Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

Moi vaan...täällä ollaan kans repsahdettu :ashamed: Pe lopetin nutriletin ja la piti alk.laskemaan pisteitä, mutta meni aivan överiksi! Leipä ja kaikki maistu niin hyvältä ettei voinut lopettaa ja illalla käyt.ravintolassa syömässä eikä annos ollut todellakaan pieni eikä edes niin kevyt :p Eilen sitten meni isänpäiväkakut ja karkkia sun muuta kermasta pastaa ihan ongelmitta enkä ole viitsinyt vaalla käydä! Huomenna lähd.sinne vkon matkalle egyptiin, enkä mä todellakaan siellä ala nuukailemaan syömisiä, että katsotaan mitä vaaka silloin näyttää? La aamuna se oli 72.3! Mukavaa vkoa kaikille ja tsempukkaa, mä palailen vkon päästä asiaan :wave:
 
Kyy
Myös täällä on erittäin pahasti mässätty isänpäiväkaakkua ja muita herkkuja. :/ Nyt on sit jo ihan tämmönen olo :x Eli ei taida huominen punnitus olla kovinkaan kannustava.
Mutta eipä se auta kuin uudella innolla taas ensi viikolla! Josko mä nyt marraskuussa saisin sen ensimmäisen tavoitteen rikki eli pääsis alla 80kg.
 
Kyy
Black Dahlia 162cm, aloituspaino:80,3kg, paino nyt: 81,8kg, tavoitepaino 50-60kg, kokonaispudotus: +1,5kg

Fantaihana 160cm, aloituspaino: 100kg, paino nyt: 89,5kg, tavoitepaino 53-55kg, kokonaispudotus: -10.5kg

kriztina83 173cm, aloituspaino: 95kg, paino nyt: 84kg, tavoitepaino 70kg, kokonaispudotus: -11kg

Tutteli78 160cm, aloituspaino: 77,5kg, paino nyt: 73kg, tavoitepaino: 63kg, kokonaispudotus: -4,5kg

Ihanien prinsessojen äiti 168cm, aloituspaino: 90kg, paino nyt: 88kg, tavoitepaino: 70kg, kokonaispudotus: -2kg

nelosenkaipuu 162cm, aloituspaino: 105kg, paino nyt: 105kg, tavoitepaino: 70kg, kokonaispudotus: +/-0
 
Kyy
ELi kuten huomaatte, täällä on plussaviikko takana. :kieh: Tosin pahemminkin oltiin plussalla, joten nyt olen ihan tyytyväinen, että olen saanut itseni jo ruotuun. Ensi viikolla sit ehkäpä taas aloituspainossa?

Tsemppiä kaikille! :D
 
+-0 viikon jälkeen -600g eli saa olla kiitollinen... saa nähä kui tää viikko, ku lauantaina oli tyttöjen ilta ja vaik ny herkkui syönykkää sillee ni ei se tuo alkoholikaa laihis juoma oo.. ainakaan ei light siiderit.. kai.. no anyway torstaina taas tapaamme!!! tsemppiä kaikille!!! :wave:
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:
Onks taalla niin, etta saa vaan olla painonvartijat ohjelmalla (pisteet) vai kaikki joilla on paljon pudotettavaa? Itella olis sellanen 40kg.
Heippa! :wave:

Kyllä meille kelpaa muutkin pudottajat, tärkeintähän on se yhteishenki ja tuki toisilta, ei se mitenkä painoaan pudottaa. Jokaiselle kun sopii vähän omanlaisensa ohjelma. :D Eli tervetuloa vain mukaan!
 
Kiitos :) Painoa siis hurjat 116kg :D :D Pituutta 177. Eka tavoite nyt sinne kaksnumeroisille luvuille kun paasis jalleen :) Vuos sitten viela oltiin siella, mut tuli vahan syotya :D

Lisaan joka paiva syomiset kiloklubiin =) Vahan ehka tulee rajoitettua noita hiilareita, mut ei mitenkaan fanaattisesti :)
 
Kyy
Black Dahlia 162cm, aloituspaino:81,8kg, paino nyt: 82kg, tavoitepaino 50-60kg, kokonaispudotus: +0,2kg

