sininen keiju -rasia
*kevyttä aamupalajuustoa
*ultra light-meetvurstia
*tavallista meetvurstia
*juusto 17%
*täytekakku
*maksamakkaraa
*hilloja (ei lakkoja, vaan mansikkahilloa, vattuhilloa, lakkahilloa...)
*perunoita
*porkkanoita
*tuorekurkku
*jotain 20 tlk Lapin Kultaa
*vadelma light-siideriä 3 tlk
*Suomi-viina taskumatti
*vajaa paketti nakkeja
*kananmunia
*ketsuppi, sinappi
*salaatinkastike
*rypsiöljy
*liha-, kana- ja kasvisliemikuutioita