Kuka tää Timppa oikeen on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lillan:
Minusta tuntuu että Timppa on ihan ehta nainen. Jostain kumman syystä tykkää täällä vain olla miehenä ja suotakoon se hänelle. Minäkin tykkään olla mielummin harmaana - ollut jo kaksi vuotta. Ja Timppa nyt kyllä heti väittää olevansa ehdottomasti mies mutta väittäkööt, sehän kuuluu asiaan myös...

Vaimo ei viitsi enää rekisteröityä mutta minä mieluummin puhun omalla nimellä.Pitää näes pysyä pheittensa takana.Ja millähän sinut saa uskomaan etten ole naikkonen?

kokemuksesta voin kertoo ettet saa niitä uskomaan millään :attn:

hmm... riippuu ihan todisteista....

Alkuperäinen kirjoittaja just joo :
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Minusta tuntuu että Timppa on ihan ehta nainen. Jostain kumman syystä tykkää täällä vain olla miehenä ja suotakoon se hänelle. Minäkin tykkään olla mielummin harmaana - ollut jo kaksi vuotta. Ja Timppa nyt kyllä heti väittää olevansa ehdottomasti mies mutta väittäkööt, sehän kuuluu asiaan myös...

Vaimo ei viitsi enää rekisteröityä mutta minä mieluummin puhun omalla nimellä.Pitää näes pysyä pheittensa takana.Ja millähän sinut saa uskomaan etten ole naikkonen?

kokemuksesta voin kertoo ettet saa niitä uskomaan millään :attn:

hmm... riippuu ihan todisteista....

Pitäiskö laittaa peniksen kuva yksityisviestinä?

Alkuperäinen kirjoittaja neuvolantäti:

aika hyvä 8 min paskan vaihtoon meni sulta..oot muuten nopee..

:D

Yhteistyössä