Kuka tunnustaa ostavansa lapsilleen noita halppis kenkiä? MIKSI pilaattee lapsenne jalat?

  • Viestiketjun aloittaja sain halvalla
  • Ensimmäinen viesti
Wide
Jep , käytetään saatuja kenkiä ja ostetaan uusiakin mutta harvemmin yli 50e maksavia.(oisko yhdesti ostettu)
Hyvin on toiminut jalat sekä kengät.
Kaiken huippuna käyn vielä ulkomaillakin-ilman lapsia.
 
Ensinnäkään siks, mä en todellakaan usko et jokaikinen kalliskenkä on oikeesti hyvä. Samalla periaatteella ne kaikki tehdään, lyödään vaan kallis merkki kylkeen. Ei se aina tarkota, et tuote on aivan loistava jos siittä maksat ittes kipeeks ja joku MYYJÄ niin sanoo.. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Lapsilla on jalat kunnossa ja joskus vaan on raha niin tiukalla, että ostetaan myös halppista. Tosin on meillä sitten parempiakin kenkiä, mutta niihin ei aina ole kotiäitinä varaa, ja oikean kokoisen kengät on aina oltava.
Näin meilläkin. Käytettyjä en osta- kirppariltakin vaan jos ovat oikeasti uudet. Sanonta köyhän ei kannata ostaa halpaa on monesti totta- mutta kun sitä rahaa ei tosiaan aina kaikkeen parhaaseen ole.
 
Meillä!on kuomat ja calipot että bogit. jaalka mahtuu hyvin leveydestä eikä tule rakkoja kuten pipeistä tai vikingeistä yms. niistä pitäis ostaa suuret jopa 3cm käynti vaaralla jotta leveys riittää. toisaalta haalarit on lassieta kun giraffi ei mahu vyötäröltä ettei hihoissa olis 3v kasvuvara. pyöreitä ollaan alakäyrillä... :p :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
löysin muuten itsellekin talvikengät just kirpparilta, maksoi 2 ? :D *poistuu... ei sohvalle mässyämään vaan maalaamaan kirpparilta halvalla löytynyttä pinnasänkyä...köyhä mokoma*
hyi sua.
voisin itseki lähtä tekee kirppari verhoista tytölle 2v juhlamekkoa . tulee söde retro yhdiselmä. papan neule muuntuu boleroksi ja kiitti papalle pilven reunalle!
:ashamed:
 
mietin
Itseäninkin surettaa ostaa vikingiä huonompia kenkiä lapsille...toisaalta ite oon kulkenu lapsuuden joissain ihme kurppakengissä ja jalat on ihan ok. ikinä ei oomitään vaivaa ollu...
 
mietin
Alkuperäinen kirjoittaja mietin:
Itseäninkin surettaa ostaa vikingiä huonompia kenkiä lapsille...toisaalta ite oon kulkenu lapsuuden joissain ihme kurppakengissä ja jalat on ihan ok. ikinä ei oomitään vaivaa ollu...
Kun ollaan vaan raukat niin köyhiä ettei voida nytkään kolmia viikinkejä talveksi ostaa...
 
mä kävin oikein lunttamaassa meidän talvikenkävarastoa.. löytyi kavat, viking goretex ja lassie. lenkkikengistä löytyykin sit tätä "merkittömyyttä" mut ikuna ei ole kyllä tarvinnut ostaa kahtia lenkkareita lapsille kesän aikaan vaik halpaa onkin ollut. kaikki nämä kengät kiertää pojalta tytölle, mikäli ovat käytön jälkeen ehjiä ja koko passaa. tähän asti ainakin näin on ollut.
 
ihmeissäni
Ei mulle kyllä tulisi mieleen ostaa lapselle kenkiä ilman että osaava myyjä sovittaa ne :eek:
Kaikki lapseni kengät ovat maksaneet 40-60? mikä on mun mielestä ihan ok.

Jättäisin ehkä maksulliset internetpalvelut väliin jos meillä ei olisi varaa lapsen kenkiin...
 
huih
Merkkitietoisia harmaita täällä. Mitä teiltä on jäänyt nyt elämästä puuttumaan, kun pitää noin päteä? Kokonaan tuntuu unohtuvan se, että lapset on ennenkin pärjänneet ilman eccoja.
 

Yhteistyössä