V
vieras
Vieras
Hannaan varmaan pätee se viisaus "tee niinkuin minä sanon, älä tee niin kuin minä teen", tosin musta hän on ihan normaalivartaloinen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tusku:Hanna Partasesta ja kiloista. Hanna ei ole pyöreä, mitä tv-kuva näyttää. Tv lihottaa ihmistä kahdella-kolmella kilolla, ja livenä Hanna on ihan normaalipainoinen ja -vartaloinen. Yhdessä lehtijutussa näytti suorastaan luikulta. Hanna itse sanoi ihannoivansa tervettä normaalipainoista vartaloa, eikä aio laihduttaa itseään laihaksi tv:n takia. Sittenhän hän näyttäisi tv:ssä normilta ja livenä luikulta. Tää on vaan mun mielipide. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Et viittis vielä vilautella purkkien ja pakettien etikettejä kun ei oikeen saa selvää mitä mikäkin onB)
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:http://www.aijaa.com/v.php?i=667161.jpg
älkää järkyttykö :xmas:
ruuat vaan lapattu kaappiin, ei siis mitään järjestystä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Senku sais tulla ihan vapaasti katsomaan, mutta siinä vaiheessa ku se iskee kyntensä mun huomisiin safka-aineisiin niin lähtee Partanen partaansa itkien kyllä niskapersotteella metikköön... :xmas:
KATSOA SAA, MUT EI KOSKEA!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Senku sais tulla ihan vapaasti katsomaan, mutta siinä vaiheessa ku se iskee kyntensä mun huomisiin safka-aineisiin niin lähtee Partanen partaansa itkien kyllä niskapersotteella metikköön... :xmas:
KATSOA SAA, MUT EI KOSKEA!![]()
Mitäs safkaa aiot sit huomenna loihtia![]()