Kuka tietää Kalevalan lapsikorusta?

  • Viestiketjun aloittaja Mamma
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
minulla kalevalan verkko ketjussa hopeisessa yksi hela siis yksi lapsi on.. maksanut reilu vuosi sitten yhteensä reilu 150euroa ketju ja hela, kolmelle timantille paikka ja yksi on valmiina. Kysyin kerran et paljonko lisäkivet maksaa niin 40 e kpl ja istutus erikseen maksaa siis.. haluaisin tähän helaan joka kohtaan punaisen timantin koska pyörii kuitenki sen verran kaulassa että ei aina näy.. nyt toiselle sitten oma hela, tällä hetkellä hinta näytti olevan 64e hela.. äitin työkavrilla 3poikaa ja jokaisella oma hela jossa kaikki timantit, on kuulemma hienon näköinen ja just jos on molempaa laatua niin on se varmasti sit hieno ku erikseen on.. ja mun mielestä kuuluukin..;)
 
Mamma
Kiitos mielipiteistä! Täytynee myöntää että taidan olla väärässä omine kuvitelmineni ettei kolme helaa näyttäisi hyvältä ketjussa. Jotenkin se vaan liialta tuntui mutta nyt kun olen nähnyt kolme samassa ketjussa niin sehän näyttääkin ihan älyttömän hienolta! Ostan siis 3 helaa ja käädyn. :)
 
Mun koru on juuri Timanttisilla, ovat lähettäneet sen sinne Kalevala koruun. Siihen upotetaan siis uusi sininen kivi. Tulee maksamaan 52?. Itse halusin että kaikki kivet ovat samassa helassa vaikka hinta onkin melkein sama. 3 kiveä mahtuu ainakin mun hopeiseen koruun.
 
=)
Mulla on yksi kultainen hela kahdella kivellä. Tosiaan ne lähetetään liikkeestä aina Kalevala Korulle jossa kivi lisätään. Mä pidän helaa papuketjussa ja musta se on tosi nätti siinä. Ihana kun vihdoinkin löysin riipuksen mitä voi papuketjussa käyttää eikä oo liian massiivinen arkikäyttöön :)
 

Yhteistyössä