Kuka teillä saa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieraileva tähti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieraileva tähti"

Vieras
H. Laasasen blogin innoittamana ryhdyn utelemaan:

Kuinka usein seksin yhteydessä nainen saa / mies saa teidän vällyjen välissä? Meneekö nallekarkit tasan? Tunnepuolen tyytyväisyys on eri asia, sitä en tällä erää utele.

Minussa on jotain vikaa. Ahdistaa lukea, kuinka "kaikki muut" naiset saa joka kerta monta kertaa ja ihanasti. Minä saan, jos viitsin itse räplätä, mutta usein en viitsi. En ehdi hommaan mukaan, vaikkei mies erityisen nopea olekaan. Sanoisin, että mies saa 19/20 ja minä 5/10. Eipä kyllä usein nappaakaan koko homma.

minä 99,95 %:sti ja mies 100%...olettaen että ollaan selvinpäin. Mun ei tarvi juoda paljoakaan kun menee herkkyys ja jos mies liikaa humalassa, niin ei irtoo siltäkään.

Aika tasan menee nallekarkit (Haribot, *slurps*!). Minä tulen yleensä ensin joten aina mies ei saa (ei henno jatkaa joka kerta kovin kauaa sen jälkeen kun olen jo tullut), mutta toisaalta mies haluaa useammin joten saa useammin käsi/suuhoitoja.

Mä en ole saannut koskaan yhdenkään miehen kanssa, ja useita on ollut. Hyvältä on tuntunut mut siinä se. Yksin saan aina. En tiedä mistä johtuu. Voiko olla syynä että on aloittanut seksielämän jo niin nuorena?!En tiedä.

No päässähän se vika on. En vaan tiedä, miten korjata. Omin käsin sentään onnistuu, eli ei ole mitään elimellistä vikaa (mikä onkin erittäin harvinainen syy orgasmittomuuteen).

Kun yksi tärkeä seikka siinä, että juuri tämän miehen "valitsin", oli se, että tunnen oloni turvalliseksi hänen kanssaan. Yhdessä on oltu kuutisen vuotta, olen ehkä saanut kahdesti ilman omaa apua.

yleensä molemmat saa. toki jotain poikkeuksia on. en mäkään saa pelkässä yhdynnässä mitään, vaan mies yleensä eka hoitelee mut(suuhoitoa). orkun jälkeen se yhdyntäkin tuntuu 100X enemmän

oikeasti aika ihmeellistä monen seksielämä vaikuttais olevan(sen ärsyttävimmät seksijutut keskustelun perusteella) kun ollaan yhdessä vaikka ei seksi ole yhtään hyvää.. siis mitä hittoa, eikö teidän miehet hoitele teitä?

mä oikeasti epäilen että monet miehet ei halua antaa suuhoitoa koska niin moni nainen ei huolehdi hygieniastaan tarpeeksi. monesti kun menee yleiseen vessaan jonkun naisen jälkeen, siellä vessassa on ihan kauhee löyhkä! siis pesemättömän p****n haju. ja myös niitä karvoja voi ajella! en mäkään työntäis suutani mihinkään pehkoon. mä luulin että kuuluu asiaan käydä aina suihkussa/alapesulla ennen seksiä!!!

ihmettelen tosiaan tuota, kun itselläni on ainakin ennen nykyistä miestäni ollut paljon(liikaa) kumppaneita, eikä ole koskaan ollut sellaista miestä joka ei haluais antaa mulle orgasmia/suuseksiä(ovat ainakin yrittäneet, harmi vain että ei ole taitoa ollut:D). mutta mulla onkin aina ajeltu alapää ja puhdas....

ja tosiaan, jos mies yrittää tunkea likaista kullia(siis oikeesti?!?!) naisen suuhun niin voi ennen suihinottoa avata suunsa ja sanoa että käyppäs eka pesasemassa...

Mies saa aina ja mie en ihan joka kerta saa,mutta sitten saankin useita orgasmeja, ehkä 2-4 seksin aikana, ehkä 98 % voisi olla lähellä tai sanotaan, että saan 8/ 10 kerrasta.Yleensä silloin häiritsee jokin ulkopuolinen taho.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja ksksködsfk;24273218:
siis mitä hittoa, eikö teidän miehet hoitele teitä?

Kannattaisi ehkäs perehtyä käsitteeseen "naisen orgasmivaikeudet" ennen kuin alkaa kovasti huutelemaan. Asia saattaa olla hyvinkin kipeä ja täysin riippumaton miehen taidoista tai hoiteluhaluista. Et kai tahattomasti lapsettomillekaan huutele, etteikö miehesi hoitele sinua?