yleensä molemmat saa. toki jotain poikkeuksia on. en mäkään saa pelkässä yhdynnässä mitään, vaan mies yleensä eka hoitelee mut(suuhoitoa). orkun jälkeen se yhdyntäkin tuntuu 100X enemmän
oikeasti aika ihmeellistä monen seksielämä vaikuttais olevan(sen ärsyttävimmät seksijutut keskustelun perusteella) kun ollaan yhdessä vaikka ei seksi ole yhtään hyvää.. siis mitä hittoa, eikö teidän miehet hoitele teitä?
mä oikeasti epäilen että monet miehet ei halua antaa suuhoitoa koska niin moni nainen ei huolehdi hygieniastaan tarpeeksi. monesti kun menee yleiseen vessaan jonkun naisen jälkeen, siellä vessassa on ihan kauhee löyhkä! siis pesemättömän p****n haju. ja myös niitä karvoja voi ajella! en mäkään työntäis suutani mihinkään pehkoon. mä luulin että kuuluu asiaan käydä aina suihkussa/alapesulla ennen seksiä!!!
ihmettelen tosiaan tuota, kun itselläni on ainakin ennen nykyistä miestäni ollut paljon(liikaa) kumppaneita, eikä ole koskaan ollut sellaista miestä joka ei haluais antaa mulle orgasmia/suuseksiä(ovat ainakin yrittäneet, harmi vain että ei ole taitoa ollut

). mutta mulla onkin aina ajeltu alapää ja puhdas....
ja tosiaan, jos mies yrittää tunkea likaista kullia(siis oikeesti?!?!) naisen suuhun niin voi ennen suihinottoa avata suunsa ja sanoa että käyppäs eka pesasemassa...