H
"hui"
Vieras
[QUOTE="viima";23510909]ja se syyllinen olen minä, äiti joka lapsensa hoitaa ja tuntee ja joka on se joka valvoo yöt ja aamut hänen kanssaan vain sen takia et jee jonkun mielest on kiva leikkiä äitiä toisten lapsille. ja jos uskallan puuttua asiaan niin mä olen paha ja mulle suututaan.
entä jos he olisvatte syöttäneet vaikka kakkua vauvalle ja siitä olis tullut joku allerginen reaktio ja hän olis tukehtunu. ni eikö tuohonkaan saa puuttua. pitää vain niellä kaikki kun muista on niin kivaa tehdä kaikki vastoin vanhempien tahtoa?
en etsi syyllistä mut mua ottaa päähän et mua syyllistetään. mielestäni en pahasti sanonut kun totesin vain ja sit mulle suututaan.[/QUOTE]
Pienenä on pienet murheet ja isona on isot murheet.
Mustasukkainenkin olet lapsestas.
entä jos he olisvatte syöttäneet vaikka kakkua vauvalle ja siitä olis tullut joku allerginen reaktio ja hän olis tukehtunu. ni eikö tuohonkaan saa puuttua. pitää vain niellä kaikki kun muista on niin kivaa tehdä kaikki vastoin vanhempien tahtoa?
en etsi syyllistä mut mua ottaa päähän et mua syyllistetään. mielestäni en pahasti sanonut kun totesin vain ja sit mulle suututaan.[/QUOTE]
Pienenä on pienet murheet ja isona on isot murheet.
Mustasukkainenkin olet lapsestas.