Kuka tietää jo etukäteen, että joutuu pettymään sunnuntaina

• Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti
shihtzu
Mun on ihan turha mitään odottaa, lapsi on vielä niin pieni, ettei se ymmärrä äitienpäivästä mitään ja mies ei tuollaisista perusta, etenkään nyt.
En minä viime vuonnakaan saanut mitään, joten eipä tarvi odottaa nytkään, normaali sunnuntai.

vieras
Meillä lapset on isoja mutta mies ei varmaankaan taas "ehdi" hankkia mitään, kun ei keksi. Niinkuin ei ehtinyt hankkia synttärinäkään, nimipäivänä eikä hääpäivänä.

En oo ihan varma.. tää on mun eka äitienpäivä. Muistutin miestä eilen.. ei sillä olis ollut mitään hajua että sunnuntaina edes on äitienpäivä! Mutta joo.. veikkaan että ei se muista/noteeraa kuitenkaan sitä päivää. Mutta tiedänpähän sitten ite että miten meillä isänpäivät vietetään jatkossa ;) Eikä tää tässä vaiheessa oo vielä niin tärkeetä, vaikkei muistaskaan. Sitten kun lapsi on vähän isompi niin sit olis kiva jos mies sen kanssa jotain tekis, niin lapsikin oppis äitienpäivänä muistamaan.

vieras
Minä en odota varsinaisesti mitään, yksi päivä vuodessa kun äitiä pitää pakollisesti muiden muistaa. Todella sydämestä tulevaa..
Enemmän ilahdun ihan sponttaaneista muistamisista.
Eli oli sunnuntaina sitten mitä tahansa odottamassa, niin en ole pettynyt.

asdf
Mies on työmatkalla ja palaa myöhään illalla sunnuntaina. Ja lapsi on vauva vielä.

Oikeestaan helpotus niin ei tartte äidille selitellä miksi mies ei muistanut, ja mun ei tartte sääliä itteäni.

Meillä ei yhteisiä lapsia edes vielä ja tiedän miehen aikovan ostaa kukkia ja kakun leipomosta<3
Tosin kirpaisee tämä äitienpäivä kun viime vuonna oli sama tilanne, tuli km viikko ennen äitienpäivää...
Silti mies haluaa muistaa minua enkeleidemme äitinä.

Ehkä joidenkin mielestä typerää, mutta auttaa itseäni ja miestäni jaksamaan

Hippoliina
Minä varmaankin joudun pettymään, kun ei ole rahaa mitään leipoa tai ostaa...
Kyllä se varmaan käy vanhemman likan kans keräämässä kukkia jos jostain löytää, sillonkin on mahdollista että mä olen mukana autossa. :)

vinci
isompi on srk:n kerhossa jotain tehnyt...ei saanu katsoa reppuun jossa se ylläri on vieläkin..huomenna tekevät jatkoa eli varmaanki kortin jos viimen tekivät lahjan....mieheltä en odota mitään vaikka saattaa se poikien kera kukkia käydä ostamassa. pienempi ei vielä osaa eikä ymmärräkkään päivän merkitystä.
isovanhemmille käydäään jotain pientä ostamassa ja sit isompi poika teki tuolllasen sinivuokkokirjanmerkin...ensimmäistä kertaa itse kirjoittai tekstinki minkä myös on näkönen mutta ainakin itse tehty ; D

mami
Viime vuonna mä ehkä petyin....sain edeltävänä yönä turpaan ja mies katos kaupungin yöhön.
Aamulla lapset herkisti mut korteillaan ja lahjoillaan.
Mustasta silmästä,turvonneesta nenästä huolimatta olin onnellinen,minulla on lapset <3

tinni
jotain on eskarissa väännetty äidille. näiltä kotona olevilta pienemmiltä en mitään odota ja jos mies jotain ostaa niin on pelkkää plussaa. tosin en odota mitään koska rahatilanne hieman kinkkinen)

5:n mutsi
mulle ainakin riittäis ihan vaan itsenäinenkin mietiskely ja onnellisuuden tunne siitä että olen äiti :) mies kyllä keittää kahvit, niinkuin muulloinkin.. mun mielestä miehen ei kuulu ostaa lahjaa vaimolleen koska ei ole tämän lapsi ja lapset muistavat ikänsä tasoisella tavalla :)

maissihiiri
Tuskin joudun pettymään kun en mitään kummempaa odotakaan :) En mä odota että mies muistaa mua äitienpäivänä, en mä ole sen äiti. Toki ihan kiva jos jotenkin muistaa. Lapset varmaan ovat väsänneet jotain päiväkodissa.

No mä en varmaan saa mitään :D Mut pakko se on hyväksyä kun tää on tilanne (mun mies on vasta just saanut töitä joten viimeisin työttömyystuki oli ihan minimaalinen ja palkkaa tulee vasta tän kuun lopussa) ja olenkin toivonut vaan aamupalan sänkyyn mut mä kuitenkin herään lasten kans ennen mun miestä :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Looo:
Kumpi on tärkeämpää se kuinka hyvä se mies on sille lapselle vai mitä saa äitienpäivänä?
En minä tuossa aloituksessa tarkoittanutkaan mitään sellaista, että mitä saa äitienpäivänä vaan miten ylipäänsä muistetaan. Kyllä mulle oli viime vuonna aikamoinen pettymys, kun oli kyseessä eka äitienpäivä ja mies ei sanallakaan mitenkään muistanut, itse kuitenkin muistin miestä ekana isänpäivänä. Pelkkä toivotus, että hyvää äitienpäivääkin olisi kiva, mutta kun ei niin yhtään mitään.

Yhteistyössä