Kuka uskaltaisi ottaa vastaan "olet mitä syöt" ja näyttää/kuvailla jääkaapin sisällön??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ole utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minä :
nin en todellakaan. Normaali arkena ehkä.

pakko peesailla.Hanna Partanen pyörtyisi kyllä nyt jääkapin sisältöön. Liikaa makkaraa,liikaa rasvaisia herkkuja ja alkoholiakin sieltä löytyy. Tosin kehuja saisin runsaasta salaatti yms. sisällöstä :D

Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:
Juu,miksei. Tosin sanoisin pari sanaa Hanna Partasellekin, jos alkaisi motkottamaan :D

Joskus tuntuu, että se Hanna Partanen on ehkä liian tiukkis ihminen ja olisin erittäin kiinnostunut siitä, mitä hän syö. Ja tahtoisin nähdä hänen jääkaapin ja ruokapäiväkirjan vaikka muutamalta viikolta. Siinä olisin mielenkiintoinen ohjelma, kun näytettäisiin hänen syömisensä.(minusta ei mitenkään erityisen hoikka ole ja näyttää hänelläkin olevan vararenkaat kupeilla,vatsassa jne.)

Meidän jääkaapissa on tällä hetkellä:

Appelsiinituoremehua
Rainbow sekamehua
Mehukatti-mehutiivistettä
Sitruunamehua

Yksi Vaasan ruispala
Ranskanleivän puolikas
Miehen itse tekemä levite
Hyvä suomalainen arkijuusto (kolme pakettia)
Riitan Herkku Vuohenjuustoa (kotimainen valkohomejuusto)

Kaksi Meiran ketsuppia
American Dressing -hampurilaiskastiketta
Dijon-sinappia
Rypsiöljyä
Avattu Presidentti-kahvipaketti

Ankean jääkaapinsisällön vastapainoksi meillä on pakastimessa herkkuja ja Ruokaa.

Alkuperäinen kirjoittaja en ole utelias:
Juu,miksei. Tosin sanoisin pari sanaa Hanna Partasellekin, jos alkaisi motkottamaan :D

Joskus tuntuu, että se Hanna Partanen on ehkä liian tiukkis ihminen ja olisin erittäin kiinnostunut siitä, mitä hän syö. Ja tahtoisin nähdä hänen jääkaapin ja ruokapäiväkirjan vaikka muutamalta viikolta. Siinä olisin mielenkiintoinen ohjelma, kun näytettäisiin hänen syömisensä.(minusta ei mitenkään erityisen hoikka ole ja näyttää hänelläkin olevan vararenkaat kupeilla,vatsassa jne.)

Mietin nimittäin samaa monesti katsoessani ko. sarjaa. Lihonutkin näyttää olevan itse :D Että tee niin kuin minä sanon äläkä niin kuin minä teen... :whistle:

Se on se ohjelmaformaatti - siihen kuuluu, että juontaja on tiukkis. Se on englantilaisessa versiossa ihan sama homma.
Tuskin se aivan sellainen on luonnossa se Hanna P.

Mietin nimittäin samaa monesti katsoessani ko. sarjaa. Lihonutkin näyttää olevan itse :D Että tee niin kuin minä sanon äläkä niin kuin minä teen... :whistle:

Mä kerran kävin ravitsemusterapeutin puheilla ja ei sekään nainen mikään hoikka ollut.

meille vaan, tervetuloa! :D laskin tuossa just että jääkaapista löytyy 8 eri lajia hedelmiä ja ainakin samanverran kasviksia. sipsit ja karkit meillä ei onneksi ole jääkaapissa ja isäntä säilyttää oluensa kellarissa, eli muualle ei saa kurkkia kuin sinne jääkaappiin.

Pitäisikö kyseisen ohjelman tuottajalle laittaa jonkin sortin kirje siitä, että olisi mielenkiintoista tutustua Hanna Partasen syömiseen.

Ilmeisesti on ollu tällainen sivusto joskus: http://www.hannanjaakaappi.net/ Mitähän pitäny sisällään...

En itse jaksa kuvailla jääkaapin sisältöä tarkasti.Sieltä löytyy paljon kaikkea.Mutta tässä jotain, mitä muistan ulkoa:
-Maitoa(monta litraa)
-lihaa
-makkaraa
-kana pihvejä
-kanaa suikaleina
-leikkeleitä
-erilaisia levitteitä
-ketsuppia,salaatinkastikkeita,kevyt kermoja
-saalaattia(tomaatti,kurkkua,jäävuorisalaattia,vesimelonia yms.)
-maissia
-jugurtteja(erilaisia)
-Juustoja
-mehua
-olutta
-siideriä
-piimää
-kanamunia
-kuohukermaa
-oliiviöljyä
-perunoita,sipulia
jne.

Kyllä meille sopisi tulla.

ja mitä sen Partasen vararenkaisiin sun muuhun, niin kyllä hällä minusta ON varaa sanoa niille ohjelmassa oleville ihmisille. Osallistujat kuitenkin on ollet aika järkyn ylilihavia ja heidän useimpien ruokavalio on ollut yhtä tai kahta sorttia+herkut päälle :/ Ja jotkut ei koko ruokapäiväkirjan aikana ole syöneet siivuakaan vihanneksia tai hedelmiä.

Mutta minulle jos Partanen tulisi vinkumaan siihen tyyliin mitä ohjelmassa läksyttää niin hyvin nopeasti kertoisin mistä löytää ulko-oven (todellä ärsyttävä tyyli tuoda itseään julki, vaikka taitaa olla osa ohjelman viehätystä siinä).

Hanna Partasesta ja kiloista. Hanna ei ole pyöreä, mitä tv-kuva näyttää. Tv lihottaa ihmistä kahdella-kolmella kilolla, ja livenä Hanna on ihan normaalipainoinen ja -vartaloinen. Yhdessä lehtijutussa näytti suorastaan luikulta. Hanna itse sanoi ihannoivansa tervettä normaalipainoista vartaloa, eikä aio laihduttaa itseään laihaksi tv:n takia. Sittenhän hän näyttäisi tv:ssä normilta ja livenä luikulta. Tää on vaan mun mielipide. =)

Alkuperäinen kirjoittaja tusku:
Hanna Partasesta ja kiloista. Hanna ei ole pyöreä, mitä tv-kuva näyttää. Tv lihottaa ihmistä kahdella-kolmella kilolla, ja livenä Hanna on ihan normaalipainoinen ja -vartaloinen. Yhdessä lehtijutussa näytti suorastaan luikulta. Hanna itse sanoi ihannoivansa tervettä normaalipainoista vartaloa, eikä aio laihduttaa itseään laihaksi tv:n takia. Sittenhän hän näyttäisi tv:ssä normilta ja livenä luikulta. Tää on vaan mun mielipide. =)

Näkyyks kaks kolme kiloa ihmisestä ulospäin? :o

Yhteistyössä