Kuka tietää Kalevalan lapsikorusta?

  • Viestiketjun aloittaja Mamma
  • Ensimmäinen viesti
Mamma
Saako kyseistä korua (siis yhteen helaan) kolmea kiveä? Kaksi helaa vierekkäin on kauniin näköinen mutta koska lapsiani on kolme, niin mieluummin laittaisin sitten samaan helaan kolme kiveä. Mitä muuten hopeinen hela maksaa? Ja tietääkö kukaan mahtuuko papuketjuun hela? En niin välitä siitä Kalevalan käädystä mihin hela ns. kuuluu ja minulla on aika paksuhko papuketju jossa hela varmasti olisi näyttävä.
 
Mamma
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi laittaa 3 kiveä, muistaakseni tilaa ainakin 5:lle. Maksaa kuutisen kymppiä ja sopii yllättävän paksuun ketjuunkin! :)
Maksaako noin vähän vaikka kiviä laitattaisi siihen kolme? Ilmeisesti siihen normaalisti kuuluu vain yksi? Katsoin juuri netistä että se Kalevalan kääty on 3mm ja papuketjuni on 8mm joten mahtuukohan ihan noin paksuun ketjuun? Olisi kiva jos mahtuisi. :)
 
Mamma
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Voi laittaa enemmänkin kviä mutta on paljon kalliimpaa kuin 60e!!
Ainoa joka niitä laittaa on Kalevala Koru, niitä kiviä ei saa irrallaan.
Hmm, tuollaista liikettä täällä ei taida olla. Kultajousesta ajattelin korua käydä katsomassa koska siellä olen niitä nähnyt. Saakohan heidän kauttaan teetettyä..??

 
_
Ei mahdu 8mm koruun. Ja hopeinen tynnyri maksaa n.60? jossa yksi timantti. Tynnyriin mahtuu 3 timanttia ja yhden timantin upotus maksaa n.50?.

Minulla itellä kaks tynnyriä joista toiseen upotettu yksi tynnyri lisää. Siittä muistelin hintoja. :)
 
_
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Voi laittaa enemmänkin kviä mutta on paljon kalliimpaa kuin 60e!!
Ainoa joka niitä laittaa on Kalevala Koru, niitä kiviä ei saa irrallaan.
Hmm, tuollaista liikettä täällä ei taida olla. Kultajousesta ajattelin korua käydä katsomassa koska siellä olen niitä nähnyt. Saakohan heidän kauttaan teetettyä..??
Kultajousi lähettää sen teetettäväksi Kalevala Korulle. Ja voit noutaa sen sitten valmiina Kultajousesta.:)
 
Mamma
Alkuperäinen kirjoittaja _:
Ei mahdu 8mm koruun. Ja hopeinen tynnyri maksaa n.60? jossa yksi timantti. Tynnyriin mahtuu 3 timanttia ja yhden timantin upotus maksaa n.50?.

Minulla itellä kaks tynnyriä joista toiseen upotettu yksi tynnyri lisää. Siittä muistelin hintoja. :)
Eli periaatteessa sama olisi ostaa jokainen hela erikseen jos yhden kiven upotus on tuon hintainen. Mutta kun se on minusta vähän typerän näköinen jos kolme helaa on yhdessä ketjussa.
 
KalevalaKoru
Itselläni on vasta yksi hela. Ja tulevaisuudessa ( toivottavasti ) ostan kyllä jokaiselle lapselle oman. On mielestäni paremman näköinen.

Mielestäni niitäkin heloja saa, joissa useampia kiviä heti. Mutta jotenkin muistelen, että olisivat kaksosille tarkoitettuja. Voin toki olla väärässä.

Itselläni on hela tällä hetkellä panssariketjussa. Mielelläni ottaisin vaikka heti sen oman ketjun. En vaan viitsisi siitä yli 1000,- euroa maksaa.....
 
Mamma
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
yhteen helaan saa yhteensä 3 timanttia. mut eikö tapana ole jokaisesta lapsesta oma hela. mulla 4 helaa <3
Ajattelin että useampi kuin kaksi helaa olisi jotenkin typerän näköinen mutta se on vain oma luuloni, sillä en ole koskaan nähnyt luonnossa enkä kuvassa sellaista jossa olisi useampi kuin kaksi. Laittakaas kuvaa jos teillä sattuu olemaan. ;)
 
_
Alkuperäinen kirjoittaja meeruska:
mulla on tuo koru kultaisena, kolme helaa. näitä heloja kun katsoin niin ainakin viidelle olis mun mielestä paikka. mä halusin kaikille lapsille kuitenkin omat helat. mikä oli kaupiaan mielestä outoa;)
Kalevala ei tee mitään koruja kultaisena. Vain hopeita, pronssisia ja kullattuja.

Ja mun kääty maksoi n.80?
 
KalevalaKoru
Alkuperäinen kirjoittaja _:
Alkuperäinen kirjoittaja meeruska:
mulla on tuo koru kultaisena, kolme helaa. näitä heloja kun katsoin niin ainakin viidelle olis mun mielestä paikka. mä halusin kaikille lapsille kuitenkin omat helat. mikä oli kaupiaan mielestä outoa;)
Kalevala ei tee mitään koruja kultaisena. Vain hopeita, pronssisia ja kullattuja.

Ja mun kääty maksoi n.80?
Kylläpä väitän, että kaikki koruni ovat kyllä ihan kultaa.
 
vieras
Kyllä mulla on kultainen hela ja on hopeakin, ihan kivan näköiset kalevala korun hopea ketjussa :) Kummassakin turkoosi kivi, timantteja ne ei ole ;) Ensi ajattelin, että upotan vain siihen kultaiseen toisen kiven, mutta se maksoi 50e, joten ostettiin hopeinen hela. Hopea on noista hienoin.
 
_
Alkuperäinen kirjoittaja KalevalaKoru:
Alkuperäinen kirjoittaja _:
Alkuperäinen kirjoittaja meeruska:
mulla on tuo koru kultaisena, kolme helaa. näitä heloja kun katsoin niin ainakin viidelle olis mun mielestä paikka. mä halusin kaikille lapsille kuitenkin omat helat. mikä oli kaupiaan mielestä outoa;)
Kalevala ei tee mitään koruja kultaisena. Vain hopeita, pronssisia ja kullattuja.

Ja mun kääty maksoi n.80?
Kylläpä väitän, että kaikki koruni ovat kyllä ihan kultaa.
Muistin väärin! Sillä Kaikkia tuotteita ei ole kultaisena esim. Lumikukka -sarjaa. :)
 
kummallekin omat helat
Mulla on kaksi helaa joissa kummassakin yksi turkoosi kivi. Hopeisena ja ne on siinä käädyssä. Ei mun mielestä mitenkään kumman näköistä jos niitä heloja on yksi tai useampi. Ihan millasesta itse tykkää.
 

Yhteistyössä