Fantaihana 160cm, aloituspaino: 100kg, paino nyt: 89,9kg, tavoitepaino 53-55kg, kokonaispudotus: -10.1kg

kriztina83 173cm, aloituspaino: 95kg, paino nyt: 84kg, tavoitepaino 70kg, kokonaispudotus: -11kg

Tutteli78 160cm, aloituspaino: 77,5kg, paino nyt: 72,9kg, tavoitepaino: 63kg, kokonaispudotus: -4,5kg

Ihanien prinsessojen äiti 168cm, aloituspaino: 90kg, paino nyt: 88kg, tavoitepaino: 70kg, kokonaispudotus: -2kg

nelosenkaipuu 162cm, aloituspaino: 105kg, paino nyt: 105kg, tavoitepaino: 70kg, kokonaispudotus: +/-0kg

drakonia 177cm, aloituspaino: 116kg, paino nyt: 116kg, tavoitepaino: 76kg, kokonaispudotus: +/-0kg
 
Kyy
HEippa kaikille!

Täällä on kokonaistulokseen taas +/-0 viikko, mutta viikonaikana ollaan käyty jopa 85 kilossa, joten olen tyytyväinen ettei se näy tänään puntarissa. :D

Drakonia: lisäsin sinutkin tuohon listaamme. Eli meillä on tapana aina torstaisin punnita itsemme ja ilmoitella tulokset täällä.

Tutteli: Kirjaanko tuon 74,8kg painon tälle viikolle vai punnitsetko itsesi tänään ja otetaan sit se paino ylös? Ja tuo on kuitenkin pieni nousu lomamatkalla, joten älä turhaa stressaa siitä! :D
 
Terve!

Sori et oon viettäny vähän hiljaiseloa. Työharjottelu on ollu sen verran rankkaa että mä en pariin viikkoon edes ole jaksanut koneella istua muuta kun tekemässä koulutehtäviä ja jukemassa koulun sähköpostit.
Syömiset on koko kolme viikkoa ollu vähän mitä sattuu, mut kuitenkin on paino tippunu pikkasen. No on siellä sairaalassa tullu kävelytäkin. Jos ens viikolla tulis -12 kg täyteen niin mä olisin todella onnellinen.

Fantaihana 160cm, aloituspaino: 100kg, paino nyt: 88,9kg, tavoitepaino 53-55kg, kokonaispudotus: -11,1 kg, eli pudotus olis -0,6kg.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Terve!

Sori et oon viettäny vähän hiljaiseloa. Työharjottelu on ollu sen verran rankkaa että mä en pariin viikkoon edes ole jaksanut koneella istua muuta kun tekemässä koulutehtäviä ja jukemassa koulun sähköpostit.
Syömiset on koko kolme viikkoa ollu vähän mitä sattuu, mut kuitenkin on paino tippunu pikkasen. No on siellä sairaalassa tullu kävelytäkin. Jos ens viikolla tulis -12 kg täyteen niin mä olisin todella onnellinen.

Fantaihana 160cm, aloituspaino: 100kg, paino nyt: 88,9kg, tavoitepaino 53-55kg, kokonaispudotus: -11,1 kg, eli pudotus olis -0,6kg.
Sulla edistyy hyvin tuo painonpudotus. Tasaisesti lähtee hyvällä viikkotahdilla. Kohta oot jo samoissa lukemissa, missä mä oon jumittanut lähes kaksi vuotta. Ja koko tän laihariajankin. :/
Välillä miettii, että pitäiskö sitä itse luovuttaa kun kerran mitään ei tapahdu. Mutta sit jos luovutan, niin tiedän että sit ei ainakaan tapahdu muuta kuin lihomista. Ja sitä en nyt ainakaan halua. Eli sisulla jatketaan. Toivottavasti jo kohta tulosten kanssa. :D
 
Kyy
Huomenia!

