Mistä te oikein puhutte kumppanin kanssa PUHELIMESSA jos lapset jätetään lukematta????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras

Esimerkkejä!
on kauheaa tervanjuontia jutella miehen kanssa puhelimessa, siis ihan tosi rasittavaa.

Mä kysyn mitä kuuluu ja mies kertoo, sitten mies kysyy mitä mulle kuuluu ja mä kerron. Eikä kummallekaan ikinä mitään ihmeellistä kuulu kun eletään ihan perusarkea. Tähän kuluu ehkä 5min. Sitten kumamtkin vaivautuu kun ei ole mitään erikoista sanottavaa.

Töiden takia meillä on vähän etäsuhdetta, saatetaan olla kolmisenkin viikkoa erillään ja soitellaan toisillemme kerran, korkeintaan kaksi viikossa.

Kiinteää suhdettä tätä ennen on kestänyt kolme vuotta että tunnetaan toisemme eikä koko ajan leperrellä.

Mistä te oikeesti puhutte sen kumppaninne kanssa?? Esimerkkejä nyt. Ei mitään; "jaa, ihan tavallisista asioista" sillä niin tehdään mekin eikä se riitä paria minuuttia pidemmälle.

Ja ihan oikeasti älkää sanoko että "lapsista," leikitään että olette lapsettomia kaikki tyynni...

Tänään mitä ollaan puhelimessa puhuttu, on ollu miehen lääkärikäynnistä ja hoitosuunnitelmasta. Tosin sepä on ollu saikulla muuten ja kotona joten puheet on hoidettu sitte täälllä :D

Uutisista tai muista ajankohtaisista asioista, asioista mitä on tapahtunut jommalle kummalle, peleistä jne... Mistä milloinkin... Kaikesta mistä jutellaan silloinkin kun ollaan yhdessä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Esimerkkejä!
on kauheaa tervanjuontia jutella miehen kanssa puhelimessa, siis ihan tosi rasittavaa.

Mä kysyn mitä kuuluu ja mies kertoo, sitten mies kysyy mitä mulle kuuluu ja mä kerron. Eikä kummallekaan ikinä mitään ihmeellistä kuulu kun eletään ihan perusarkea. Tähän kuluu ehkä 5min. Sitten kumamtkin vaivautuu kun ei ole mitään erikoista sanottavaa.

Töiden takia meillä on vähän etäsuhdetta, saatetaan olla kolmisenkin viikkoa erillään ja soitellaan toisillemme kerran, korkeintaan kaksi viikossa.

Kiinteää suhdettä tätä ennen on kestänyt kolme vuotta että tunnetaan toisemme eikä koko ajan leperrellä.

Mistä te oikeesti puhutte sen kumppaninne kanssa?? Esimerkkejä nyt. Ei mitään; "jaa, ihan tavallisista asioista" sillä niin tehdään mekin eikä se riitä paria minuuttia pidemmälle.

Ja ihan oikeasti älkää sanoko että "lapsista," leikitään että olette lapsettomia kaikki tyynni...

Meillä on ihan sama tilanne, saattaa mennä muutamakin viikko erillään, ja siltikään puhelimessa puhumisesta ei meinaa tulla mitään. Ja meillä myös suhdetta takana kolmisen vuotta. Puhelu on juuri sitä:
"no mitäs sä oot puuhaillu?"
"no en mitään ihmeellistä, mitäs sä?"
"no en oikein mitään" ja hiljaisuus.
Tämä nyt ei ollut kaipaamasi vastaus mutta alkoi huvittaa kun ihan kuin olisin itse tuon kirjoittanut :D

me juttellan kaiken näköistä. vietillään välillä työpäivän aikana. ja voidaan soittaa että olipas nyt tylsää. tai mulle tuli tälläinen mieleen että olisko tälläinen hylly kiva makkariin tai mentöiskö tänään kauppaan.. siis ihan mitä vain

Arkisia asioita yleensä, mutta joskus menee myös mahdottomaksi flirttailuksi :heart: Ollaan aika verbaalisia molemmat, joten sanailu voi olla lennokastakin. Esimerkkejä en osaa antaa... mutta jos jompikumpi sanoo jotain, niin toinen voi kommentoida siihen ihan muuta ja kohta ollaan jo täysin toisessa asiassa :D

Tässä eräs puhelumme sisältö, ehkä kuitenkin lyhyimpiä puheluja ikinä: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1618355 =)

Aivan kaikesta mahdollisesta. Vähemmän ehkä lapsista...
Mies jaarittelee puhelimessa enemmän kuin kasvotusten keskusteltaessa. Joskus olen hieman tylyhkö saadakseni puhelun loppumaan :snotty:

Moni on sanonut et vaikka juttelee muuten ihan normaalisti niin ei oo puhelimessa laarittelija tyyppiä. Mitä siitä, jos se on molemmilla sama juttu.

Me kerrotaan tylsätkin päivän jutut, tyyliin mitä söin tänään :saint: Sit perään kaikki ikävähöpötykset, ja juorut jos sattuu olemaan :) Jos joku kävi kylällä, mitä kuului. Miten miehen työpäivä meni, jännittikö palaverit, saiko esitettyä asiansa ja niin poispäin. Sit kun tuut kotiin varataan kesäreissu asuntomessuille, katotkos hotellia jos sulla on siellä illalla aikaa ja diipadaaapaaaa :laugh:

Miksi pitäisi puhua enemmän kuin 5 min puhelimessa. Mies on myös pitkillä ulkomaan työmatkoilla aika usein. Lähettää joka ilta tekstarin ja tiivistelmän tapahtumista, tai pelkän hyvää yötä. Eli me tekstaillaan. Soittaa vaan jos jotain todella tärkeetä.

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
'Tuotko vessapaperia' tms. muuta yltiöromanttista. :heart:

Kuulostaa samantyyliseltä kun meillä.
Emme juurikaan tekstailekaan, paitsi minä kauppalistoja.
Pisin tekstiviesti, jonka olen saanut mieheltäni taisi olla sisällöltään seuraava.
Laita sauna päälle klo 20.00. Osta pari olutta.

no ihan vaan että miten töissä sujunut, onko ollu erikoisia asiakkaita tai onko jotain erikoista tehny tai tapahtunut, tietty jos ei ole mitään erikoista niin ei siinä kauan kestä. Sellaista haaveilua aika paljon ja juorutaan tutuista... Kyllä se taitaa olla niin että enimmäkseen puhutaan töistä ja lapsista :/

Yhteistyössä