Siis heillä on oikein kosmista tietoutta? Älkää nyt ihmiset ihan oikeasti sanoko että te nielette moista?
Ymmärrän kyllä sen, että ne omat lapset tuntuvat usein niin ihanan ihmeellisiltä, mutta... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Christie:Mikäs tää juttu on?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Varmaan joku tavislapsen äiti, jolle totuus oli liikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:Alkuperäinen kirjoittaja Christie:Mikäs tää juttu on?
:attn: niin! määkin haluun tiätää
Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:Ne on näitä new age-juttuja, jotka kyllä puhuttelee mua enemmän kuin kristilliset uskonnot. Ymmärrän kyllä miksi ne jutut kuulostaa ulkopuolisista hulluilta, mutta ne on ymmärrettävä musta enemmän sellaisella intuitiivisella tasolla kuin "tossa-on-fakta"-meiningillä joka meillä täällä luterilaisessa länsimaassa vallitsee. Mulle uskonto on enemmän sisäinen, henkinen ja holistinen prosessi eikä niinkään kirjoitettua sanaa tarkkaan noudattamaan pyrkivä. Yritän tällä siis valottaa teille new age-hörhön sisäistä maailmaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:Totta tavallaan. Näitä on vaikeaa tällasessa paikassa selittää enkä oikeastaan jaksakaan asiasta hirveästi pauhata. Tulin vaan reippaasti ilmottautumaan, kun joku kyseli että mitkä pellet ne tähän uskooTohon lapsen erityiseksi luokitteluun en varsinaisesti ota kantaa, olen vaan yleisesti näitä new age-ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vbac:New age-porukka, jo joskus 1960-1970 luvuilla ku vetivät kaikkia kivoja aineita joiden avulla näkivät auroja yms. Uskovat kaikenlaista ihmeellistä. On ärsyttävää, että moni sekoittaa huoletta kaikki ekohörhötkin new age-väkeen vaikka nykyään moni meistä "ekohörhöistä" on pikemminkin nimenomaan tieteellisen maailmankatsomuksen omaavia.