Ketäs meitä on vielä mukana? Itse vähän muokkasin tuota aloituspainoa, laitoin siihen viime viikon painon, kun tavallaan silloin sain taas uudestaa itseäni niskasta kiinni tän homman kanssa. Sitä ennen muutama viikko menny ihan plörinäksi, joten nyt kun motivaatio on taas kohdallaan, otin vähän niin kuin uuden startin tähän hommaan. :D

Kummasti motivoikin, kun kokonaispudotus on nyt miinusmerkkinen! ;)
 
Mukana ollaan, en vaan kahteen päivään oo muistanu hypätä vaa´alle ennen aamupalaa ja tänään oon menossa yövuoroon, joten ilmotan viikon tuloksen sunnuntaina.
Veikkaan että tulos olis jotain + 1 kg luokkaa, oon lomaviikon kunniaks mässäilly aika reilusti, sillä ajatuksella et ens viikolla on taas hyvä jatkaa pisteiden laskemista. Aikasempina laihdutuskertoina oon aina ollu puol hysteerinen ja valmis luovuttamaan jos plussaa on tullu näinkin paljon, mut tällä kertaa mä oon näköjään ihan oikeesti ymmärtäny että nyt on kyse loppuelämästä eikä vaan mahdollisimman nopeesta painonpudotuksesta.
 
Kyy
Heippa! En eilen muistanut käydä täällä, joten lukema on tältä aamulta: tasan 82kg.
Eli plussaa 200g. Saa nähdä onko inspistä yrittää alaspäin näin joulun alla kun tiedän ihan varmasti jouluna herkkujen maistuvan. Kuitenkin hengessä mukana! :D :xmas:
 
Kyy
Black Dahlia 162cm, aloituspaino:81,8kg, paino nyt: 81kg, tavoitepaino 50-60kg, kokonaispudotus: -0,8kg

Fantaihana 160cm, aloituspaino: 100kg, paino nyt: 89,9kg, tavoitepaino 53-55kg, kokonaispudotus: -10.1kg

Tutteli78 160cm, aloituspaino: 77,5kg, paino nyt: 71,8kg, tavoitepaino: 63kg, kokonaispudotus: -5,6kg

kriztina83 173cm, aloituspaino: 95kg, paino nyt: 81kg, tavoitepaino 70kg, kokonaispudotus: -14kg
 
Kyy
Hei! Karsin vähän tuota pinoa, kun montaa ei ole täällä näkynyt. Vähiin jäi nimet, mutta hyvä, että edes muutama jaksaa tällä tiellä eteen päin. :D
Itsellä positiivinen viikko: -800g tuloksena! Aloitin maanantaina South Beach dietiillä, kun se tuntuu olevan ainoa mikä minulle tehoaa.
 
hello!!!

pitkästä aikaa arvon rouvat ja neidit.. on tullu oltua hieman kiireinen ja siis ruoka puolellakin sen huomannut.. kokonais pudotus on nyt 14kg eli ihan jees vaikka toiveet oli korkeammalla... mut jospa enne jouluu viel jonki verran ja sit joulu jälkee taas äkkiä niskast kii..

onnea kaikille pudottaneille ja onpa tosiaa ollu tääl hiljasta...
 
Eilen en muistanut puntaroida, mutta tänä aamuna vaaka näytti 71,8kg eli nyt olis kaiken kaikkiaan lähteny semmoset 5,6kg ja kyllä se vähän alkaa jo tuntua ja näkyä!!!! Housut lököttää takapuolesta ja vyössä ei riitä reiät, vanha villakangastakki menee taas sopivasti kiinni kun tuli taas lumi maahan :D yes!!! Tänään ajattelin nutrilettia hakea kaupasta ja ottaa vielä loppukirin ennen joulua ja mässäilyä :p
Black Dahlia mikä se south beach dietti on?

Onnea kaikille meille jotka olemme jaksaneet tätä urakkaa viedä eteenpäin, hyvä me :)
 
Kyy
Kriztina! Kiva kuulla sinustakin! Lisäsin sut takas listalle. Onnea myös pudotuksesta tällä välillä, sulla on jo aikas isot lukemat kasassa! :D

Tutteli South Beach dietti on eräs muoto karppausta. Eli siinä jätetään huonot hiilarit pois ruokavaliosta kokonaan. Mutta kuitenkaan ei esim. täysrasvaisia tuotteita ihannoida, eli on aikas terveellinen ruokavalio mun mielestä. Ite noudattanut tota nyt maanantaista ja tulos tällä viikolla on jo 1,8kg (tänään vaaka näytti 80,2kg). :D
Tässä lisää infoa:
http://karppaus.info/wiki/index.php?title=South_Beach_Diet
 

Yhteistyössä